ზაფხული. ერთი ჩვეულებრივი მზიანი დღე, რომელიც მხიარულებას გვპირდებოდა და არაფერი უშლიდა ხელს. რომ არა ერთი ,, მაგრამ"...
კიმ თეჰიონი შეზლონგზე წამოწოლილი ნებივრობდა დიდი ბასეინის გვერდით. დიახ, მისი მშობლების სახლი იმდენად დიდი იყო, რომ ხანდახან თვითონც კი გაკვირვებული იყო ამით. თავისმა ოჯახმა არც კი იცის რა არის ზრუნვა, მას შემდეგ რაც დედამის გაუმართლა და თავის მეწყვილეს გაჰყვა ცოლად. მაშინ როდესაც, ხელში პატარა სამიწლის თეჰიონი ეჭირა.
ბიჭის ახალმა მამამ იმ დღიდანვე მიიღო ის, პატარა ალფის აღზრდაში კი ბევრ ზრუნვასა და განათლებას დებდა.
დიახ, თეჰიონი დაიბადა ალფად, მაშინ როდესაც ბიოლოგიური მამა დედამისის ჭეშმარიტი მეწყვილე არ იყო - ეს კი ყოველგვარ ახსნას ეწინააღმდეგებოდა...
როდესაც პატარა თეჰიონის დედა დაქორწინდა, მალევე დაორსულდა. მეწყვილე კი სიხარულისაგან მეცხრე ცაზე იყო. ცხრა თვის შემდეგ კი დაიბადა პატარა ომეგა, და არა ალფა, როგორც ფიქრობდნენ...მაგრამ ამ ფაქტმა ბიჭი, ოჯახში უფრო მნიშვნელოვან ფიგურად აქცია. თავისი ძმის დაბადებისთანავე გრძნობდა პატარა თეჰიონი მათ შორის კავშირს. მაგრამ როდესაც ჯონგუკი თავის ძმასთან ერთად იზრდებოდა- მათი ურთიერთობა იცვლებოდა... ძმური სიყვარულიდან ერთმანეთის მიმართ სიძულვილით დამთავრებული...
ჯონგუკს სძულდა უფროსი იმის გამო რომ ის დაიბადა ალფად, და არა თვითონ, რადგან ოჯახში ის უნდა ყოფილიყო ყველაზე მთავარი და ძლიერი... თეჰიონს სძულდა უმცროსი, იმის გამო რომ მას ისე უბრთხილდებოდნენ თითქოს მთელს სამყაროში ყველაზე ძვირფასი საგანძური ყოფილიყო. რათქმაუნდᲐ თეჰიონსაც უნაწილებდნენ მშობლები სიყვარულს. მართალია ის ამ ოჯახში არ დაბადებულა თუმცა - ყველაფერი რაც მათ გააჩნდათ, სამომავლოდ თეჰიონის მემკვიდრეობაში დარჩებოდა...
მისი ნამდვილი მამა საშინელი ადამიანი იყო, რომელმაც დედამისი გააუპატიურა, რის შემდეგაც დაიბადა თეჰიონი. ჯონგუკი კი ჭეშმარიტი მეწყვილეების შვილი იყო. ის ბავშვობიდანვე ,,ოქროს,, ბიჭუნა იყო:
ქერათმიანი ომეგა რა ღონეს არ მიმართავდა თუმცა - საბოლოოდ ყველაფერი ისე სრულდებოდა, რომ ძალიან აბრაზებდა უფროს ძმას, რადგან თავისი ალფის ხასიათებით მას სურდა მუდამ ყველაფერში პირველი ყოფილიყო. აი სწორედ ასე დაიწყო სიძულვილი ორ ძმას შორის, რომელიც ყოველ წელს უფრო და უფრო იზრდებოდა.
როდესაც თეჰიონს 14 წელი შეუსრულდა, მისი ძმა კი 13 წლის იყო, უფროსი აᲣღწერლად ბედნიერი იყო იმ ფაქტით რომ ძმა სასწავლებლად სხვა ქვეყანაში მიემგზავრებოდა, რაც იმას ნიშნავდა, რომ საბოლოოდ მოშორდებოდა მის მხედველობის არეს პატარა ნაძირალა, რომელიც ყველას ასე ძალიან უყვარდა.
ყველაფერი კარგად იყო მანამ სანამ თეჰიონს 16 წელი შეუსრულდებოდა, ფიზიკურად მისმა ტანმა ცვლილება დაიწყო, გაუჩნდა ახალდამწიფებული ალუბლის სურნელი.
რის შემდეგაც თეჰიონი გახდა ალფა, რომელიც ყველა ომეგის ოცნება იყო. მაგრამ ის ერთგული ალფა იყო, მას უკვე ჰყავდა საკუთარი ომეგა. ჭეშმარიტი არა, მაგრამ საკუთარი. პაკ ჯიმინთან თეჰიონს ბავშვობიდანვე კარგი ურთიერთობა ჰქონდა.ომეგა ალფასთვის ყველაფერი იყო - საუკეთესო მეგობარი, ძმა. როდესაც ჯიმინს შეუსრულდა 16 წელი, თეჰიონი მაშინ მიხვდა, რომ მისი მეგობარი ლამაზი და ძალიან სექსუალური იყო. შეიძლება ეს ყველაფერი ჰორმონების გამო იყო, რადგან ერთ თვეში თეჰიონსაც შეუსრულდა 16 წელი.
ახალი წლის საღამოს ჯიმინი მის მეგობართან ღამის გასათევად დარჩა. რადგანაც ომეგა გამოუცდელი იყო, დაავიწყდა მოახლოებული დენის შესახებ...
თეჰიონს კი მისი პირველი ჯერი გუშინდელივით ახსოვდა...იმ საღამოს ისინი გვიანობამდე განიხილავდნენ ბავშვობის პერიოდს. რადგანაც თეჰიონისა და ჯიმინის მშობლები ახლო მეგობრები იყვნენ, ჯიმინისთვის პრობლემას არ წარმოადგენდა მეგობართან ღამით დარჩენა. მაგრამ მოხდა რაღაც...
უეცრად თეჰიონმა იგრძნო იასამანის ძლიერი სურნელი. კიმს თავდაპირველად ვერ გაეგო რა ხდებოდა, რადგან მის Ოთახში ყვავილები არ იყო... მაგრამ, სურნელი უფრო და უფრო ძლიერდებოდა, რის გამოც ალფა ნერვიულობდა და მისთვის გაუგებარ ემოციას გრძნობდა.
- ჯიმინ, შენც გრძნობ ამას? - შეიჭმუხნა ალფა და ღრმად შეისუნთქა
- რა? - პირველად ვერ გაიგო ომეგამ
- იასამანი...
მაშინ ჯიმინი მიხვდა, რომ ის ძალიან ცდებოდა თავის გამოთვლებში, რადგან მას დენა დაეწყო. რის შემდეგაც მან იგრძნო სასიამოვნო ალუბლის სურნელი...
ისინი თავადაც კი ვერ ხვდებოდნენ რა მოხდა იმ საღამოს. ყველაფერი ძალიან სწრაფად განვითარდა. ორივე გაუგებარმა გრძნობამ მოიცვა. ამის შემდეგ ჯიმინი გახდა თეჰიონის ომეგა.
ვერ ვიტყვი რომ მათ უყვართ ერთმანეთი... არა ეს იყო უფრო მეტი ვიდრე სიყვარული - ეს იყო ძლიერი კავშირი, სამი წლის განმავლობაში, რადგანაც ისინი გახდნენ ერთმანეთისათვის პირველები.ახლაც ცხრამეტი წლის ალფა შეზლონგზე იწვა და თავისი მეგობარი ახსენდებოდა.
" ამ არდადეგებზე ჯიმინთან ერთად სადღაც უნდა წავიდე"...- გაიფიქრა თეჰიონმა რის შემდეგაც მისი ფიქრები უეცრად შეაწყვეტინა შემოსულმა ზარმა. ეს დედამისი იყო, რომელიც ამ წუთებში ეგვიპტეში ისვენებდა თავის მეწყვილესთან ერთად.- დედა? - უპასუხა კიმმა და შეზლონგზე წამოჯდა
- თეჰიონ~ი, შვილო, იმისათვის გირეკავ, რომ შესანიშნავი ამბავი უნდა შეგატყობინო...- მხიარულად უთხრა ომეგამ ტელეფონის მეორე მხრიდან
- თქვენ თუ ჩემთვის ბინის ყიდვა გადაწყვიტეთ თანახმა ვარ... - შესთავაზა კიმმა. მას უკვე დიდი ხანია უნდოდა მშობლებისგან ცალკე ცხოვრება, თუმცა მათ არ სურდათ, რომ მათ შვილს დაეტოვებინა ისინი, რადგან მათი პატარა ჯონგუკი უკვე ისედაც დიდი ხანია მათგან შორსაა.
- შვილო, რა ბინაზე საუბრობ? მე უფრო კარგი ამბავი მაქვს
" რა შეიძლება ბინაზე უკეთესი იყოს?"- გაიფიქრა თეჰიონმა, რის შემდეგაც დედამისმა ისეთი რამ თქვა, რამაც ალფას ხასიათი გაუფუჭა...
YOU ARE READING
Mʏ Bʀᴏᴛʜᴇʀ Is Mʏ Pᴀʀᴛʜɴᴇʀ (დროებით შეჩერებული)
Romanceისინი მეწყვილეები არიან, მაგრამ ძმები... როდესაც ის მთელი სულით გძულს...როდესაც მისი დანახვაც კი არ გინდა...როდესაც მისი არსებობაც კი გაწუხებს... როდესაც სული დამძიმებულია...როდესაც თვალები მას ეძებეს... როდესაც ერთმანეთი გიზიდავთ...როდესაც ძმები ხ...