8.rész - A küzdelmek után

143 2 0
                                    

Daisy:

Rengeteg mindenen mentünk keresztül együtt és külön is és megannyi fájdalmat és boldogságot éltünk meg és még fogunk is.

Visszaköltöztem a One Direction házba, addig amíg Niallel nem vettünk egy közös lakást. Biztos vannak olyanok akik azt mondják, hogy túl gyors, de nekünk nem. 4 éve éreztünk egymás iránt többet mint barátság, és még ettől is több éve ismertük egymást.
Összeköltöztünk és éltük az életünket boldogan és ketten. Az összes fiú elzárkózott a médiától és mindenki a saját életét hozta rendbe.

18 hónap, másfél év elkezdődött. A változás ideje volt. A fiúknak sikerült mindent lepapírozniuk, és elrendezniük, így végre szabadok lehettek. James Corden lett a menedzserül, aki nagyon jó fej és vicces és a Mi kapcsolatunkat sem ellenzi. Másfél év alatt sok mindent változott, de az érzéseim Niall iránt nem, sőt azok csak erősödtek. Én és Pheobe elkezdtünk modelkedni. Niall ösztönzött a legjobban, mert szerinte kifutóra születtünk. Nem volt kevés idő még elértük a célunkat, de másfél év elegendő volt rá és mind a ketten a Victoria Secret divatbemutatón vonultunk és akkor hoztuk nyilvánosság elé a kapcsolatunk. Már akkor nem tudtak büntetni, mert elmúltam 18. És nagyon fura volt belegondolni, hogy akkor 4 éve indítottunk el magunk közt egy lavinát, ami mindent letarolt, de megérte elindítani, mert utána egy sokkal jobb és szebb dolog következett a küzdelmek után.

Niall:

Az idő csak telt és egyre boldogabb lettem. Daisyvel vettünk egy külön lakást és odaköltöztünk ketten. Egy híres modell lett belőle, és valahogy mindig is tudtam, hogy Ő a kifutóra való. A One Directionbe mindent el tudtunk intézni. James Corden lett a menedzserünk és mindent felbontottunk Simonnal és a Modesttel.

Végre boldog és szabad lehetett mindenki.
Másfél évig készültünk a visszatérésre és rendbe hoztuk magunkat. A visszatérő koncerten rengetegen voltak és életemben nem láttam még akkora tömeget, mint akkor. Életem legjobb koncertje volt. Csak néztem a tömeget és hallgattam őket, néztem őket a második családomat és ekkor jöttem rá, hogy én akarok közös családot Daisyvel. Nem akartam elrohanni semmit, főleg úgy, hogy Ő még csak 18 és fiatal. Nem akartam semmi olyat, a mit Ő nem akar.

Elhatároztam, hogy amint vége a világkörüli túrnénak, megkérem a kezét. Megterveztem mindent, soha semmit nem terveztem meg így semmit, mindig sodródtam az árral, de ez más volt, ez volt az a nap, mikor megkérem életem szerelmének a kezét. Megírtam a dalt, amit el fogok énekelni, azon a parton, ahol először megcsókoltam.

Daisy:

Egy átlagos napnak indult életem legszebb napja. Niall elhívott este randizni, arra a helyre, ahol előszőr csókolóztunk, furcsálltam, hogy miért hozta a gitárját, de nem kérdeztem.
Csak beszélgettünk, mindenről és a semmiről is egyben, majd elővette a gitárját és elkezdett rajta játszani, egy számomra ismeretlen dallamot, majd énekelni:

Azon az első estén, itt ültünk a parton
Néztél előre, én akkor megcsókoltalak
Otthon megkérdezted, hogy van-e kedvem filmet nézni
Mert nem akartuk, hogy vége legyen az estének
Akkor ott maradtam veled a kanapén, s örökre a szívedben
(szerk.:átírtam a történethez illően)

Igen, én látom magunkat fekete fehérben
Kristály tisztán egy csillagos éjjelen
Te a gyönyörű színeidben
Ígérem, szeretni foglak életem végéig
Látlak téged a ruhában
Megesküdni a barátaink előtt
Soha nem lesz senki más
Ígérem, szeretni foglak életem végéig

Ülünk itt, a nappalidban
Történetek mondva, míg megiszunk egy vagy két italt
Van egy látomás a fejemben
65 évesek vagyunk és te kérded
Mikor először tudtam, mindig tudtam

Igen, én látom magunkat fekete fehérben
Kristály tisztán egy csillagos éjjelen
Te a gyönyörű színeidben
Ígérem, szeretni foglak életem végéig
Látlak téged ruhában
Megesküdni a barátaink előtt
Soha nem lesz senki más
Ígérem, szeretni foglak életem végéig

Akarom, hogy az egész világ hallja, mikor azt mondom, hogy "Igen"
Ahogy te szeretsz, viszonoznom kell
Nem tudok, kerítést ígérni vagy napos délutánokat
De este mikor behunyom a szemem

Látom magunkat fekete fehérben
Kristály tisztán egy csillagos éjjelen
Soha nem lesz senki más
Ígérem, szeretni foglak életem végéig
Látom magunkat fekete fehérben
Kristály tisztán egy csillagos éjjelen
Te a gyönyörű színeidben
Ígérem, szeretni foglak életem végéig
Látlak téged ruhában
Megesküdni a barátaink előtt
Soha nem lesz senki más (Soha)
Ígérem, szeretni foglak életem végéig

Soha nem lesz senki más (Soha)
Ígérem, szeretni foglak életem végéig

Letette a gitárt, majd letérdelt elém.

- Daisy! Megtisztelsz azzal, hogy összekötöd velem az életed, az idők végezetéig, annyi sok fájdalom és küzdelem után, hogy a maradék életünkben mindennel együtt bírkózzunk meg? - kérdezte csillogó szemekkel, én meg elkedtem sírni.

- Igen, Niall Horan összekötöm veled az életem. - mondtam könnyes szemekkel, majd felhúzta az újjamra a gyűrűt és a jövőnket összekötő csókban forrtunk össze.

.

.

.

Csak Ő kell//BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now