3

181 15 2
                                    

Rosie's P.O.V

''was het zo slecht?'' vroeg ik verlegen. '' weet je zeker dat je nog nóóit hebt gezongen want jij rockt!''

Zei michael. '' ik denk dat we onze zangeres hebben'' zei ben lachend. '' nu alleen nog een bandnaam'' zei hiba. 'unicorns!!' Riep ik gelijk. ' nee we heten bad wolf '' zei hiba gromment. Zag ik dat goed werden haar ogen nu rood? ' nee wij willen the wizards heten' zij michael.  Terwijl zijn ogen licht aan het geven waren. Dit was vreemd dit was heel vreemd. Maar voor er ruzie kwam moest ik tussen beide komen. ' weet je wat, we gaan gewoon happy oreo's heten' iedereen begon te lachen gelukkig ze waren gekalmeerd. Hoewel dat grommen en die ogen wel raar waren....

''oké dit waren  the angels'' met lips are moving'' we hebben nu een pauze na de pauze gaan we verder met de happy oreo's'' zei mevrouw van beek

Hiba's P.O.V.

Bij ons op school is de.kantine raar ingedeeld je hebt  niet een populaire groep een normale groep en een nerd groep. Hier op onze school heb je de mens groep. De mensen weten niet dat ze met magische wezens op.school zitten maar weten elkaar op een rare manier wel altijd te vinden. Nog nóóit is er een mens geweest die met magische wezens omgaat. je hebt de vampiers dat spreekt voor zich. Je hebt de engels daarvan heb je slechte en goede engels en voor de rest hebben ze nog wat krachten. Je hebt de eenhoorns ze zijn het zelfde als weerwolven alleen verander ze in een eenhoorn i.p.v. Een wolf. Je hebt de de tovenaars en heksen ze zijn heel arrogant en halen constant streken uit. Je hebt de canai's zij kunnen alle elementen besturen. en tot slot de weerwolven. Ik ben een weerwolf en mijn kracht is gedachten lezen. Helaas heb ik mijn mate nog niet gevonden. Mijn bestie linde al wel. Zei en ido hangen heel de dag samen.

De deur van de kantine gaat open rosie stapt binnen alle groepen heffen.hun hoofd op. Naar wie zal ze gaan? Ik zie alle groepen ruiken( behalve de mensen) iedereen werpt vreemde blikken naar elkaar ze weten totaal niet Waar zij thuis hoort. Ik heb toevallig geroken dat ze een elf was omdat mijn beste vriendin vroeger er een was . Alleen ze is vermoord net zoals alle elfen dacht ik. Tot rosie kwam. Ik weet vrijwel zeker dat zij de laatste is. ' ze zwaaide naar mij en liep naar mij toe. ow nee de ander wolven zien.het ik hoor ze fluisteren: Zei is geen weerwolf. Hoe waagt ze het naar ons teratorium toe te gaan. Wat is zei nou weer. Zij mag hier niet komen. Jake de toekomstige alpha en een beetje de leider van de weerwolven staat op en loopt naar rosie toe. ze kijkt verschrikt uit haar ogen. En voor ik iets kan doen word rosie neergeslagen.....

magical!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu