"Hai Aunty K- iMCHI ?!"
"Mwo ?!" Jerit seungcheol dan namjoon serentak .
"SIAPA YANG ORDER KIMCHI WOI ?! KORANG TAK MANDI LAGI MACAM MANA BOLEH ORDER KIMCHI NI ?!" Rungut seokjin .
"Bab mandi jangan dicakap hyung . Hyung pun belum mandi ada hati cakap kitorang tak mandi ." Kata seungkwan .
"Aku memang ada hati ." Balas seokjin lagi . Ingat boleh kalahkan dato' seri diva seokjin ? Hah ?! Kalah datin sesat dari korea diva seungkwan . *flip penghantar kimchi*
"By the way siapa nak bayar semua ni ?" Tanya encik penghantar kimchi yang sudah berdiri seperti model menahan kejang kaki . ( Aku tak paham apa yang aku cuba cakapkan-)
"Dia !" Jerit semua penghuni rumah kecuali seungcheol . Siapa lagi harus membayar ?
"Eh takda takda , aku tahu aku kaya dari namjoon hyung tapi ...."
"Biar yoongi hyung yang bayar hehe ." Sambung seungcheol sambil menguntum sengihan di bibir .
Amanda , nak cakap muka dia time tu macam unta tak mandi setahun au , jgn komen cute . Benci kau mwah hshshs
"Tak swag lah bayar makanan orang . Kalau aku bayar , aku yang makan ." Kata yoongi lalu tenggelam di alam mimpi di bahu jihoon .
Jihoon menolak kepala yoongi .
"Jauhkan kepala busuk hyung tu . Tahu tak busuk ?" Hambur jihoon lalu mengelap bahunya .
"Jihoon aku punya !" Jerit soonyoung sebelum memeluk badan kecil jihoon .
"Bless me ." Kata jihoon perlahan .
_____
"Ha sedap ?" Soal minghao pada soonyoung .
"Kalau ya pun takyah lah pukul aku sampai lebam , hilang fans aku nanti " ujar soonyoung .
"Nak aku tambah ?" Soal jimin .
"Sibuk lah hyung "
"Kimchi dah bayar ?" Tanya chan .
"Lapar ." Junhui bersuara .
"Suruh mingyu lah halamak ." Ujar jisoo malas .
"Mingyu-"
"Mingyu mogok taknak masak ."
"Asal lak ?"
"Sebab-"
"Sebab aku curi dia punya kuali pink . Padahal tu aku punya ." Ujar seokjin perlahan .
"EH HYUNG ! TU MINGYU BELI TAHU TAK ?!" jerit mingyu dari bilik .
Macam mana dia boleh dengar-
Ding dong , ku datang padamu-
"Asal seram sangat bunyi loceng tu ?!" Jerit hoseok .
"Siapa lak datang ni ." Rungut jihoon sebelum melangkah ke arah pintu .
"Entah entah aunty kim ." Kata jungkook sambil mengunyah biskut coklat yang datang dari mana .
"Takde pape punya lah ." Ujar seokmin yakin dengan sengihan . Something wrong here .
Pintu dibuka .
"PIZZA AKU DAH SAMPAI !" jerit seokmin lalu ketawa terbahak bahak .
"Ya pizza sampai , kau tergelak sangat ni kenapa ?" Wonwoo bersuara setelah beberapa minit mendiamkan diri .
"Sebab..." Seokmin sengaja memotong ayatnya lalu berjalan melangkah ke bilik 97 line .
"SEBAB AKU GUNA DUIT JIHOON HYUNG !" jerit seokmin dari bilik .
Badan jihoon mengeluarkan aura hitam . Cewah aura hitam .
"Nah hyung ." Ujar hansol sebelum memberikan gitar pada jihoon .
"Thanks ." Jawab jihoon sebelum berlari menuju ke arah dimana seokmin bersembunyi .
"Arwah seokmin bodoh orang nya . Agar tenang disana ."
"Amin ." Balas semua penghuni di dalam rumah itu .
_____
Amin aminkan jelah doa jisoo tadi . Otak kecut . Chapter pendek jer en ? Takde yang menarik . Mohon tabah . Okey bye bye .
Wait for next chapter .
YOU ARE READING
Kembar ? + myg ft. ljh
Fanfiction++ Kembar ? Korang kembar eh ? - BTSVT Dia macam mayat hidup , no way lah ! - LJH Dia terlalu pendek untuk jadi kembar aku - MYG ++ Start : 100221 End : ++ !! Slow update