Probudila jsem se ve vojenském stanu. Ale jak jsem se sem dostala. To je zajímavější příběh.Narodila jsem se před tisíci. Byla jsem druhorozená. Předemnou moji rodiče měli mou sestru. Helu. Byla bohyně smrti. Zatím co já se narodila jako bohyně života, slunce a měsíce.
Ona a otec dobívali světy a já doma na Asgardu s matkou jsem se učila jak použít svou moc.
Hela se stala ctižádostivou a velice si žádala i mé moci. Otec jí uvěznil v jejím soukromém pekle. Drží jí tam jen jeho životní síla.
Má moc, ale na asgardu neznala mezí a když se zrodil Thor můj bratr. Otec domů přivedl malé dítě a dal mu jméno Loki a přijal ho za vlastního. Moji bratři. Byli příliš malý aby si pamatovali co se ten den stalo.
Byla jsem mladá, nerozvážná a hloupá. Já a moji nejbližší přátelé mezi nimi byla i Heda dcera Heimdala. Proplížili jsme se na Jothunhaim. Ke králi mrazivých obrů jen aby jsme našim rodičům dokázali že jsme zralí na válku. Připouštím že jsme si mohli vybrat bezpečnější planetu. My to chtěli dokázat tím že Jothunhaim zničíme. Zabijeme jim krále.
Dostali jsme se tam lehce a byli jsme připraveni. Na této planetě nepoznáte den ani noc. Je jen tma. Moje moc začala slábnout a mě to bylo jedno. Když jsme došli až před trůn mrazivého obra mé nohy mě už nemohli nést a položili mě na kolena. Moji přátelé se tedy začali starat o mě a ne o nebezpečí okolo.
Já sice začínala mrznout, ale i tak jsem se zvládla postavit. Sundala si svůj prsten, který se v mých rukách změnil v žezlo. Všechny osvítilo světlo všech sluncí vesmíru a já tak zastavila aspoň pár obrů, bohužel bylo jich víc a nás příliš málo. Začal boj.
Viděla jsem jak se jejich mrazivé doteky rozlili po těle mé přítelkyně. Narach. Má nejlepší přítelkyně a královna vlků byla pryč umrzlá na kost. Viděla jsem jak skrze mého přítele Ragnara projel ledový rampouch. Dali jsme se na ústup. Zbývali jsme čtyři. Já, Heda, Nyla a Lorcan.
Nyla byla ve svém živlu ovládala mráz a stíhala se jim bránit. Lorcan byl zdatný bojovník a přesto jsem viděla jak se proměnil v kus ledu. Byli jsme tři proti tisícům. Heda pomáhala mě aby nás její otec Heimdal mohl přenést zpátky na Ásgard. Už po nás nešli jen obří, ale také jejich monstrum. Představila bych vám to jako ledovou godzilu.
Před námi se objevila ledová stěna, která nás nehodlala pustit dál. Mé zlaté žezlo o které jsem se opírala jsem nechala se rozzářit nejjasnějším světlem. Ledová stěna se rozpadla na nejmenší kousky a my postoupili dál. Heda mě dál podpírala a Nyla odrážela útoky obrů jak to jen šlo.
Dorazili jsme na konec útesu kde jsme i před tím přistáli s Bifrostem. Za námi, ale stále běželi hordy obrů a my zůstávali tři. Z šesti zůstali jen tři, které teď drží při životě myšlenka na návrat domů.
Princezna a bohyně života se vzepřela ze všech svých sil připravená bránit ty poslední co zbili. Princezna bouchla žezlem o zem a jak z nebe tak ze země se začalo objevovat sluneční paprsky a mrazivý obři se rozplývali v prach. Princezny kouzlo však opět ze slablo a odhodilo jak princeznu tak i obry daleko od sebe.
Tři dívky se rychle sebrali a přispěchali k sobě. Za nimi se rozsvítil Bifrost ze kterého vyšel samotný Odin. Než však stihl jakkoliv zasáhnout, ledový obři vyslali proti třem dívkám ledovou smršť. Rampouchy ostré jako břitva prorazili bariéru, kterou vytvořila Nyla. Avšak našli svůj cíl. Nebyla to princezna ani Nyla. Obětí se stala Heda. Dívka, kterou princezna milovala víc než svůj život. Byla pryč. Princezna se rozkřikla jak to jen dokázala její křik osvětlil planetu tak dokonale, že nezůstal led na ledu.
Princeznu a její přítelkyni sebral Odin a za pomoci Bifrostu se přesunul zpět na Ásgard. Zpět domů.
Když se objeli v kopuli odkud vycházel most. Odin zuřil vzteky Nylu rozkázal vzít na ošetřovnu. Princezna promrzlá na kost klečela před svým otcem, který se rozmýšlel jak s ní naložit.
,,Obrala si Ásgard o bojovníky a sebe o přátele. Nevím kde si ten to nápad vzala, ale tento den se stal osudný nejen jim protože tě následovali, ale stane se osudný i tobě. Vykazuji tě z Ásgardu na tak dlouho dokud svůj čin neodčiníš. Vím kam teď pošlu si chtivá boje tak ho dostaneš. Na Midgardu teď zuří válka a ty jí pomůžeš vyhrát. Avšak tvé žezlo zůstane zde." Svou dceru zbavil koruny i zlatý šperků. Její žezlo vylétlo z jejích rukou a změnilo se zpět v prsten, které si Odin nasadil na prst. Heimdal otevřel portál na Midgard. Annaseth se postavila a dobrovolně svému trestu čelila.
Dívka pár dní jen bloudila po ulicích než si ji jedna paní všimla a vzala ji domů. Její manžel byl podplukovník v armádě. Když se dívce představil a ona jemu též, chtěla po něm aby ji vzal do armády že sama má bojoví výcvik. Muž nejdříve nechtěl. Však dívka mu ukázala proč ji vzít a on tak tedy učinil. Udělal z ní agentku a poslal ji jako velitelku ke sto sedmému pluku v Anglii. Zde měla pomoci s tréninkem nových rekrutů do armády.
Ten den se ještě dívka nalodila a vyplula k břehům Anglie. Kde už na ni čekali auta, které je měli dovézt ji i nové vojáky do tábora.
A tak jsem se vzala tady ve stanu.
YOU ARE READING
ANNASETH
Fanfiction,,Nazývají mě různě. Světlo a temnota. Den a noc. Jing a Jang. Mé jméno je Annaseth. Jsem bohyně slunce a měsíce či jinak veškerého života ve vesmíru." ... ,,Musíme něco udělat. Thor je pryč. Loki sedí na trůně a Annaseth ve věznici." ... ,,Je to s...