Gazinodaki temizlik bitmişti. Sonunda evin yolunu bulmuştum. Kendimi yatağa attığımda saat 7:20'e geliyordu.
Sırf bir kişi gelecek diye yedi adam sabaha kadar seferber olduk. Hanımlar bile bu kadar iyi bir temizlik hayatlarında yapmamıştırlardır. Saat on o ikiye geliyordu kalktığımda. Ne kadar ayakta dursam bile en fazla üç dört saat uyuyabiliyorum bu işe girdiğimden beri hayatımın düzeni kaydı. Ah annem babam varken öğlene kadar uyu iş güç derdi yok. O Trafik kazası olmasaydı şimdi belki yine aynı şeyler olacaktı. Ben on ikiye kadar yatıp annemin beni kaldırmak için nasıl bir efor sarfetmesini, babamın "eşsoğlueşşek kalksana öğlen oldu." demesini özledim, ben eskiyi çok özledim. Sıcak gözyaşım süzülerek yanağımdan süzülerek elimi ıslatıyordu. Ah anne, baba oğlunuzu bu halde görseniz yüzüne tükürürdünüz. Kesin anne sen şöyle derdin " Ben seni gazino köşelerinde sürün diye mi büyüttüm ha benim oğlum." O kadar zoruma gidiyor ki onları kaybetmek, onların isteği gibi bir evlat olamamak.Başım çok kötü ağrıyordu. İlaç dolabından bir parol alıp yuttum ama ne nafile geçmek bilmedi kendime bir Türk kahvesi yaptım. Her içtiğim yudumda maziyi yokladım, her yudumda annemle babamla içtiğim kahveler geldi. Kahvem bittiğinde, kahveden midir bilmem ya da eskiyi yad ettiğim için midir bilinmez bir şey başımın ağrısını geçirdi. Yâda parolun etkisi yeni gelmişti.
Yorgunluktan üstümü değiştirmeyi unutmuşum, üstümde leş gibi rakı kokuyor. Dün masaları toplarken elimin çarpmasıyla Rakı kadehi üzerime dökülüverdi. Üstüme nasıl sinivermiş kokusu. Üstümde ki bu koku gitsin, hem de kafam rahatlısın diye bir duşa girdim.
Annem küçükken banyoya girdiğimde kafamdan aşağı su döktüğünde "Sular aşağı oğlum yiğit yukarı." Derdi. Her ne yaparsam yapayım geçmişte annemle babamın beni nasıl büyüttüğü aklıma geliyor. Eğer yaşasalardı geçmişimi bu kadar yoklamazdım. Varken değer bilmezdim gidince ise öyle bir boşluğa düşüyorsun. Hiç çıkamayacağın bir boşluğa. Duşumu aldıktan sonra ilaç dolabından bir uyku hapı aldım bir nebzede olsa uykumu getirir diyerek yatağıma geçtim alarmı kurduktan sonra vurup kafayı yattım. Bu sefer uyuyabildim.
21:20 İŞE GİTMEK İÇİN SON 40 DAKİKA
*10 CEVAPSIZ ÇAĞRI AYHAN ADLI KULLANICIDAN."
Hapın etkisinden dolayı uyanamamışım. Telefonuma baktığımda saat epey bir geç olmuş ayrıyeten Ayhan on defa ard arda beni aramış ne var bu kadar önemli on defa beni arattıracak olay. Mahmurlu halimle arama geçmişinden numarasını bularak geri aradım. Daha ilk çalmada açıverdi.
"Neredesin lan sen telefonunu arıyorum açmıyorsun?"
Şeytan diyor şunun o şom ağzını otuz iki dişiyle birlikte kır.
"Uyuyordum noulduda?"
"Ohhh! Beyefendi orada uyusun biz burada it gibi koşuşturalım. Ne âlâ memleket!"
"Ağzını topla lan geliyoruz çatlama."
Telefonu yüzüne kapatmamla yataktan kalkıp bir hışımla üstümü giymem bir oldu.Binanın önüme indiğimde bir taksi buldum şansıma. Adresi söyledim. Her taksiciye adresi söylediğimde şaşırıyor "Abi o ıssız yerde napacaksın." Babanın yarım bıraktığı işi!
"Pardon kardeşim şöyle tarif ediyim Luna Gazino." Taksimetreden yüzünün yansıması belli oluyordu öyle bir sırıtışı vardı ki çürük dişlerinin bir anda aydınlanı verdi. Nasılda gazino, pavyon denilince nasılda hoşunuza gidiyor geviş getirir gibi gülüyorsunuz.
"Öyle desene be abi tamam abim on dakikaya oradayız."GAZİNO ÖNÜ
"Geldik abi İyi eğlenceler." Yine o sırıtışı yaparak taksimetreden bana bakıyordu.
"Çalışıyorum."
"Anlamadım abi?"
Anlasan zaten şaşarım.
"Eğlenmeye değil çalışmaya geldim."
"Haa abi ben de dıpdız dıpdız yapacaksın sandım anlarsın ya."
Allah'ım beyin dağıtırken sen neredeydin be adam.Hemen ücretini vererek bu sinir bozucu taksiden iniverdim. İnmemle Ayhan'ın dipimde bitmesi bir oldu.
Elini arkasına koymuş yüzünden azamet akıyordu.
"Demek yüzüme telefonu kapatırsın Yiğit beyy!" Şu anda ağzını dağıtmamam için bir engel yoktu ama ben yine dağıtmadım.
"Boş yapmada neden aradın sen daha vaktim olmasına rağmen."
Bozulmuştu. Yüzü gitgide aznavur bir hale bürünmüştü.
"Dün demiştim Luna hanım gelecek hazırlık yapın erken gelin diye ama sen yine yiğitliğini yaptın. Eğer Cemal abinin hatırı olmazsa..."
Lafını bölmüştüm.
"Babamın adını ağzına dahi almıyorsun yoksa gerçekten yiğitliğimi yaparım." Gözlerimden Alev püskürüyordu Ayhana doğru.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİŞEHİR'DE BİR GAZİNO
Teen FictionEskişehir'de bir gazinoda Assolist çalışır. İsmi Gülizar. Hayat hikayesi onu zamanla olgunlaştırmıştır daha otuz yaşındayken hayatın acı tarafı onun sırtına biner, bir de hayatın yükü yetmiyormuş gibi sapığı tarafından kaçırılır. Polis Yankı'nın Gül...