1

346 17 6
                                    

' pink Fluffy unicorns dancing on rainbows pink Fluffy...' snel sloeg ik mijn wekker uit. het was maandag en ik ga vandaag voor het eerst naar mijn nieuwe school. Jeej...* sarcasme* waarom moesten we verhuizen ik heb zo depri nu ik mijn vriendinnen niet heb. Zucht. Snel trok ik een zwart topje en een gebloemd rokje uit mijn kast ik deed een panty aan en mijn zwarte sneakers. Ook deed ik wat make-up op niet dat ik er zo'n fan van ben... voor mijn ontbijt pakte ik yoghurt net honey loops. Man, nu zit die stomme reclame heel de dag in mijn hoofd grrr. Snel pakte ik mijn zwarte rugzak en rende naar mijn fiets. Ik kon niet te laat komen op mijn eerste dag!

Na een tijdje was ik eindelijk op het rantoriana college aangekomen. Ik liep naar de receptie en vroeg om mijn rooster en kluisje. Ik nam ff vlug een kijkje Waar ik heen moest muziek in lokaal A28. Gellukig niet zo'n erg vak. Maar Waar the unicorn is lokaal A28? Ik draaide me om en: bam!! Ja hoor ik was zo onhandig dat ik weer tegen iemand aan moest botsen. ' Oow sorry' zei het meisje Waar tegen ik was aangelopen. ' geeft niks het was mijn schuld. Weet jij misschien Waar lokaal A28 is?' ' ja hoor daar moet ik ook heen! Heb jij nu ook muziek van mevrouw van beek? Oow en ik ben hiba btw.' ' heey ik ben rosie en ik heb nu ook muziek ja. En ik ben nieuw hier.' ' leuk je te ontmoeten. En welkom op school!!' 'Thnx' samen liepen we naar het lokaal.

Hiba's P.O.V.

Ik als weerwolf rook meteen dat ze een elfje was. Hoe kon dat die bestonden toch.niet meer? Waarschijnlijk weet ze nog niet wat ze is maar een ding is zeker, ze is speciaal. En ze moet goed uitkijken.....

magical!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu