Kadınım

56 1 0
                                    

En güzel en aydın günlerden birisiydi şüphesiz. Hazırlıklar kahvaltı herşey tamı tamına harika. Artık okula gitme zamanı. Lenon heycanını ne kadar yenmek istesede bir türlü başaramıyordu aklı ve kalbi 3.ders saati olan bilim dersinde idi. Oysaki zaman geçmek bilmiyor Lenon ise ilk buluşma için can atıyordu. Tenefüs olmuştu Lenon ne kadar titiz ve temiz olmaya çalışsada arkadaşları Oscar ve tylorı kıramamış top oynamak için bahçeye inmişti. Harika bir zaman dilimi bu üçlü için. Ordan oraya ordan oraya kan ter içinde kalarak zevk alarak. Artık tam zamanıydı koşarak lavobaya gidiyoru Lenon çok terlemiş ve ayakkabıları kirlenmişti. Zile ise 10 dakika vardı. Koşarak 3.kata merdivenlerin başına koridorun sonuna varmıştı merakla onu bekliyordu. O an geldi kalbi sanki atmıyordu öylesine heyecanlıydı ki gözleri seyiriyordu. Erica'nın merdivenleri çıktığını gördü yanında ise Amy vardı. Amy yardım etmisti bir cok konuda şimdide olduğu gibi Erica'yı bırakıp usulca ayrıldı oradan. Lenon kısık bir sözle "Erica" dedi. Erica ise "Çok vaktim yok ne konuşacaksak hemen söyle"diye devam etti cümlesine. Lenon terli ve utangaç bir şekilde. "Erica seni seviyorum biliyorsun senden çok hoşlanıyorum seni aklımdan çıkaramıyorum" diyerek devam etmişti Lenon daha kaç kere duyacaktı Erica bunları tam 3 aya yakın süredir peşinden koşuyordu. Üstelik karşılık beklemeden artık dayanamamıştı Lenon "bana biz olabilmemiz için bir şans verirmisin?" Erica  Hans şaşırmamıştı cevabı çok gecmeden vermişti. Lenon'ı bekletmeden tek şans Lenon. Hızla merdienleri inen Erica derse doğru gitmişti. Lenon ise yıkılmıştı günlerdir tek bir karşılık alamadığı kadın artık sevgilisi olmuştu. Lenon hiç bu taraftan bakmamıştı olaya artık çok büyük sorumluluklar almıştı. Kadınım diye severek başlamıştı hikayeleri. Kadınım..

DEVLERİN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin