Gitme

38 0 0
                                    

Lenon artık ciddiyetin farkında olsa gerek, korkmuş çaresiz ve kimsesiz gibi. Bu durum çok geçmeden arkadaşlarınada yansımıştı. Tek bir gerçek vardı ki lenon her ne engel her ne sorun çıkarsa çıksın Erica dan asla vazgeçmiyecekti. Artık onun yaşama hevesi yaşama sevinci sebebi nedeni tam anlamıyla hayatı olmuştu. Lenon şampiyonluklar yaşıyor aynı zamanda Erica'yı asla ihmal etmiyordu. Ona olan sevgisi gün geçtikçe büyüyor dev bir aşka dönüşüyordu. Aylardan nisan belkide mayıs   artık hava sevmek için zaman ise durmak için vardı. Hayat onlar icin Erica ve Lenon olmuştu. Artık son maç zamanıydı Lenon top oynamaktan vazgeçmiyor Ericada sevmekten. Herkese nasip olurmuydu. Bir daha böyle bir aşk gerçekleşirmiydi. Takvim yaprakları bir gün daha kopmuş günler perşembe diyordu. Maç zamanı artık Hull city de bir şampiyon okul olmalıydı. Finalin adı Lenon & Pascual olmuştu. Ondan önce yapılacaklar listesinde Lenom için Erica vardı. Gece boyu konuşmuştu iki aşık  ikiside yeterince uykusuz ve yorgun. Lenon için geç kalınmış bir okul sabahı belkide maç sabahı demek daha doğru olur. Koşarak gelmişti okula nefes  nefese kalmıştı dört gözle etrafa bakmış gördügü tek sey koç ve takım arkadaşlarıydı. Geç kalmıstı onları maça götürecek araç gelmişti bile.  Oscar ve Tyler kızgın bir şekilde -"hadi artık sabahtan beri seni bekliyoruz Lenon ". -"Henen geliyorum koça ilet 5 dakika verin bana". Arkadaşları küçük bir tebessüm ile -"aşık bu çocuk". Koşarak merdivenleri çıkmış  müzik sınıfını bulmuştu. Biraz düşünüyorumda iki tane aşık genç, koca bir sene, dolu dolu yaşamak için. Ne kadar güzel hemen sarıldı kemiklerini hissedene kadar sıkı sıkı Lenon cezb olmuştu. O mükemmel kokunun yanında biliyordu Erica çok sevdigini. 5 dakikası vardı özlemişti son olanlar yaşananlar Lenon'ı kaybetme korkusu o kadar çok esir almıştı ki Erica bile gözlerinden anlıyordu. Bayan famy'nin Lenonı sıkıştırdığını biliyordu. Erica Lenonın ellerini tutarak şu sözleri söyledi sanki herseyden haberdar gibi"Söz ver bana ne olursa olsun bırakmak gitmek hatta küsmek bile yok ne olursa kim olursa olsun seni çok seviyorum ben" Lenon adeta yeniden doğmuş gücünü bulmuştu. Ericaya sarılıp beş dakikasını huzurlu geçirmek istiyordu. Ericanın gözlerine bakarken kendini dudaklarında bulmuştu bir anda. Çok cabuk gerçekleşmişti hersey ne olduğunu anlamamışlardı bile sadece masum bir buse üstelik küçücük. Zaman durmalıydı büyümemelilerdi. Bu hikaye son bulmamalıydı hayat o güzel oyunlarını Erica ve Lenon'ına oynamamalıydı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DEVLERİN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin