*Sam: Maty, jede sem moje mamka volala mi to Klárka. Nevím co tu chce ale...*Maty: jo, takže ne jen moje ale i tvoje mamka nás bude chtít poslat do hrobu jo. Super!
*Sam: ale to třeba ne, i když je to asi 90% šance že ano.
*Mess*
S: můžeš mi vysvětlit, co u nás chceš kur*a dělat?
M: jak to víš?
S: Klára není blbá
M: je.
S: neni! A kde teď je?
M: u Lindy
S: to je ta její kámoška že?
M: jj
S: ok, počkej chvíli.
--
S: čau Kláry, když půjdeš na naší zahradu tak pod květináčem s liliema jsou náhradní klíče. Neptej se mě jak to vim.
K: ok, dík.
*Pohled Kláry*
Hned potom, co jsem se tohle dozvěděla jsem tam šla. Sam měl pravdu, byly tam.
Lindě jsem to neřekla. Chtěla jsem dnes spát u ní. Je něco jako moje sestra. Mám jí strašně moc ráda, za nic bych jí nevyměnila. Upřímně, začínám pochybovat o své orientaci. Celý život žiju v domnění že jsem hetero, ale pochybuju o tom. A jo, tohle jsem si uvědomila jen díky Lindě.
Jsem jí vděčná, nevím ja jí to říct. Ale, Linuška bude v poho. Ale rodiče! Když tohle řešil Sam... Nechci být v jeho situaci, nedovedla jsem si to představit. A teď mám udělat to samý? Ne!Začly jsme se pomalu připravovat na večer. Rozhodli jsme se že budeme spát v obýváku. Je tam totiž rozkládací gauč. Prostě jsme chtěli spát spolu...
Takže! Tohle je hodně krátká kapča, ale je 25. A já vám brutálně děkuju za 1600+ přečtení a 200+ vote. Moc si toho vážím miluju vás sluníčka🖤🖤🖤🖤🖤
je tu 285 slov
SORRY ZA CHYBY
ČTEŠ
Nikdy Neopustím (MooTTem) [Dokončeno]
Fanfiction"M.. M Matteme, já tě asi miluju" řekl Sam se slzami v očích. "Same.. budeme navždy spolu, nikdy tě Neopustím". [DOKONČENO]