Lenon artık bu durumu kaldıramaz bir hale gelmişti. Her gördüğün kalbini boğazında hissediyor nefes alamaz bir hal alıyordu. Aşk bunu gerektirmez mi zaten. Sabah kahvaltısını bitirdikten sonra çantasını hazırlayan Lenon okuldan sonra dershane olduğunu hatırlıyor ve eşyalarını yerleştiriyordu. Okulda insanların ona farklı ve başka baktığının farkındaydı hiç girişken degil ve soğuk gözüküyordu. Bunun ise tek bir sebebi vardı Erica. Ders zili çaldığında deney odasında dersleri olduğunu öğrenen Lenon sınıfa doğru yol aldı. Oscar ise uzun zamandır görmüyordu "neredesin sen antremanlar başlıyor artık kendine çeki düzdn ver" Lenon ise "haklısın oscar haklısın.." -"burayanne için geldiğini unutma." Lenon bu sözlerden sonra artık okul takımı ile ilgilenmesi gerektiğinin farkına varır. Taki Amy ve Erica aynı sınıftan çıkana kadar. Lenon "Tanrım! Rüya olsa gerek". Lenon dershane arkadaşı Amy ve kalbinin sahibi Erica'yı yan yana görmüştü. Artık insanların onun yüzünde görmeye alışkın olduğu Lenon yok olmuş. Yerins ise mutlu yeni hayalleri ve en önemlisi hedefleri olan Lenon vardı çok daha güçlü Lenon.
KESİNLİKLE VE KESİNLİKLE GERÇEK HAYATLA EŞ DEĞER BİR KİTAPDIR. AŞK VE İHANETİ YAZIYORUM BİRE BİR YAŞANMIŞ HİKAYE OKUDUĞUNUZ İÇİN TESEKKUR EDERİM MOLA ZAMANI :* :*