Çoçukluğum

359 7 6
                                    

Lenon için hayata tekrar tutunma vaktiydi.Yeni bir hayat yeni bir çevre ve yeni dostluklardı değistirdiği ilk okuldu aslında 7 yıl aradan sonra alışmak onun içinde zor olucaktı.Bazı şeyleri başarmaktan başka çaresi yoktu.Okulun ilk günü ve soğuk bir sabah vakti. Bu titreten günde yanında ortak noktaları pek cok aynı olan oscar vardı .Güne alışma ve tanışmayla başlayan lenon icin zor bir gün olacağa benziyordu .Arkadaşları ona yedi yıl aradan sonra okul değiştiren ve sadece bir dönem için çoğu seyi göze alan çoçuk olarak bakıyorlardı. Aslında insanların ona nasıl baktığın onun için pekte bir önemi yoktu. Nedeni ise çok geçmeden oscar tarafından anlaşılmıştı. Lenon şu sözleri söyledi: " hey! Lenon şacmalamayı kes dostum bakışlarını bana çevirsen iyi olur."  Lenon şaşkınlığını koruyor gözü ise okul sırasındaki bir kıza takılıyordu.Oscar lenon'ın çoçukluk arkadaşı ve kardeşiydi. Hemen! Hemen! Konuşmalıyım onunla kim o ? Oscar kim bu kız diye çıldırmış bir vaziyet almıştı durum.Müdür sabah konuşmasından sonra öğrencileri içeri almış ve derslere başlamışlardı. Rehber ögretmen lenon'ı ayağa kaldırıp tanışmasını rica etmişti. Heyecanlı ve titreyerek. Ben ezequel lenon okulunuza futbol takımı için geldim büyük şampiyonluklar için diyerek yerine oturuyordu. Herkes şimdi durumun farkına varmış ve lenon'ın niçin okula geldiğini anlamışlardı. O önemli bir oyuncuydu ve takımın ona ihtiyacı vardı .Lenon Oscar'a o kızı sormuştu.Sabahki kız aklından bir an bile çıkmıyordu. Ögle yemeği vakti ve herkes kantinde . Tylor'da Oscar ve Lenon'a katılarak yemek yiyorlardı . Tylor ise takımın bir diğer oyuncularından birisi. Okula yavaş yavaş alışan lenon tekrar görmek istediği kişiyi düşünüyordu. Erica! Evet evet ismi Erica lenon onun girdiği sınıfı takip edip onun ismini öğrenmişti. İsmi ismi Erica'ydı .Lenon aşık olmuştu oscar bunu farketmiş onu vazgeçirmek için çabalıyordu. Çünki Erica okulun en gözde öğrencilerinden birisiydi. Onun için hayat ders çalışmak hocalarının güvenini boşa çıkarmamaktı. Lenon ise dersleri kötü tek derdi futbol olan bir gençti. Onun Erica gibi hedefleri yoktu ona erica gibi önem verip savunulmuyordu. Lenom bir an düşünde ve ona laik olmadığı hissetti belkide hisleri 15 yaşındaki bir çoçuğun gururuydu. Erica hergün her saat her ders hocalarına sorular sorup onları meşgul ediyordu. Lenon ise her tenefüs top oynayıp terler içerisinde kalıyordu. Erica'yı istiyoru ne pahasın olursa olsun ondan başkasını düşünemez hale gelmişti. Arkadas ediniyor ve sevilen bir hale geliyordu. Oscar onu arıyordu heryerde bulabileceği tek yerin 8-a olduğunu biliyordu ne pahasın olursa olsun onu görmek istiyordu. Oscar gittiğinde lenon'ı kalorifer peteklerine yaslanmış bir şekilde buluyordu. Gözü dönmüştü resmen. Lenon için sınav senesiydi ailesi onun için çabalıyor ama onun okul umrunda olmuyordu dershaneye başvurmuştu ailesi lenon için. Sınav yaklaşıyor ve lenon çabalamak zorunda kalıyordu dershandds ilk günüydü. İlk gün tanışmalar ve sohbetle geçmişti lenon elinde kalemle oynarken bir ses farketti çok yakınında. Şu şözler çıktı dudaklarından "Merhaba Lenon"  kafasını kaldırmıştıkı ilk defa karşılaştıgı bir mizah ve mimikler vardı karşısında. Ben ben Amy yeni okulundan yan sınıfınızdan diyerek devam etti Amy aynı zamanda aynı dershaneden. Elini uzattı ve lenon şaşkınlık içinde "memnun oldum" ifadelerini kullandı. Haftanın ilk günü ve çirkince çalan o zil "zıııırrr" kapı açıldığında karşılaştığı isim oscar'dı. Evleri karşılıklı iki dost ve iki takım arkadaşı. Okul yolu tutuldu sohbetler edildi ve sıraya girildi. Lenon pür dikkat etrafta onu arıyordu kalbinin ritmini değistiren kadını. Onu araken gözleri Amy çarpmıştı Amy hızla yanına gelip "günaydın lenon nasılsın?" sorusunu yöneltmişti. Lenon duymamıştı bile kafası bir sağa bir sola dönüyor her yerde onu Erica'yı arıyordu. Sınıfının önüne giderek onun sınıf arkadaşlarına sordu lenon. Cevabı çok net olmasada  ayda bir gün okula gelmediğini  öğreniyordu. Meraklı bekleyiş oscar'ın koluna vurmasıyla son bulsu "Lenon eve gitme zamanı hadi dostum kimi bekliyorsun?" lenon kalkarak evin yolunu tuttu. Eve gitti ve evdeki halleride tuhaftı ve annesinin dikkatini çekmişti. "Oğlum neyin var son günlerde çok dalgınsın''. Lenon birsey olmadığını söylesede annesi 15 yaşındaki bir gencin halini anlayacak kadar tecrübeli bir hal almıstı. Ertesi gün okula gittiğinde spor hocası andy mars'ın onu çağardığını öğrendi ve hızla yanına çıktı kapısını çaldı ve içeri girdi. "Gel lenon otur şöyle" hafif bir mütevazi tavır ile yerleşen Lenon "beni çağırmışsın koç"diyerek devam etti. Koç yaklaşan maç ve turnuvadan haberdar etmek istiyordu Lenon'ı. Lenon'a gerekli bilgiler verilmişti artık bütün yük koç andy mars'tan kalkmıştı. Lenon şaşkılık içerisinde koçun onu neden çagırdığını anlamamıştı takıma ve okula yıllarını veren Oscar ve Tyler var iken. Bu kadar sorumluluk fazlaydı onun için artık her sabah okula gitmek için can atan bir çoçuk haline gelmişti. Heycanlı ve kıpır, kıpır  kalbi olan bir çoçuk. Evde durmadan mıraldandığı bu şarkı durumu özetliyordu. James vicent-"look out"

DEVLERİN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin