Daisy:
Louis Tomlinson testvére vagyok, így a One Direction történetét is tudom és ismertem az összes tagot, mint egy nagyon jó barát. Így voltam Niallel is egészen 14 éves koromig. Sokszor volt az, hogy külön-külön töltöttünk el órákat a bandatagokkal. Így volt azon a napon is amikor Niallel elmentünk enni. Mi voltunk ketten akik a legjobban szerették a hasukat, így a legjobb program számunkra mindig az evés volt. Olyan helyre kellett menünk, ahol nincsenek rajongók, mert Ni már 19 éves volt és világsztár. Nagyon jól megértettük egymást, vele tudtam a legjobban elbeszélgetni ötőjük közül. 2 éve már egy bandába voltak és amikor csak tudtunk csináltuk kajás délutánt, a többiekkel meg mást, de én Niallel szerettem lenni a legjobban.
Megkajáltunk, nagyon tele ettük magunkat, majd arra gondoltunk, hogy elmegyünk sétálni, ahol alig vannak emberek és ledolgozzuk amit délután az evés által felszedtünk. Sétáltunk és beszélgettünk egy darabig, majd leültünk a tó partjára tovább beszélgetni. Rádőltem a vállára, Ő meg elkezdte simogatni a kezem, nagyon jól esett és a kis pillangók életre keltek a gyomromban, azonban ilyenkor még nem is tudtam, hogy azok mik is, csak a jó érzést éreztem. Elég sokszor belepuszilt a hajamba, majd az arcomra is kaptam egy párat, mibe elég jól belepirultam. Már nem emlékszem, hogy hogy de szembe ültünk egymással, majd elkezdte simogatni az arcom, ha lehet még jobban elpirultam és lehajtottam a fejem. Felemelte az állam, hogy nézzek bele a szemébe és elvesztem azokban a gyönyörű kék szemeiben. Egyre közelebb és közelebb hajolt, már éreztem a leheletét az arcomon, majd az ajkai az enyémeket érintette. Lágy táncot jártak az ajkaink, elég ügyetlen voltam, ugyanis ez volt az első csókom, de Niall irányított, így kezdtem belejönni, azonban leesett, hogy ezt nekünk nem lehet.
- Ezt nem lehet. - mondtam
- Tudom, bocsánat, igazad van. Csak nem bírtam magammal...
- Semmi baj, csak tudod, hogy nem szabad. Igen kapnánk mind a ketten, hogyha valaki meglátna minket, meg az egész internek tele lenne azzal, hogy Niall Horan és Louis Tomlinson húgát látták csókolózni. Meg nem is ez minden. Te 19 éves vagy én meg 14...
- Tudom, már megint bölcsebb vagy mint én. - mondta, majd megölelt.
Jó sokáig maradtunk egymás karjába zárva, majd azt vettük észre, hogy elkezdett lemenni a nap. Szokásunk volt kézen-fogva sétálni, azonban sokkal másabb volt mint addig. Teljesen más érzéseket váltott ki belőlem.
Aznap este, ott aludtam velük a One direction házba. Este leültünk filmet nézni, egyedül én meg Niall maradtunk fent, a többiek elmentek aludni, mi még néztünk vagy 2 filmet. Az egyik film közben éreztem magamon Ni égető tekintetét, ezért ránéztem és fel sem tudtam fogni mi történt, mert egyből az ajkaimra tapadt. El kellett volna húzódnom, de egyszerűen nem tudtam és valahol nem is akartam. Ezt a csókot Ő bontotta.
- Megint bocsi, nem bírok magammal, de olyan szép vagy. - mondta zavarodottam én meg nagyon elpirultam és nem tudtam megszólalni, ezért csak megráztam a fejem, hogy nincs baj.
Majd még ment a film viszont én nagyon elálmosodtam, így már csak arra emlékeztem, hogy ráhajtottam a fejem Niall csupasz mellkasára és már aludtam is.
És valahol itt kezdődött el és változott meg minden...
Niall:
Mindennek a kezdetén én 19 éves voltam, és a One Directionnal már elég felkapottak voltunk, sokan világ sztárnak hívtak minket, de én nem szerettem ezt a kifejezést. Louis húgai nagyon sokszor voltak velünk, imádtam a társaságuk és nem csak együtt az egész csapattal, hanem külön-külön is. Én legjobban Daisyvel pendültem egy húron. Ő is nagyon szeretett enni, ahogy én, így a kaján mindig megtaláltuk a közös hangot. De nem csak ezen, hanem nagyon jól el lehetett vele mindenről beszélgetni és sokkal érettebb volt, mint az átlag vele egyidősek. Nagyon vicces és gyönyörű lány volt már akkor is.
Aznap mikor elindult köztünk a lavina, akkor is enni mentünk kettesben. Megkajáltunk egy olyan étteremben ahol alig voltak emberek, utána meg elmentünk egy olyan tó partjára, ahol akkor egy árva lélek sem volt. Sétálgattunk és beszélgettünk, majd leültünk. Rádőlt a vállamra és olyan érzésem volt, mintha nekem meg kellene érintenem, így elkezdtem simogatni a kezét, meg egy párszor lehet elég sokszor belepusziltam a jó illatú hajába. Már nem tudom, hogy, de szembe kerültünk egymással és én meg elkezdtem simogatni a puha arcát, amibe belepirul és lehajtotta a fejét. Az álla alá nyúltam, majd belenéztem a gyönyörű szemeibe amikben elvesztem, majd a tekintetem levándorolt az ajkaira, egyre közelebb és közelebb hajoltam, majd már nem bírtam magammal és megcsókoltam. Ajkaink lágy táncot jártak. Észrevettem, hogy az első csókja volt, mert egy kicsit ügyetlen volt, de hagyta, hogy én irányítsak. Sohasem éreztem még ehhez hasonlót, pedig már csókolóztam egy párszor. Ez most más volt. Nagyon más. De egyszer minden jónak vége szakad, főleg ha az a jó, egyenlő a tiltott gyümölccsel.
- Ezt nem lehet – mondta, mikor elvált tőlem
- Tudom, bocsánat, igazad van. Csak nem bírtam magammal. - mondtam nagyon zavartan
- Semmi baj, csak tudod, hogy nem szabad. Igen kapnánk mind a ketten, hogyha valaki meglátna minket, meg az egész internek tele lenne azzal, hogy Niall Horan és Louis Tomlinson húgát látták csókolózni. Meg nem is ez minden. Te 19 éves vagy én meg 14. – akármennyire is fájdalmas, csak igazságot mond
- Tudom, már megint bölcsebb vagy mint én. - mondtam, majd megöleltem. Innen már nem szólaltunk meg csak egymás karjai közt merültünk bele a gondolatainkba, annyira, hogy elkezdett lemenni a nap.
Elindultunk haza kézen-fogva. Általában mindig így mentünk, de ez most valamiért másabb volt, másabb érzés, amit nem tudtam megmagyarázni, csak annyit, hogy valami nagyon vonzott Daisyben.
Hazaértünk, majd az egész csapat, plusz Daisy és Phoebe leültünk filmet nézni. Mindenki elálmosodott kivéve én és Daisy, így ketten maradtunk és még két filmet megnéztünk. Az egyik film közben megnyalta a száját és a fényben nagyon szépen csillogott és nem tudtam levenni róla a tekintetem. Valószínű észrevett, mert rám nézett és ismét engedtem a csábításnak, ráhajoltam a tiltott gyümölcsökre, csak hogy még egy kicsit érezzem az ízüket. Tudtam, hogy nem szabad, de nagyon vonzott, viszont mikor leesett, hogy mind a ketten tilosban járunk elválltam tőle.
- Megint bocsi, nem bírok magammal, olyan szép vagy. -mondtam zavarodottam Ő meg csak megrázta a fejét, hogy nincs baj.
Még néztük a filmet, majd Daisy ásított egy nagyot és ráhajtotta a fejét a mellkasomra. Sokszor volt már ilyen, de ez más volt. Valami megfogalmazhatatlan jó érzés kerített hatalmába. Egy olyan érzés, amit még sohasem éreztem. Nem voltam szerelmes, de azt tudtam, hogy nem tekintek Daisyre „csak barátként", de azt sem tudtam, hogy hogy...
Jóval később belefáradtam a gondolkozásra és Őt ölelve elaludtam én is.
És ezen a napon indítottunk el egy lavinát közöttünk, ami mindent megváltoztatott és felforgatta az érzésinket.
.
.
.
YOU ARE READING
Csak Ő kell//BEFEJEZETT
FanfictionMi van ha két lélek kötődik egymáshoz, de nem lehetnek együtt, mert félnek a következményektől? Mi van ha sok évnyi fájdalom és szenvedés után még mindig szeretik egymást, ahogy azelőtt és már nem érdekli őket a következmény? Niall Horan és Daisy To...