Za Samem!?

280 22 0
                                    

*Linda: no myslím že to tu znáš až moc dobře.

*Klára: sice jsem tady dlouho nebyla ale je to můj druhý domov.

*Linda: si myslim.

*Linda: tak co chceš dělat.

*Klára: asi napsat mamce že jsem tu.

*Linda: ok, a nemáš hlad? Objednala bych MC co ty na to.

*Klára: jo, klidně dám si. A Dík

*Linda: jo v poho.

*Linda: a... Jak si se tam měla Kláry?

*Klára: jo, super kluci jsou fajn.

*Klára: napíšu tý mamce

*Mess*

K: tak já za chvíli půjdu domů.

M: no asi se tam nedostaneš.

K: proč?

M: jela jsem do prahy za Samem. Neptej se proč čau.

*Pohled Lindy*

Byla jsem strašně ráda že tu Klárka je.
Cítím se bez ní neúplná. Jako kdyby mi chyběla ruka. V nejbližší době bych se jí měla přiznat. Přiznat mou orientaci...
A jo, patřím do LGBT. Přesněji L...
Nevím jak to bude Klárka vnímat. Nechci aby jsme se přestaly bavit. Asi bych to bez ní nedala. Je to pro mě strašně důležitá osoba.
A vy o mě vlastně skoro nic nevíte. Tak ve skratce, Jsem Linda, je mi 16 a bydlím s babičkou. Teda takhle mám byt který je napsaný na mou babičku, ale bydlím tu sama. Babi je v Domově Důchodců. Má mě sem chodit kontrolovat teta, ale ona bydlí daleko. Takže jsme se domluvili že nebudu dělat kraviny. I když občas něco vyvedu, tak si myslím že se o tem byt starám celkem vzorně. Hned vedle nás má baráček Klárka a její neúplná rodinka. Pořád nejsem schopná pochopit proč Sama vyhodily. Nikdy sem ho neviděla, ale podle toho co říkala Klárka je to celkem fajn kluk. Chtěla bych ho potkat.
V mém zamyšlení na mě vyhrkla Klárka.

*Klára: hele Linduš, nevadilo by ti kdybych tu dnes přespala? Mamka mi psala že jela do prahy za Samem.

*Linda: jo klidně. Budu ráda.

*Klára: ok. Musím zavolat Samovi.

*Klára: čau

*Sam: ahoj? Co potřebuješ?

*Klára: hele, nevím proč ale jela za tebou mamka. Takže, no nevim mám o tebe strach.

*Sam: ok... A co chce?

*Klára: no, to právě nevím.

*Sam: ok díky za varování. Budu si dávat bacha.

*Klára: ok, čus

*Ukončila hovor*

*Pohled Kláry*

Mám o něj strašnej strach. Nevím proč, ale myslím že má mamka něco za lubem.
Já věděla že se něco stane. Měla jsem tam zůstat, nenechávat je samotný. Co když...
Nene Kláro, na to nemysli. Zas tak blbá není, ikdyž..

*K: mami, já... Co tam chceš dělat.

M: není to jedno? Tobě to může být u řiti. To je moje věc, a můj syn.

K: jo, to sice jo. Ale je to  můj brácha.

M: nepleť se do toho.

K: dobře...

-

K: Same...

*Poslala screen chatu s mamkou.

S:  řeknu to Matýskovi...

K: aww to je cute!

*Pohled Lindy*

Byla jsem nadšená! A ani jsem moc nevnímala to, co se děje. Vůbec mi nedošlo co se může stát. Sam je super, a já nechápu co jí to popadlo. Já vím, jejich rodiče jsou homofobové ale to není důvod k tomuhle...
Strašně se těším na dnešní noc!🖤

Tak, tohle je trochu delší kapča! Zase mám náladu na psaní, ale hlavně to nezakřiknout že.
No takhle kapčafff slov a psala jsem jí jen chviličku. A reálně mi zabralo asi 15 minut vymyslet název.
No to nikoho nezajímá. Mějte se krásně sluníčka 🖤🖤🖤🖤🖤
!!SORRY ZA CHYBY!!

Nikdy Neopustím (MooTTem) [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat