Ririririririririririri- Ben : Tenefüüüüss.
Tenefüs zili çaldığı gibi koridordakilerin tepesinden atlaya atlaya tuvalete gidiyorum tam köşeyi dönerken bizim Godzilla kulağıma çınlamalı bir tokat atıyor ve o çınlamayla yanımdaki duvara giriyorum. Ayağa kalktığımda öğretmenle göz göze geliyoruz tabi. Birkaç saniye bana dikdik baktı tam bağırmaya başlarken Bayan Sue :
- Bay Luis, Peter Bey sizi çağırıyor
Bay Luis tamam deyip gitti. Bu seferlik kurtuldum ne şanslıyım ama. Bayan Sue yanıma yaklaştı ve ;
- Bu sefer ne yaptın?
Başımı yana eğerek" tuvalete gidiyordum " dedim.
Aslında kadın sormakta haklı.
İşte nedenleri ;
1. Geçen yıl laboratuvarda deney yaparken yanlışlıkla masaya asit döktüm, masa önemli değilde çekmecenin içindeki sınav kağıtları delik deşik oldu, benim yüzümden tekrar sınav olduk.
2. Yine laboratuvardayken yanlışlıkla yangın çıkardım ama Cris yangın tüpüyle söndürdü , iyidir böyle işlerde.
3. Daha bu yılın başında futbol oynarken çektiğim şut bize bakan okul müdürünün kafasına geldi. 3 gün uzaklaştırma cezası aldım.
Ve bunun gibi birkaç şey daha var neyse amaan.
Bayan Sue : Birdahakine daha dikkatli olmalısın.
Ben : Tamam, dikkatli olurum.
Dışarıdaki bütün işlerimi bitirdim ve sınıfa döndüm.
Ben : Leenn !!!
Sıramda birisi oturuyordu.
Ha evet Crismiş tamam sorun yok, pencere kenarının en arkasında otururum ben küçüklüğümden beri alışkanlık yaptı da, başkasını görünce korktum biraz. Şimdi siz beni zeki sanırsınız kesin, öyleyim zaten:) daha 1 sene kadar önce Uçak üretim ve yazılım lisesinden teklif aldım ( liseyi ben uydurdum ) ama gitmedim tabi. Sırama doğru gittim ve Cris' i sırtımla ittire ittire kendime yer açtım.
"Kay kay :D "
"Insan gibi giremiyon mu siraya sen ya :D"Ders yine Godzillaylaydı (fazla mı lay yazdım) zarzor bittikten sonra Crisle internetten maç için bilet aldık. Ve.okul bitince evlere dağıldık. Fazla atraksiyon istemeyin bi yedigim tokat vardı atraksiyonlu.
Bölüm istediğinizi biliyorum buradan devam etcem