5

168 15 1
                                    

Rosie's P.O.V.

Ik liep de kantine in en iedereen zat me raar aan te staren. Zoals mijn ouwe school was alles in groepjes verdeeld. Maar dit waren wel vreemde groepjes....

Ik wist niet waar ik naar toe moest. Maar opeens zag ik hiba zitten. Ik zwaaide naar haar en liep naar haar tafel toe. Maar voor ik iets kon zeggen.of doen stond een grote gespierde jongen voor me. Hij zei iets vaags dat ik niet hoorde omdat hij met zijn vuist mij kei hard raakte. Alles werd zwart......

Ik deed mijn ogen open en het eerste wat ik zag was de jongen die mij had neergeslagen. 'ze is wakker' riep hij blij. ' heey gaat het? sorry dat ik je neersloeg. Ik wist niet dat jij ook een van ons was. Hiba vertelde me het'

Oké waarschijnlijk heeft hiba een.smoes gebruikt waardoor hij zich schuldig voelde. Gewoon meespelen rosie. 'maakt niet uit joh. Ik heb het je vergeven. Ik ben rosie btw' 'ik ben jake, maar ik ga nu weer terug naar mijn klas. See ya!' ' See ya'

Jake's P.O.V.

Ik liep terug van de ehbo om hiba het goede nieuws te geven. Ik voelde me echt stom dat ik haar nichtje heb neergeslagen. Een toekomstig lid van mijn roedel nog wel. Als haar alpha kan ik dat echt niet maken   maar goed ze vergaf me. Rosie was niet lelijk ze had lange bruine zachte krullende haren tot op haar kont. En hele heldere groene ogen die bijna licht gaven. ook had ze een schattig klein wipneusje en een beetje puntig oren. Ze had ook kleine mooie volle lipjes. Eigenlijk was alles aan haar klein ze is wel een kop.kleiner dan mij. Eindelijk bij het lokaal aan gekomen zit er iemand heel mooi te zingen ik kijk en zie hiba op het podium staan. Wauw.....

Hiba's P.O.V.

'een elfje Yeah right. Echt niet die bestaan niet' zei ben . 'zegt meneer de tovenaar' zei ik.' Ik leg dadelijk. Alles wel uit we moeten nu eerst optreden en ik wil best zingen' 'Oke we hebben toch geen andere keus nu rosie er niet is' mevrouw van  beek kondigde ons aan en wij gingen het podium op. Ik zuchten diep en zette in. opeens ging de deur open en jake keek me met verwonderden ogen aan.........

magical!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu