05

76 9 2
                                    

  Annaseth a Steve. Oba dva zničení ze ztráty někoho za koho by dali život jen aby mohl být zpátky. Oba dva se našli ve zničeném baru kde ještě před pár dny bylo všechno v pořádku. Teď tu našli jen několik nerozbitých flašek, které si vzali do parády. A i přesto nebyli pořád opilí. Mohla za to božská krev a sérum super vojáka. Díky kterému měli rychlejší spalování. Oba seděli v tichu a jen párkrát bylo slyšet upití z flašky. Až po pár hodinách byli v budově slyšet i jiné kroky. Byla to agentka Carterová. Když ji Annaseth uviděla zvedla se a odešla a nechala ji a Steva o samotě. Ona sama potřebovala být sama. V hlavě se jí začali střádat plány na zničení Hydry a ukončení války.

__

Steve měl taky plán, který podle Annaseth měl vyjít. Porada proti Hydře, které se zúčastnil i Howard Stark. Dohadovali se jak zničit Hydru, ale to už přišel Steve se svým plánem. Měl se probojovat až k hranicím tajné základny v Alpách. Zatím co Annaseth měla čekat s dalšími třemi vojáky ve sněhu a prorazit se oknem a pokusit se zajmout či rovnou zničit Red Skulla. 

__

Steve se dokázal dostat až k bráně Hydry kde už ho zajali a odvlekli až k jejich nadřízenému či jinak Red skulla. 

,,Nadutost nejspíše není americká vlastnost, ale musím říct že vy jí máte víc než ostatní," promluvil k němu Red skull ,,ale i vaše moc má svých mezí kapitáne, nebo vám to snad Erskin neřekl."

,,Řekl mi že jste šílený." Odpověděl mu s klidem Steve.

Red skull si povzdech než znovu spustil ,,Ahh, nedokázal snést moji nadřazenost a tak se mi pokusil odepřít to co mělo být právem moje, ale do vás vložil vše. Čím jste ho tak oslnil?" 

,,Ničím jsem jen normální kluk." Uchechtl se mu Steve do tváře. To už Red skull nevydržel a jednomu vrazil. Donutil Steva předním kleknout, ale na to se na něj Steve podíval a s úšklebkem řekl ,,Vydržím celý den." 

Red skull vytáhl ze svého opasku pistoli upravený model od Hydry ,,Ano, jsem si tím jistý, ale pro vás já ne." S těmi slovy na mířil na Steva, který se podíval z okna, které tam bylo jako jediné. Viděl jak už u něj levituje Anna, která i díky své moci prorazila sklo až se ty střepy rozletěli po místnosti. Tím byl zaměstnám Red skull a nevšiml si že Steve před sebe strčil jednoho vojáka Hydry, které ho poté i Red skull střelil a tím i zničil.

Red skull se dal na útěk zatím co i ostatní vojáci co přišli s Annaseth začínali odstřelovat ty jeho. Jeden z vojáků hodil po kapitánovi jeho štít, který se s rychlím díky vydal za Red skullem stejně jako Annaseth. 

__

Steve i Annaseth byli Red skullovi v patách. Ten na ně ovšem začal pálit modré ničící paprsky z jeho hlavně. Steve před sebou používal štít zatím co Annaseth se skrývala za svojí kouzelnou bariérou. Red skull procházel dveřmi, které se za ním už zavírali kdyby do nich Steve nevhodil štít a tím je nezastavil. Když chtěli projít z jiného směru se na ně namířil chlap s podobnými kanóny jako měl ten v tom vlaku. Jenže tenhle místo modrých paprskometů měl plamenomety. A tím je odřízl z cesty. Jenže to už po něm Annaseth vyslala proud světla, kterým se rozpadl v prach. Zpoza rohu na ně vyběhla ještě agentka Carterová, která tak zdržela Steva zatím co Annaseth šla po Red skullovi, ale Steve se k ní po chvíli znovu přidal. 

Steve s Annaseth se tak ocitli na bojišti/letišti kde už startoval Red skullův letoun s cílem zničit New York. Steve se rozběhl za letounem a Annaseth si zase použila svou moc aby nemusela běžet se svými křídly se tak dostala až na záda letounu. Zatím co Steve se dovnitř dostal přes podvozek a Anna si prorazila díru v boku letounu. 

Steve se začal probojovávat cestu k Red skullovi zatím co Annaseth se plížila stíny až ke kokpitu kde musela najít Red skulla. Párkrát však musela užít svých schopností aby se přes nějaké vojáky dostala. Steve s Annaseth se k pilotovu místu kde měl údajně sedět Red skull dostali ve stejnou chvíli, ale teď tam nebyl. Za nimi se ozvalo nabíjení zbraně Hydry než je však stihli paprsky za sáhnout Annaseth před nimi udělali světelnou bariéru. Zatím co Steve se rval s Red skullem, tak Annaseth se začala dívat na reaktor, který zářil modrým světlem. Ona ho znala, ale pořád si nemohla vzpomenout odkud. Když otočila poklopem reaktoru, který se tak i otevřel. Uviděla modrou zářící kostku, kterou jí kdysi ukazoval Odin. Teserakt

Když jí někdo, ale strhl z cesty. Nakonec to nebylo někdo,  ale kvůli kapitánově a Red skullově souboji se začal letoun otáčet a řítit k zemi. Když se konečně narovnal Red skull stál vedle teseraktu, který mezitím vypadl ze svého obalu. Když ho zvedl a měl ho ve svých rukách Annaseth zmodrali oči stejnou barvou jako měl teserakt. 

,,Za celou dobu svého života jsem nepoznala nikoho kdo by dělal takovou škodu. Jsi podlý a zlý učinil si mnoho strašných věcí, a proto tě zasílám do tvého očistce." Pronesla Annaseth hlubokým hlasem a tím jí přestali svítit oči a samotný Red skull se ztratil v záblesku světla, které ho odneslo tam kam si zasloužil. Jako strážce kamene duší na Vormir.

Kapitán a Annaseth se na sebe podívali a vydali se k místu pilota a kniplu. Oba věděli že už to nezastaví nebo aspoň ne normálním způsobem. Annaseth se od kniplu podívala na Steva a Steve na ni. Nevěděla co dělat a tak se řízení a ozval se do vysílačky. Kde se chvíli bavil s Peggy než ztratil signál a otočil se k Anně.

,,Ann, musíš odsud pryč!" Rozkázal jí.

,,Co? Ne! Co budeš dělat?"

,,Na vedu to do vody, ale ty odsud teď musíš jít a dokončit to co jsme původně začali. Ukončíš tu válku a vrátíš se domů." 

,,Dobře, ale dej mi ruku." Podala mu svoji aby se jí chytil. Když se tak stalo Annaseth zezlátli oči a svým hlasem prohlásila ,,Budeš žít." Rychle se ho pustila a ještě větší rychlostí opustila letoun. 

Se svými zlatými křídly se vznášela ve vzduchu a se slzami očí sledovala jak se letoun i s kapitánem Amerikou řítí do oceánu. Když už se na to nemohla dívat se Annaseth rozlétla k základně v Alpách kde ještě byli ostatní.

__

V Alpách se setkala ještě s plukovníkem Philipsem, kterému oznámila že tu válku dokončí a vyhraje. Poté si všimla uslzené Peggy. Přišla k ní a poklepala jí na rameno. Sama Annaseth měla v očích slzy. Peggy kolem ní obmotala ruce a zabořila jí hlavu do ramene a Ann udělala to samé. 

,,Ještě se s ním uvidíš." Pošeptala jí než se odtáhla stejně jako Peggy.

,,Kdy?"

,,To ještě nevím."

__

Tak jak Annaseth slíbila plukovníkovi tak i učinila. Pomohla světu se zbavit války a zničit Hitlera v prach. Pořád nevěděla co se stalo se Stevem jako zbytek světa, nebo jestli to co slíbila Peggy byli jen keci. To už se, ale nedozvěděla když jednoho večera v parku se nad ní snesl světelný most a přenesl ji domů.

ANNASETHWhere stories live. Discover now