Suasana sunyi di Villa Bighit yang diduduk oleh 13 namja yang kacaks mereciks- melebih HAHAHAHA .
"WOI BERUK KESAYANGAN KU TURUN BAWAH ADA SOMETHING AKU NAK GI TAHU NI !!!" jerit salah seorang dari pada kumpulan bernama seventeen itu .
[ Bilik maknae line ]
"Hyung cepat lah !!! Nanti si unta tu ngamuk pulak !! " Kata seorang namja yang berumur 22 atau lebih tepat paling muda di dalam seventeen . Yang dikenali sebagai lee chan .
"Ish kau ni ! Aku tengah melabur ni ! Kau pergi lah tandas sebelah ! Kapal selam aku ni taknak keluar !" Kata seorang namja yang pipi tembam dan paling diva di dalam seventeen . Siapa lagi kalau bukan seungkwan ?
"Weyh , kau cepat sikit sebelum pintu tandas ni patah "
"Hansol , kau gi bilik sana bole tak ? " Kata seungkwan .
"Eh takda takda !" Hansol membantah sambil mengetuk kuat pintu tandas .
"Ye ye aku kelu-"
Ppak !
"SAKIT TETAN !" Jerit seungkwan mengaduh kesakitan akibat pukulan kuat dari hansol .
"Ha tu ah ! " Seungkwan mencebik .
"Majok ah !" Ujar seungkwan sambil menghentak kaki .
"Kau merajuk takda sapa nak pujuk , muncung cam itik kelaparan" hambur hansol .
"Kenapa aku ada kat sini eh ? Tak jadi nak melabur sebab korang " kata chan sebelum berlalu pergi dari situ .
[ Bilik 97 line ]
"Hao , mana boxer aku ?" Tanya namja tinggi lampai itu ke namja cina itu .
"Ni ke gyu ?" Jawap namja berhidung mancung sambil mengangkat boxer berwarna pink itu .
"Ha'a gomawo !" Kata mingyu lalu mengambil boxer berwarna pink itu ke dalam bilik air .
"Kau pahal angkat bongok ?" Marah namja cina sebelum mengetuk kuat kepala seokmin .
"Halah katak ni" bisik seokmin sambil mengusap kepalanya yang masih sakit .
[ Bilik 96 line ]
"JIHOON !" Soonyoung menggoncang badan jihoon sambil menjerit menyuruh agar bangun dari tidur .
Soonyoung mengalah bila jihoon tidak bangun dari tidur .
"Wonwoo , jun , aku rasa jihoon dah tak da " ujar soonyoung sambil mengesat air mata palsunya itu .
"Ish kacau lah aku nak tidur " jihoon bangun dari tidur lalu menggosok mata nya .
"Otak kau dia mati" marah junhui selaku yang paling tua di dalam bilik itu .
"Lah , dah aku jerit cam orang kena histeria , dia tak bangun bangun , memang patut aku cakap dia mati" hambur soonyoung sambil mengorek hidungnya polos .
"Weyh , belikan aku satu la-"
Ppak !
Ppak !
Ppak !"Nape pukul kepala aku ?!" Jerit wonwoo yang masih memegang novel yang tebal 21 inci itu .
"Pokai kami sebab beli novel tak berguna kau , baik beli pizza " rungut junhui .
"Pizza ? Nak !!" Seokmin yang secara tiba tiba muncul apabila mendengar perkataan pizza .
"Takda " jawap jihoon sepatah . Seokmin mencebik .
Semua 95 lines sudah berada di bawah , mereka melihat betapa polosnya rakan mereka yang lain berjoget di tangga .
"Pahal lama sangat ? Orang cakap ada something pentingkan tadi ? Ni lambat siap sorang ni still dengan boxer pink dengan baju tidur lagi " jeonghan selaku 'eomma' membebel . Matanya memandang yang lain tajam .
YOU ARE READING
Kembar ? + myg ft. ljh
Fanfiction++ Kembar ? Korang kembar eh ? - BTSVT Dia macam mayat hidup , no way lah ! - LJH Dia terlalu pendek untuk jadi kembar aku - MYG ++ Start : 100221 End : ++ !! Slow update