Eyooo herkese naberler selamlarBen bu kitabın yazarının en yakın arkadaşıyım kendisi uygulamaya giremediği için yazdığı bölümleri ben düzenleyip atacağım
Oy verin kaltaklar
Neyse ben bölümü atıp kaciyom hadi bbKendimi de etiketliyim bari
Çok hametli bir ismim var vay amk
////////
Kim Taehyung
Dokunuşlar, nefes sıcaklığı ve ıslaklık. Kasıklarımda hissedilen bu tepkilerle başta huzursuzca yerimde kıpırdanmış ve başım yana düşerken rahatımı bulup tekrardan mayışmıştım. Gözlerim kapalı, zihnim ise gerçeklik ve uyku arasında gidip geliyordu.
Ufak kibar dokunuşlar hissettim sonra penisimde. Minik parmaklar tarafından usul usul okşanıyordu boydan boya. Kaşlarım istemsizce çatılırken zihnim o uyku ile gerçeklik arasındaki çizgiyi aşmıştı çoktan. Yeni yeni fark edebildiğim gerçeklikle penisimdeki dokunuşların gerçek olduğunu anımsadım. Gülümsedim sonra, yaramaz sevgilim Jeon diye geçirdim içimden.
Gözlerimi açmadım ve bir süre uyku taklidi yapmaya devam ettim. Ne yapacağını merak ediyordum. Hareketsiz kaldım ve dokunuşlarını hissetmeye odaklandım.
Kemikli parmakları penisimi boxerımın üzerinden usul usul okşuyordu. Arada bir kavrayıp sıkıyor sonra tekrardan okşamaya devam ediyordu. Daha sonra elleri iki baldırımı hafifçe kavrayıp başını yaklaştırmış ve öpücükler bırakmıştı birçok yerine. Bu yaptığı gülmemi getirsede sessiz olup oyunuma devam ettim.
Jungkook sonunda öpücüklerini kesmiş ve yatağın hafif aşağı çökmesi ile oturduğunu anlamıştım. Elleri uyluklarımı okşayarak boxerımın lastiğine kadar gelmiş ve iki parmağını kanca gibi geçirip beklemişti. "Acaba çıkarsam uyanır mı?" Demişti kendi kendine. Fakat sonra tekrardan kendini cevaplamış ve "ayı gibi uykusu var başına bando takımı koysam bile uyanmaz şimdi" demişti.
Gülmemek için iç dudağımı dişlerken jungkook boxerımı aşağı çekiştirmeye başlamıştı. Kalçam yatağa baskı uyguladığı için çıkarmakta zorlanmıştı. Ona yardımcı olmak adına uyuyor pozu vererek ağzımı şapırdatmış ve bedenimi hafif kaldırırken esniyormuş gibi yapmıştım. Jungkook da hemen bunu fırsat bilip boxerı tek hamlede üzerimden çıkartmıştı.
Hava ile buluşan penisim az önceki ufak dokunuşlar nedeniyle hafif uyarılmış bir şekilde dururken jungkook sabırsızca hemen elini atmış ve okşamaya başlamıştı. Penisimi dört parmağı ile kavrarken baş parmağıyla da ucundaki yarıkla oynuyor, bazende tırnağını geçirip okşuyordu. İnlememek için kendimi sıkarken jungkook elini penisimden çekmeden boştaki elini de getirmiş ve hayalarımıda okşamaya başlamıştı.
İki eli de eşit hızla hareket ederken dudaklarımı birbirine bastırdım, inlemelerimi gizlemek her geçen saniye zorlaşıyordu. Hoş neden buna devam ediyordum onu bile bilmiyordum, şuan gözlerimi açıp onu deli gibi öpebilirdim. Fakat macera arayan yanım sessiz kalıp yapacaklarını beklememi fısıldıyordu kulağıma.
"Siki'de çok yakışıklıymış kocamın, hah olmayanlar utansın"
Dediği cümle ile deli gibi anırma isteği vücudumu ele geçirmiş fakat dudaklarımı ısırıp bunu engellemiştim. Yüzüm kıpkırmızı kesilmişti gülmemi tuttuğum için. Yinede dayandım ve bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy Porn Link Taekook ✓
HumorJeon Taeyong bu linke hemen gir Hayatımda gördüğüm en kaliteli porno bu Ahh kendimi parmaklayarak iki dakikada zirveye ulaştım nerdeyse *link †Jeon Jungkook ve Kim Taehyung 3 yıllık düşmanlardı †