На- следващия- ден- не знам-коя дата е.07

14 3 0
                                    

   Списък с дневен ред за преговор, докато се обличам.

   1. И много важно- да си пусна отпуск на този въпросен петък тринайсти, като, за да разсея всякакви подозрения за това, че ме е хванало шубето като някоя девойка от приказките, ще започна от сряда.

   2. Да си купя самолетни билети до Ибиса.

   3. Да дам пресконференция за положението с драмата покрай съседната държава, сриващата се икономика и някак да успокоя народа, че с нас няма да се случи.

   Вървя по коридора с тефтер в ръка и писалка в другата и преговарям и записвам. Сега като ги няма Жеков и Стабаков трябва да си запълвам времето. А Павлов, милия, направо се нанесе в ДАНС. Впрегнал е всичко възможно, за да намери В като Вендета.

   Минавам покрай секретарката ми забил нос в бележника, и тъкмо се каня да поздравя Ирина, когато чувам необичайно познат глас. Не, не е никой от моите хора. А Йоана.

  - Здравейте, господин Премиер.

   Аз мигам на парцали от изненада.

  - Добро утро. Радвам се да те видя тук в отлично здраве.

   Тя се усмихва, а аз се мъча да си спомня какво 'и имаше, че отсъстваше толкова много.

  - И аз също се радвам. Особено след като кракът ми оздравя. И благодаря за цветята, беше много мило от ваша страна.

   Кракът. Вярно бе! А? Цветя? Кога... Ааа Ирина. Браво на нея!

  - А къде е Ирина, имаше да ми дава едни документи?

  - Предполагам се е върнала на предишната си длъжност като стажант. А за документите... Оставила ми е бележка- взима я от телефона и я поглежда.- Половината са на бюрото Ви, има две изпратени писма...

   Тя продължава да изброява, а аз като пълния идиот съм забил поглед в нея и скоро може да пробия дупка в челото 'и.

   Казвам "Добре, благодаря" и влизам в кабинета си. Защо трябваше да се върне сега? Дори не можах да се извиня на Ирина.

   4. На евентуални нападки от страна на репортерите (99,9% вероятност) да кажа, че ние сме подкрепили президента, и ако останалите партии също го бяха направили предложенията му щяха да бъдат приети.

   Много важно правило- винаги си измивай ръцете с другите. Колкото повече омажеш останалите, толкова по-чист ще изглеждаш. Правилото важи за всяка ситуация и всеки случай.

Дневникът на един психопатWhere stories live. Discover now