🦋 3 🦋

34.4K 2.3K 5.5K
                                    

Merhaba kelebeklerim, düz yazı olan bir bölümle geldim umarım sıkılmazsınız💕

Keyifli okumalar dilerim
🦋🦋🦋

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Kim Taehyung

"Taehyung kalk jungkook aşağıda! Çabuk çabuk uyan hemen!"

Hayal meyal duyduğum cümlenin içerisinde geçen 'jungkook' ismiyle aniden gözlerimi açmış ve hızla yataktan kalkmıştım. Ani hareketim yüzünden ayağıma takılan çarşafla yere düşmem ve aynı anda jin'in gülmesi bir olmuştu. Sinirle yerden kalkıp yeni uyanmışlığın verdiği sersemlikle önce gözlerimi ovmuş sonrada jin'in az önce söylediği cümle aklıma gelince gözlerimi kocaman açmıştım.

"O şerefsiz ne zaman geldi? Niye eve aldın? Aşağıda mı hâlâ?"

Sinirle söylenip bir yandanda üzerimdki pijamalardan kurtuluyordum. Jin ise dediklerimden sonra sesli bir kahkaha atmış ve kapıya yönelirken konuşmuştu.

"Merak etme jungkook gelmedi sadece uyanman için söylemiştim"

Dedikten sonra odadan çıkmış ve kapıyı kapatmıştı. Birkaç saniye kapıya ters ters baktıktan sonra derin bir nefes alıp dolabıma yöneldim. Birkaç sabahdır beni bu şekilde uyandırıyordu ve ben her o ismi duyduktan sonra anında gözlerimi açıyorum.

Jeon jungkook 3 yıllık düşmanım. Nefret ettiğim sıfat. Aşağılamak için her daim yer aradığım insan. Ondan nefret ediyordum. Tamı tamına 3 yıldır hergün birbirimize sataşır birçok günde kavga ederdik.

Bu düşmanlığımızın başlangıcı lise 2 de jungkookun üzerine yanlışlıkla döktüğüm meyve suyundan dolayı başlamıştı. O gün kafeteryadan bardak meyve suyu almış ve boş bir yere oturacakken jungkook ile çarpışıp tüm meyve suyunu üzerine boca etmiştim. Yanlışlıkla olduğunu söyleyip özür dilemiştim fakat jungkook beni takmayıp sanki tüm suç benimmiş gibi herkesin içinde bana bağırıp hakaretler etmeye başlamıştı. Sonundada başımdan aşağı döktüğü meyve suyu ile ordan ayrılmıştı.

O günden beri normalde sınıfta birbirimizin yüzüne bakmayan biz hergün kavga eder olmuştuk. Ne ben geri çekilir olmuştum ne de jungkook. Böylelikle birbirimizin 3 yıldır düşmanlığını kazanmış her fırsatta nefretimizi kusmuştuk.

Mavi okul kazağım ve siyah pantolonumu giyinip saçlarımıda düzelttiğimde hazırdım. Çantamı ve komodinin üzerindeki telefonumuda alıp aşağıya inerken bir yandanda telefonumu inceliyordum. Panelden gördüğüm bildirimle dudaklarım kıvrılmış ve hemen isminin üzerine tıklamıştım.

***

Jeon

Seni şerefsiz Kim Orospu Çocuğu Taehyung!!!
Seni yarın okulda sikmeyen nolsun!
Bittin sen bekle şerefsiz!
İsimlerinize bakmayan aklımı sikeyim
Seni taeyong sandığım beynimi sikeyim!
Sana anlattığım onca şeyi...
Aaağğrrhhhh orospu çocuğu bittin sen!!!!

***

Gördüğüm mesajla istemsizce sesli bir kahkaha atmış ve görüldü atıp telefonu cebime yerleştirmiştim. Dün izlediği pornodan sonra aklı ne kadar bulandıysa ben ve arkadaşının ismini karıştırıp bana mesaj atmıştı. Gerizekalı diye geçirdim içimden. Çok gerizekalıydı. 

Gülümseyerek mutfakta jin'in hazırladığı kahvaltıyı yemeye başlarken aklıma gelen konuşmalarla donup kaldım bir süre. Jungkook gaydi, gay pornosu izliyordu, feminendi, sikeyim fiziği kızlardan bile güzeldi, en önemlisi ise benim sikimin başını görmüştü başını!!!

Enemy Porn Link Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin