Hiba's P.O.V.
''jake ze is bewusteloos Waarom heb je haar neer geslagen?'' '' wat kan jou dat nou schelen ze is geen weerwolf.'' Oke ik moet nu echt een goede smoes verzinnen. Opeens wist ik er een. ''nee, nog niet. Ze is pas 15 iedereen weet dat weerwolven op hun 16de transformeeren. Daarom ruikt ze ook zo raar ze moet nog een weerwolf worden. Oow en wat het mij kan schelen? Ze is mijn nichtje!!'' ik zag aan jake's gezicht dat hij mijn domme verhaal geloofde. ''kom we moeten haar nu snel wegbrengen.'' Zei hij dan ook.
Ik liep van de e.h.b.o. Terug naar muziek. Helaas moet rosie nog een paar uur blijven liggen,ze was nog niet bij gekomen. maar hoe moeten de happy oreo's nu optreden? Laat mij maar zingen. Zei lisa mijn innerlijke wolf. Je weet dat ik dat heel goed kan. Nee ik durf niet. Dan laat je mij het toch doen? Nee dat merkt mevrouw van beek meteen. Oké dan, dan niet.
Het was niet zo'n slecht idee van lisa. ik kon wel niet zo mooi als rosie zingen maar het was ook niet lelijk. durf ik het alleen wel? Daar moet ik mr overheen zetten ik moet wel. *zucht* ik klopte op de deur van het lokaal. 'fijn dat mevrouw hiba ook nog kwam opdagen, weet jij toevallig waar rosie is?'' zij mevrouw van beek sarcastisch. 'sorry mevrouw, ik was bij de e.h.b.o. Want rosie is bewusteloos.'' ik zag mevrouw van beek schrikken daar had ze niet van terug. ' ga maar gouw met je groepje dan wat dingen regelen.'
Ik liep naar michael en ben toe. ' hoe gaat het met rosie?' Vroeg ben bezorgd. 'weet ik niet' zei ik eerlijk. 'weet jij wat voor wezen zei is, ik kon het niet ruiken. Ze is vreemd' zei michael. 'ja ik weet wat ze is, ik hoop dat ik jullie kan vertrouwen en dat jullie dit geheim kunnen bewaren. Rosie is waarschijnlijk de laatste elf in de wereld.....'
JE LEEST
magical!
FantasyRosie is een meisje. Nu denk je vast so what? wat is daar speciaal aan? Eigenlijk helemaal niks. Zo voelt rosie zich. Als een totalen nul. Tot dat ze dingen ondekt die ze Eigenlijk niet had mogen ontdekken. En ze Eigenlijk veel bijzonderder is dan z...