🦋 19 🦋

22.9K 1.5K 4.1K
                                    

Merhaba güzel kelebeklerim🦋
Hepinize keyifli okumalar dilerim💕

_#_#_#_#_#_#_#_#_#_#_#_#_#_


Jeon jungkook

"Direk şişeyi başına dökseydin jungkook, o parfüm az olmamış mı?"

Namjoon hyung'un yatağımda uzanarak bana sataşmasıyla ona dönüp dil çıkarmış ve parfümümü sıkmaya devam etmiştim. Üzerimde deri siyah bir pantolon ve beyaz bir tişört vardı. Deri biraz sıksa da bunu sorun etmedim, güzel görünmeliydim çünkü.

"Namjoon hyung sende istersen Jin hyunglara git tek kalmasın o da evde"

Parfümü son kez üzerimde gezdirmiş ve yerine bırakmıştım. Namjoon hyungta ayaklanmış ve boynunu kütletirken esneyip kendini iyice germişti.

"Biz zaten birazdan randevuya çıkacağız küçük tavşan"

"Oha cidden mi, nereye gideceksiniz peki?"

Namjoon hyung üzerindeki tişörtü bir çırpıda çıkarırken bana göz kırpmış ve saçlarını elleriyle dağıtıp gülümsemişti.

"Namsan kulesine, onu orda kimseyi siklemeden öpeceğim"

Namjoon hyungun dedikleriyle gözlerimi kocaman açıp hayranlıkla gülümsemiş ve omzunu patpatlamıştım.

"Hyung bu çok harika birşey, oha bende istiyorum"

Namjoon hyung gamzlerini göstererek gülümserken omzumu sıvazlamış ve "umarım birgün taehyung'da seni oraya götürüp öper" demişti.

Dedikleriyle gözlerim kocaman açılıp hemen geri çekilmiştim. Hislerimi nasıl bilebilirdi?

"Hyung neyden bahsediyorsun taehyung benim arkadaşım"

"Hadi ama jungkook, bendenmi saklayacaksın? Ona olan bakışların seni yeterince ele veriyor zaten"

Ben şaşkınlık içinde ona bakarken namjoon hyung çenemi sevmiş ve gülümseyip geri çekilerek kapıya yönelmişti.

"Bence çok bekleme derim jungkook, taehyungda sana karşı boş değil, bugün ona hislerini açıkla çok geç olmadan"

Son sözlerden sonra kapı kapanmış ve düşünceler içinde bir ben kalmıştım. Namjoon hyung'un dahi fark edebildiği derecede aşıkmı olmuştum ben? Gözlerimin dilime inat herkese belirttiği kadar aşıkmıydım gerçekten?

Aşıktım...

Engel olamadığım sırıtmamla aynadan kendime bakıp dalarken odayı saran mesaj sesimle anında başımı iki yana sallayıp kendime geldim ve hemen telefonuma uzandım. Taehyung aşağıda olduğuna dair bir mesaj atmıştı. Mesajına yanlızca görüldü atıp bıraktım ve odanın içinde iki tur koşarak zıpladım. Fazla heyecanlıydım ve bu ayaklarıma vurmuştu.

Heyecanımı sonunda atıp olduğum yerde nefes nefese dinlenirken aynaya yaklaşmış ve kirazlı lipbalmımı tekrardan bolca yedirmiştim dudaklarıma. Saçlarımada son dokunuşlarımı yaptıktan sonra hoplaya zıplaya aşağıya inmiştim.

Ayakkabılarımı da giyinip anahtarı aldıktan sonra dışarı çıkmış ve kapıyı kapatmıştım. İleriye baktığımda arabanın kapısına yaslanıp seksi bir şekilde beni bekleyen bir taehyung görmeyi isterdim fakat arabanın en üst kısmına yan bir şekilde uzanıp eliyle başını dengede tutan bir taehyung asla beklemezdim.

Kaşlarımı çatıp önce olayları idrak etmek ister gibi taehyungu süzerken taehyung başındaki gözlüğü gözlerine indirmiş ve sırıtmıştı. Bu haline daha fazla dayanamayıp kahkhayı bastım. Sesli bir şekilde gülerken taehyung gözlüğünü indirmiş ve doğrulmuştu.

Enemy Porn Link Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin