10.rész - "Happily ever after"

143 9 0
                                    

Mert ha egyszer beleszeretsz egy ember lelkébe, akkor nem fogod tudni elengedni. Soha. Küzdhetsz ellene, de mind hiába, mert a lelketek össze van kötve. Sok év fájdalom és szenvedés után már nem fog érdekelni a következmény, mert csak Ő kell és senki más. Csak Ő, akinek beleszerettél a lelkébe. Hiába félsz az elején, idővel rájössz, hogy nem tudsz nélküle teljes boldog életet élni, mert Ő a másik feled, a lelki társad. Ha egyszer megtaláltátok egymást és valamiért mégis külön utakra kerültök, a sors újra és újra össze fog titeket hozni, mert ti egymáshoz tartoztok. Mert a lelketek össze van kötve már az első találkozás óta. Nem tudtok ellene tenni semmit, mert ez így van megírva.

Igazi mesébe illő szerelmük volt és még mindig ugyan úgy néznek egymásra, ahogy a szerelmük kezdetén. Nincs az az erő, ami őket szét tudná választani, sem eddig, sem most és ezek után már végkép.

Az évek csak úgy teltek. Már 10 éve, hogy megszületett az első gyermekük, Lily Horan, majd rá 5 évre James.

Lily iskolában James meg oviban volt és Nialléknak semmi dolga nem volt. Kint ültek a kertjükben és csak élvezték a kis szabadságot, miközben visszaidézték a régi szép időket.

- Nekem valahogy még mindig az egyik legszebb emlékem, mikor először megcsókoltalak. – mondta Niall, majd felidézte azt az emléket, ami mindent elindított köztük.

- Nekem is... olyan mintha ezer éve történt volna, de közben mintha még csak tegnap.

- Sok mindenen mentünk keresztül, azért tűnik ezer évnek, de a jövőnket határoztuk meg azzal a csókkal és ezért olyan, mintha még csak tegnap történt volna ez az egész. És hihetetlen, de lassan 20 éve lesz az első csókunknak. – mondta Niall, majd megcsókolták egymást, és tudták, hogy ezután fognak csak következi a szép idők.

És már csak boldogan éltek, míg meg nem haltak.

VÉGE

________________________________
Sziasztok

Elérkeztünk ennek a storynak is a végére. Remélem, hogy tetszett.
Ha olvasnátok még tőle, kukkantsatok rá a profilomra. Csak Larry-s történeteket fogtok találni ezen kívül, de lehet hogy majd hozok nektek más ff-t is.
Ha esetleg instán is szeretnétek követni a munkásságomat k.amand_28 felhasználónéven megtaláltok. Oda mindent kiposztolok.

Legyen szép napotok/ estétek.
Vigyázzatok magatokra.

Puszpusz
Amand

Csak Ő kell//BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora