Kuzenim Jisoo ile aynı okuldaydık fakat bizi hiç birlikte göremezdiniz. O daha çok kendi üç kişilik arkadaş grubuyla takılırdı.O ayrıca çok güzeldi.
Bende dahil onu gören herkes ona hayranlıkla bakardı. Biraz egoluydu fakat o onu kötü biri yapmazdı, onun yerinde kim olsa öyle olurdu.
Okulun kafeteryasının en uç köşesinde müzik dinlerken Jisoo'nun arkadaşlarının yanından ayrılıp, bulunduğum masadan bir sandalye çekip oturmasıyla kaşlarım çatılmıştı.
Bacak bacak üstüne atarak saçlarını omuzunun arkasına doğru savurmuş ve dudaklarını büzerek bana doğru selam vermişti.
Bende ona başımla kısaca selam verdiğimde hemen konuya atlamıştı.
"Biliyorsun benim Matematiğim pek iyi değil ve kitaptan bazı yapamadığım yerler var. Hemen şimdi senden doldursam sorun olmaz değil mi?"
Anlayışla başımı sallayıp kucağımdaki siyah çantamın içerisinden matematik kitabını çıkarıp ona uzattım.
O da kendi kitabını çıkartmış ve geçirmeye başlamıştı.
O an tek odaklandığım ve umurumda olan şey Jisoo'nun masaya bıraktığı büyük çikolatalı pasta dilimiydi.
Jisoo önümdeki pastayı alıp yemeğe başladığında, gözlerini büyüterek bana baktı.
"Ah affedersin canını çektirmedim değil mi? Şekerinin olduğunu unutmuşum kusuruma bakma tatlım."
"Hayır. Sorun yok."
Yaklaşık on dakika sonra Jisoo teşekkür ederek yanımdan uzaklaşarak arkadaşlarını olduğu masaya geçmiş ve gülüşmeye başlamışlardı.
Tatlıyı bu kadar çok sevdiğim için kendime lanet ettim.
O an gözlerimi masadaki yarım bırakılmış kekten daha çok ilgimi çeken şey olan kare gülümsemesiyle karşıma oturan Taehyung oldu.
"Bende seni arıyordum. Dışarıya çıkmaya ne dersin? Bugün havada senin gibi çok güzel."
Bu tatlı iltifatına ve çok fazla heyecanlı konuşma şekline karşılık gülümseyerek ayağa kalkmıştım.
O da elimden tutarak beni kafeteryanın çıkışına doğru sürüklemişti.
Başım çok fazla döndüğünden durup, dinlenme ihtiyacı hissetsemde onun bu mutluluğunu bölmek istemediğimden ayak uydurmaya çalışıyordum fakat aniden kulağıma dolan sesler karışmış ve gözüm kararmıştı ve dengemi kaybedip düşmüştüm.
Oy verin 🎻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙗𝙪𝙧𝙮 𝙢𝙚 𝙞𝙣 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙝𝙚𝙖𝙧𝙩, Taennie
FanficTaevante: Kimseyi almadığın o dünyanda benim için bir yer açabilir misin? Jendeuke: İçinde bulunduğum dünya beni yavaşça öldürürken seni nasıl içeriye alayım anonim? Taevante: O zaman izin ver, seni sonsuza kadar yaşatabileceğim dünyama alayım. (Yar...