chapter 6:)

26 1 0
                                    

Qresea berjalan seorang diri untuk pulang ke rumah setelah kelasnya  habis.tanpa dia sedar akan ada yang memerhati dari jauh.

"Anak orang kaya pun balik jalan kaki ke?"jerit Tirash apabila keretanya menghampiri tubuh Qresea.

"Muka kau dah macam barang antik ada hati nak tegur orang!"latah Qresea tanpa sengaja.Tirash pantas menekan break keretanya.

"Eh Qresea kau jangan nak hina aku ye!"ucap Tirash dengan suara yang kasar.Qresea pula pelik jadinya.

"Mana ada saya hina awak!"bela Qresea untuk dirinya sendiri.

"Muka aku yang kacak ni kau kata macam barang antik!"tengking Tirash di telinga kiri Qresea.

"Awak yang terkejutkan saya tadi jadi ayat tu automatik keluar dari mulut saya"jerit Qresea sambil memejamkan matanya.

"Sejak bila perempuan macam kau ni berubah huh"Tirash menyandarkan badannya sambil memeluk tubuh.

"Bila saya berubah?saya memang macam ni la!"Qresea mengetap giginya kuat.

Tirash mula memandang Qresea dari bawah hingga ke atas.Qresea yang tidak senang akan renungan itu terus beralih ke kiri Tirash.

"Kenapa awak pandang saya macam tu?"bibirnya mula memucat dengan cepat.

"Kau sekarang makin comot la Qresea"

"Saya memang selalu macam ni"pelik Tirash dengan sikap Qresea sekarang ini.kalau dahulu Qresea pantang kalau ada orang mengatakan dirinya comot.

"Kau tak payah nak berlakon la Qresea,aku dah tahu siapa kau!"Qresea tidak menghiraukan penyataan Tirash  malah berlalu pergi sebelum terlambat.

"Qresea Az-Zahra aku tahu itu kau la"jerit Tirash dan membuatkan langkah Qresea terhenti di separuh jalan.

Qresea menoleh ke belakang dengan muka yang pelik.siapa Qresea Az-Zahra?itu bukan namanya dan yang lagi pelik kenapa nama ini tidak muncul dalam mimpinya jika itu berkait rapat dengannya.

"Siapa Qresea Az-Zahra? girlfriend awak ke?"laung Qresea dari kejauhan itu.

"Kau tak payah nak berlakon la!aku tak ada masa nak layan lakonan kau tu"

"Nama saya Qresea Bt Ahmad!saya tak tipu!"laung Qresea sebelum menyambung perjalanan yang terbelangkai sedari tadi.

"Jadi wanita itu bukan Qresea Az-Zahra"tanya Tirash pada dirinya sendiri.rambutnya dicengkam dengan kasar.mukanya diraup dengan kedua belah tapak tangannya.dendam yang membara membuatkan dia tidak sabar untuk melunaskan dendam itu.



Di suatu sudut dimana seorang lelaki sedang digantungkan dengan keadaan yang terbalik.muka lelaki itu sudah hancur akibat ditumbuk dan ditoreh sehingga darahnya kering tidak mengalir.

"Kau buat dia sedih,kau buat dia sedih"ucap sang lelaki dengan perlahan sambil menolak dahi lelaki tadi.

"Siapa kau?"sang lelaki terus membuntangkan matanya.senyuman sinis diukir dengan lambat.

"Aku siapa ye?aku lupa la!tapi aku tak pernah lupa apa yang kau buat dekat perempuan yang aku sayang"

Bilik penyeksaan itu penuh dengan hilai tawa sang lelaki.kepala lelaki yang digantung itu diukir dengan satu nama yang dimulakan dengan huruf Q.

"Aku nak buat seni sikit"pisau rambo diambil khas untuk menoreh lelaki itu.

"Maafkan aku!aku janji akan bayar balik!"laung lelaki itu apabila melihat hujung pisau rambo sudah berada di depan matanya.

"Tahan la sikit,kalau dah siap aku cakap ye"sang lelaki terus menulis sebuah nama di atas kulit lelaki itu.

"Q"kulit lelaki itu diseret menggunkan pisau rambo ke bawah dan membentukkan huruf Q.

"R"kali ini pisau rembo itu dibenamkan dengan dalam.

"Sakit tolong berhenti!aku janji aku tak buat lagi"rintih lelaki itu dengan kuat apabila merasakan sang lelaki menoreh kulit sehingga ke tulang.

"E"pisau rembo mula mengikut pergerakkan sang lelaki yang mengawalnya.

"S"senyumannya mula keluar apabila ingin sampai ke penghujung huruf.

"E"pisau itu dibenamkan sehingga menembusi kulit itu.membuatkan sang lelaki ketawa geli hati.

"Jangan seksa aku!aku minta maaf"sang lelaki memandang ke arah lelaki itu dengan pandangan maut.

"Aku cakap jangan bercakap selagi aku tak siapkan!"tengking lelaki itu.amarahnya kini semakin menggunung apabila melihat kedegilan lelaki di depannya.

"A"sang lelaki mula mengoyakkan baju lelaki itu dengan pisau rembonya.kemudian huruf A dilakar di atas perut lelaki itu dengan besar dan secara kasar.

"Warghhhhhh"laung lelaki itu apabila perut mula terkoyak akibat belahan sang lelaki tadi.

"See kan dah dapat sakit?"ucap sang lelaki sambil tersenyum lebar.

Sang lelaki mula membuka perut lelaki itu dengan kedua belah tangannya.dengan sekali bukaan lelaki itu mati tanpa bernyawa.Tali usus ditarik keluar sehingga habis.malah organ dalaman dikorek olehnya sendiri akibat terlampau marah.

"Jantung ni aku nak kau cuci dan letak dalam peti penyimpanan"anak buahnya mula mengangguk lalu mengambil jantung si mati dengan ketakutan.

"Otak  ni aku nak kau bagi dekat baby ,dah lama dia mengidam otak manusia ni"sang lelaki terus merobek isi badan si mati tanpa rasa gerun.

"Paru-paru,hati,buah pinggang,tulang rusuk,dan mata aku nak kau setkan dalam pembaharuan organ"sang lelaki terus meninggalkan mayat si mati terbelangkai di situ.

"Kemaskan"mayat si mati diangkat dan dilemparkan ke kandang buaya milik sang lelaki.

"Kamu semua ada habuan hari ini"ucap sang lelaki pada kedua ekor buaya miliknya.

"Ini amanah aku dan aku akan lakukannya walaupun aku tak sepatutnya suka pada engkau wahai Qresea"hilai tawa dilepaskan membuatkan aura seram di dalam mansion itu.

Pon pon

Kalau tak sedap cakap!kalau sedap

Commen and vote.

Cinta si cacatWhere stories live. Discover now