jeongguk késésben volt, megint, de nem hagyhatta ki a reggeli kávéját, anélkül nem lenne a nap nap.
sietve lépett be a tegnap felfedezett kis kávézóba ami legnagyobb örömére nem volt tömve, így nem kell majd várakoznia, gondolta. aztán még fokozódott a boldogsága amikor megpillantotta a pult mögött álló barista fiút.
ma még fáradtabbnak tünt a barista mint tegnap, jeongguk elgondolkozott rajta, hogy vajon miért lehet ez.
- jó reggelt - odalépve hozzá félénken elmosolyodott, nagyon szépnek találta az előtte állót és az amúgyis félős természete nem segített a helyzeten.
- jó reggelt - most nem ajándékozta meg őt a napot megszégyenítő mosolyával ez pedig kicsit elszomorította a fiatalabbat.
- egy fekete kávé lesz.
jeongguk fizetés után csendben arrébb állva figyelte ahogy a másik az italát készíti majd mielőtt még felé fordulna leemel egy málnás muffint a többi péksütemény közül.
erre a mozdulatra a nyuszi mosolyúnak pír szökött az arcára, megint kap egy muffint? csak úgy?
- legyen szép napod.
mielőtt jeongguk válaszolhatott volna a barista már el is fordult, hogy kiszolgálja a következő vendéget, de miközben a nő rendelését hallgatta nem mulasztotta el, hogy jeongguk felé fordítva a fejét egy gyors, de annál szélesebb mosolyt küldjön a fiú felé aki egészen addig őt nézte.
a cseresznye rózsaszín hajú zavartan lesütött szemekkel távozott a kávézóból.
ESTÁS LEYENDO
𝗆𝖺́𝗅𝗇𝖺́𝗌 𝗆𝗎𝖿𝖿𝗂𝗇
Fanficj.hs & j.jg befejezetlen mert hoseok szerint jeongguk túl édes ahoz, hogy fekete kávét igyon Ⓒ mintandsun2021 coffee shop au