Kutsal tarih

103 0 0
                                    

Son seneleri idi iki taraf adında güzel günler yaşanıyordu. Tarih zaman artık kutsaldı. 18/11/2010 Ne büyük gündür ki iki dev aşkın başlangıç tarihidir. İkiside okadar çok bağlıydıki birbirlerine. Çocukluk aşkı dedikleri bu olsa gerek. Lenon her maç günü yanına gidip onun gözlerinin içine bakıyordu dakikalarca. Erica ise tüm ders ondan başkası düşünmüyordu. Artık bir birlerine aşık iki genci hikaye alıyordu insanlar. Lenon takımını Ericadan aldığı güçle ve takım arkadaşlarına olan inancı ile şampiyonluğa taşımıştı. Artık final maçı zamanıydı erica'ya 3.kattaki kütüphanede olacağını söylemişti lenon. Dera saati geldiğinde ikiside büyük bir risk alarak kütüphaneds buluşmuşlardı. Aradan tam 2 ay gecmisti Lenon aniden şu sözleri söyledi "Sarılabilir miyim?". Erica hafif bir tebessüm ile acmıştı kollarını Lenon'ına onlar için aşk ellerini tutup gözlerine bakmaktan ibaretti. Okadar fazla o kadar çok masumdiki yaşadıkları. En içten samimiyetle sevdiler birbirlerini. Zamanla bir birlerinin herseyi oldular. Erica onun kokusunu almadan Lenon ise sarılmadan duramıyordu. Her ders kaçmaya başlamışlardı Lenon'a Oscar Erica'ya ise Amy yardım ediyordu. Ama bu olay çok geçmeden farkedilecekti. Öylede olmuştu hocalar tasarım ve bilim gibi ufak derslere haftalardır girmediklerini farketmişlerdi. Ama iki aşık umursamıyordu bile onları arayanlar ders saatinde 3.kat merdivenlerde  bulacağını biliyordu. Çok geçmeden Amy geldi ve bay Sosa'nın Erica'yı sabah gördügünü simdi nerede olduğunu sormuştu. Amy kosarak bu yüzden gelmişti yanlarını. Erica belki çok korkmuştu ama gitmek zorundaydı. Yıllardır tek ders kaçırmayan Erica derslere girmez olmuştu. Ve okulda öğretmenlerde haberdardı bu durumdan. Çok geçmeden bayan Famy hanım Lenon'ı yanına çağırmıştı. -" Uzak duracaksın o kızdan onun hedefleri var çalışacak ve iyi bir hayat sürdürecekti ve tabiki iyi bir lise" utandı. Lenon yerin dibine girmişti hız kesmeden devam etti bayan Famy "babası duyarsa mahveder ikinizide. Anladın mı beni dersleri aşağı düşmeyecek!.. Lenon çok kırılmıştı biraz tembelde olsa 15 yaşındaki bir çocuğum gururu dünyadaki her şeyden daha acı ve yaralayıcı bir durumdu. Gurur ve onur.

DEVLERİN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin