12

220 19 13
                                    

Rosie P.O.V

onze lippen waren nog maar een paar centimeter van elkaar verwijderd. ik keek naar hem. Hij is knap maar vind ik hem Eigenlijk wel leuk? Ik schrok op uit mijn gedachten toen de deur met een klap open ging. ben ging van de schrik terug zitten. Ik keek naar de deur waar een huilende hiba stond. Ik rende naar haar toe en nam haar in mijn armen. 'het komt wel goed' zei ik tegen haar. Niet zeker waar het over ging. Ik keek even schuldig terug naar mijn bed waar een ongemakkelijke ben zat. Met teleurstelling in zijn ogen. He? Teleurstelling ik vraag me af waarom... Maar toen herinnerde ik me weer de huilende hiba in mijn armen. Ik gebaarde naar hem dat hij weg moest gaan. Snel liep hij de deur uit. Ik playbackte nog een sorry naar hem voor hij de deur achter mij dicht deed. Hiba begon nog harder te snikken in mijn armen. 'sssst..  Het is goed alles is goed' ik voelde haar kalmeren in mijn handen. haar tranen rolde nog steeds over haar gezicht. Ik trok haar mee en liet haar zitten op mijn bed. Toen ik weer zat voelde ik weer hoe misselijk ik Eigenlijk was maar dat was nu even niet belangrijk. ' okey hiba adem. Als je wil kan je me vertellen wat er gebeurd is. Ik keek naar hiba die een grote hap adem pakte en eindelijk een beetje gekalmeerd lijkt. 'nou ik was onderweg naar linde en toen en toen.... ' de tranen stroomde weer over haar gezicht. 'ssst het is goed.  wat gebeurde er toen. 'hij...hij Was daar en en jake is er ook en....' Ze stortte weer helemaal in . Maar van wat ze verteld had, had ze waarschijnlijk boy trouble. Ik wreef zachtjes over haar rug terwijl ik een bak onder mijn bed vandaan trok . 'alles komt goed wat super sparkel komt je redden met haar feel happy box!!!!' Ondanks de tranen die over haar gezicht stroomde moest ze glimlachen. 'super sparkel? komt dat niet uit een film...?' Ik bloosde snel ze hoefde niet te weten dat ik stiekem nog barbie films keek. maar toch zei ik: ' uit barbie prinses power.' Hiba lag nu helemaal in een deuk. Van de tranen van net was bijna niets meer te zien. 'maar wat zit er in het feel happy pakket.' Vroeg hiba. ' box' zei ik' het  is de feel happy box' hiba rolde met haar ogen. ' wat zit er nou in?.' Als ik iets over hiba heb geleerd de laatste paar dagen is het wel dat ze super nieuwsgierig is. Mysterieus deed.ik de deksel van de box af. 'Omggg er zit oreo in!!!' Riep Hiba. ' en chocola, films, tijdschriften, muziek en maskers.' Vulde ik haar aan. Hiba's ogen vielen bijna uit haar kassen. 'jij bent echt de beste vriendin ooit!!!' 'Hahaha en als er nu spinnen in hadden gezeten?' 'sinds wanneer word er iemand blij van spinnen dan?' Zei Hiba. ' nou ik zou het niet gek vinden als meneer van de ven van biologie stiekem in zijn vrije tijd spinnen aait' ' ieeel zei Hiba terwijl ze een van mijn kussens op pakte en tegen mij aan smeed.

Even later was alle chocola en oreo al weg en waren we halverwege de film if i stay. het is echt een hele goede film. Opeens begon Hiba uit het niets te gillen. 'wat is er' vroeg ik geschokt. 'er zit iets glibberigs bij mijn kont' Hiba zat helemaal verstijfd op bed. 'ik durf niet meer te bewegen' zegt ze zachtjes tussen haar tanden door. Ik ga naar Hiba toe en help haar omhoog. Als ik kijk waar ze met heeft gezeten ga ik ook gillen ik kijk recht in de ogen van iets. ' www w wat is d dd dat.' Zegt Hiba bibberig. Het duurt me even voor dat ik realiseer wat het is ,lachend loop ik naar het bed toe en pak het op. ' het is maar een vis' zeg ik. 'waarom heb je vis in je bed liggen? OMG je zit toch niet met meneer van de ven samen in een rare dieren obsessie groep toch? Lachend on haar opmerking gooi ik de vis in de prullenbak op mijn kamer. ' ik had hem Eigenlijk al weg moeten halen toen ben hier was' Hiba ogen begonnen te twinkelen. ' ja waarom was ben hier Eigenlijk toen ik binnen kwam zag ik wel dat jullie het kuch heel gezellig hadden' ik voelde hoe mij wangen rood werden. 'wacht eens even hoe kan je dat gezien hebben je was aan het huilen?' 'ik had het ook niet gezien ik had alleen een vermoede en jouw wangen hadden dat dus net bevestigd.' Samen moesten we heel erg hard lachen 'jij bent toch ook zo gemeen' zei ik quasi boos. Voor we weer verder gingen met de film.

Even later werd de deur weer open gegooid. Ja gooi de deur maar lekkere weer open dacht ik. arme deur hij heeft zoveel te leiden. Ik keek naar mij deur opening waarin jake en nog een jongen stonden. Hiba trok hard aan mijn armen. Waarschijnlijk van de angst. Jake keek super blij toen hij Hiba zag. 'waar was je?!!' Riep de ander jongen.' ik was zo bang dat er iets was gebeurd .' Hiba keek even bang naar jake en leek toen weer haar zelfvertrouwen terug te vinden.'rustig maar sjors, rosie en ik hadden gewoon een meiden avond.' 'ik dacht al dat je bij je nichtje was' zei jake opgelucht. 'nichtje' zeide ik en de.jongen die blijkbaar sjors heten tegelijkertijd. Hiba bloosde en jake keek haar vreemd aan...

Heey,
Sorry dat ik zo lang niks geschreven heb. Mijn tante is onlangs overleden en ik ben op vakantie geweest waar ik geen Wifi had dusss.... Maar Iniedergeval ik kan nu weer schrijven en probeer dat ook zo vaak mogelijk te doen

Kussels me

magical!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu