2

562 17 0
                                    

Daniel arkadaşının dediklerini düşünerek eve doğru yürüyordu.

- Babam neden o kadar kızdı,51.Bölgedeki şeyler gerçekmiydi.

Daniel'in kafası karışıktı. Evin önüne geldi ve kapıyı açtı. Odasına girdi fazla ödevi yoktu hemen bitirdi. 51.Bölgeyi hâla merak ediyordu. Anahtarınıda alarak dışarıya çıktı ve biraz yürüdü.

Cebinden telefonu çıkardı ve Cristopher'ı aradı;

- Cris (Daniel ona böyle diyor) size geliyorum evde misin.

+ Evet evdeyim gel.

- Tamam kapat hadi.

+ Önce sen kapat.

- Hayır sen kapat.

+ Saçmalama daniel , bizim sokaktasın dimi ? :)

- Evet, aç hadi kapıyı. :)

+ Açıyorum.

Cristopher kapıyı açar ve ;

+ Gel.

Daniel içeriye girer ve ;

- Nasılsın Cris.

+ İyi len sen nasılsın.

İnternette 51.Bölgenin olduğu haberler ve haritalara bakıyorlardı.

Rachel kasabası ve ufo kazaları gibi şeyler görmüşlerdi.

Birden dışarıdan 2 el silah sesi geldi;

Cris- Eğil dostum ateş açtılar. Yine kumar yüzünden kavga ediyo olmalılar.dedi ve biraz beklediler silah sesi bitmişti ama bağrışmalar vardı tedirgince pencereye yöneldi ve baktı polisler meraklı kalabalığı dağıtmaya çalışıyordu.(heryerde olur şu meraklı kalabalık) yerde yatan bir adam ve elinde silahı vardı sanırım ölmüştü.

Daniel- N'olmuş dostum dedi ve oda pencerenin yanına gitti.

Polislerin yanında, değişik üniformalı adamlar vardı polislere benzemiyordu. Daha önce hiç görmediği bir üniformaydı simsiyahtı ama sadece göğüs tarafinda küçük beyaz bir fosfor vardı orada ne yazıyordu ki ?. Bu değişik üniformalı adamların sayısı çok azdı 3 taneydi 8 tane de polis vardı. Az ilerideki polis arabasına cesedide alarak bindiler ve oradan uzaklaştılar. Bunu az kişi görmüştü ama kimse video yada fotoğraf çekmemişti çekememişti yani.Belkide biz öyle gördük.

Akşam oldu daniel eve gitti. Babası haberlere bakarken;

- Spiker : Sıradaki haberimizde Boston'a gidiyoruz. St Old Man caddesinde freni boşalan kamyon bir dükkana giriyor . Dükkanda hasar çok fazla ama şans eseri bir ölü yok. Yaralılar ise Dükkan sahibi ile 2 müşteri ve kamyon şoförü.

- Daniel'in babası : O insanlar şimdi kamyonun önünde amblem gibi geziyodur kesin.dedi ve Daniel'e baktı.Daniel gülmüyordu. Bir şey düşünüyordur kesin dedi içinden.

Sonraki haberlerde;

- Spiker : Las Vegas'tan alınan bilgilere göre 15:30 sularında silah sesi duyan meraklı insanlar dışarı ya ve camlara çıktı. Polis bir şahsı nedeni belirlenemeyen bir sebepten dolayı öldürdüğü söyleniyor. Görgü tanığı ise dürumu şöyle anlatıyor;

- İlk önce silah sesi duydum. Sonra dışarıya çıktığımda polisler ve birkaç tuhaf üniformalı kişi gördüm. Adamın biri yerde yatıyordu. Polisler bizi içeriye kovaladı.

- Spiker : Evet, Las Vegas' tan bağlantımız bu kadar, cesede daha ulaşılamadı ama bunun sebebi ne gerçekten merak ediyoruz. Eee... Tuhaf üniformalı adamlar derken neyi kastetti bilmiyoruz ancak röportajda birazdaha anlaşılacak gibi röportajımız eyalet başkanı Williams Pétrovic şimdi geliyor ekranlara ;

- Williams Pétrovic : Tüm eyalet polislerimizin bildiği gibi eski tip üniformalarda değişiklik yaptık.Artık şuan perdeye yansıyan siyah üniformadan giyecekler ve eyaletimizin güvenliğini sağlayacaklar. Dedi ve röportaj bitti.

- Spiker : Belkide o tuhaf adamlar yeni üniformalarını giymiş polislerdir, kimbilirki vee haber bültenimiz burada bitiyor.Vegas News' ten bukadar yarın aynı saatinde, aynı yerinde sizi bekliyor olacak,kaçırmayın.

Daniel haberler bittiği için televizyonu kapattı.

*Daniel*

O adamlar polismiş demek ben de 51.Bölge falandır diye düşündüm. Babama baktığımda kafası arkaya doğru eğilmiş ve ağzı biraz açık bir şekilde uyukluyordu. Bu adam da hep uyuyo ya Türklerin de dediği gibi karpuz yata yata büyüyormuş demekki. :D


51. Bölge[ #Wattys2016 ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin