ma azon ritka napok egyike volt amikor dongyul, hoseok főnöke is bent volt már kora reggel a kávézóban.
- úgy tűnik mostanában málnás muffinon élsz jung - kezdett beszélgetésbe seokkal aki ezekben a korai órákban senkivel nem volt hajlandó szóba állni (mind tudjuk, hogy ez alól jeongguk volt az egyetlen kivétel) ezért nem is fogta kitörő lelkesedéssel a beszélgetés kezdeményezést.
főnöke arra célzott, hogy látja, hogy mit vásárolnak alkalmazottai, hiszen azt a gép máshogy jelzi ki és bizony az elmúlt már majdnem két hétben hoseoknál csak és kizárólag málnás muffinokat jelzett.
- hát igen - bólintott lassan a barna hajú, aki úgy döntött nem fogja beavatni főnökét a magánéletébe.
a már-már kínos beszélgetésből alkalmazott és főnöke között egy bizonytalan üdvözlés mentette ki hoseokot.
a pult felé fordulva a barista szembe találta magát nem mással mint jeonggukkal aki ma reggel egy órási világos rózsaszín pulóvert viselt aminek a látványára hoseok alig tudta megállni, hogy ne biggyessze le ajkait mert esküdni mert volna, hogy ez a legaranyosabb dolog amit valaha látott.
- jeongguk, jó reggelt!
a fiatalabb tudta, hogy mint mindig a vele szemben álló ma is meg fogja őt ajándékozni azzal a gyönyörű szív alakú mosolyával mégse tudta magát felkészíteni eléggé a látványra. hogyan is tudta volna, szerinte ehhez soha nem fog hozzászokni.
- jó reggelt hyungie!
- mit adhatok? - kérdezte az idősebb mintha csak nem tudná pontosan a választ és pont ezért meg se várva a másik válaszát csak egy játékos mosolyt küldött felé és már fordult is, hogy elkészítse a kávét.
- gondoltál már rá, hogy esetleg teszel bele cukrot vagy esetleg tejet? - kérdezte jeongguknak háttal állva.
- nem hoseokie, még csak meg sem fordult a fejemben. milyen zseniális ötlet!
hoseok felnevetett a másik válaszán, eddig nem ismerte a nyuszi mosolyú csipkelődős oldalát, de tagadni se tudta volna, hogy mennyire aranyosnak találta.
- édes vagy - mosolygott tovább miközben átnyújtotta neki a reggelijét.
jeongguk arcára megint pír szökött, de szinte már észre se vette. megszokta, hogy a barista körül előbb vagy utóbb úgyis zavarba jön.
- ne mond ezt, olyan érzés mintha öt évesnek néznél - persze jeongguk nem akarta, hogy hoseok többet ne nevezze őt aranyosnak vagy édesnek szimplán csak muszáj volt valamit válaszolnia.
- miért mennyi idős vagy? - a barna hajú azonnal kapott az alkalmon, hogy kicsit többet megtudhasson a másikról.
- húsz.
- akkor nem is vagy olyan baba - hoseok ránevetett az előtte állóra.
beszélgetésbe elegyedtek. most először úgy igazán és mintha a sors is ezt akarta volna, a kávézóba alig-alig tért be valaki így nem igazán zavarta meg őket senki.
jeongguk most végre nem blokkolt le, feloldódott (már amennyire ez lehetséges volt az ő esetébe) és így a beszélgetés gördülékenyen haladt kettejük között.
ezt a kis idillt végül egy telefon hívás szakította félbe.
- ne haragudj - mosolygott jeongguk hoseokra miközben kissé elfordulva fogadta a hívást.
- na mi az? - kérdezte hoseok miután a másik letette a telefont.
- asszem egy kicsit túlságosan is elszaladt az idő és lekéstem az első órámat.
YOU ARE READING
𝗆𝖺́𝗅𝗇𝖺́𝗌 𝗆𝗎𝖿𝖿𝗂𝗇
Fanfictionj.hs & j.jg befejezetlen mert hoseok szerint jeongguk túl édes ahoz, hogy fekete kávét igyon Ⓒ mintandsun2021 coffee shop au