Ellerim titriyordu. babamı öldürmüştüm... öz babamı... her akşam içmiş bir şekilde gelip annemle beni döven kişiyi...
Ama pişman değildim , hemde hiç. Eğer o adamı öldürmeseydim. Annem şu an hayatta olmazdı. Babam bir mafya sayılırdı. Çok tehlikeli bir adamdı.
O akşam yine sarhoş olarak eve geldi. Anneme saldırdı. önüne geçtim. cebinden bıçak çıkarıp annemi bıçaklamaya kalktığı an elindeki bıçağı karnına saplamamla annemi kolundan tutup koşmaya başladım . Annem şok olmuştu yolda gökalpi gördüm. Beni durdurdu "noluyo" dedi. "Babamı öldürdüm bize kalıcak yer bul" dememle "arabaya binin" dedi. Annem hala şoktaydı. Tabi bende şoktaydım...
Gökalpin "azra" demesiyle irkildim. "Ne var " dedim. Gökalple küçüklükten beri arkadastık . Hatta kendimize ait bir depomuz vardı sürekli oraya gidip box yapardık ve ikimizde çok iyiydik.
Gökalpın "azra naptın sen" demesi beni düşüncelerimden çıkardı. Bense "eğer o adamı öldürmeseydim şuan annem ölmüş olurdu" dedim. Gökalp ise " ya ölmediyse" dedi. Gerçektende ölmediyse bizi bulur öldürürdü "bilmiyorum" dedim. Gökalp bizi küçük bir evin önünde durdurdu. "Bu akşam burada kalıcağız yarın bir çaresine bakarız " dedi. Annemin elini tuttum beraber ahşap merdivenlerden çıkmaya başladık.
Ev küçük bir yerdi. Gökalp şömineye birkaç odun attıktan sonra yanımıza geldi. Anneme "sen biraz uyu" dedim. Onun ise verdiği tek cevap "baban ölmedi , kesin bizi öldürecek." Oldu. bende onu avutmak icin "yarın buradan gideceğiz. Hem ölmemiş olma ihtimali çok düşük" dedim sonra onu yatağa yatırdım "Yarın yolculuğa çıkacağız iyice dinlen" sen dedim. Tam kalkacakken annem elimi tuttu ve " azra babanın borçlu olduğu bir çok insan var. Eger baban öldüyse hepsi bizim Peşimize düşerler ve bunlar senin , benim baş edebileceğimiz tipler değil" dedi . Bunu söylerken ağlıyordu. Dayanamayıp gökalpin yanına gittim. "Teşekkür ederim " dedim. O ise "sen benim kardesim gibisin seni bu belada yanlız bırakmam hem kaybedecek birseyimde yok. Biraz macera benimde hakkım " dedi ve gülümsedi. Sonra "hadi biraz dinlen" dedi ve yanımdan kalktı bende ayağa kalktım iki yatak vardı birine annem yatmıştı. Gökalple yatamayacağıma göre bende annemin yanına yattım . Gökalp gelip " sen diğer yatağa geç ben koltukta yatarım" dedi . Ben koltuk olduğunu bile farketmemistim . Gökalpe "belin tutulur lan bence böyle iyi dedim. O ise " yok be ben hayatım boyunca neredeyse hep koltukta yattım , sen yatağa geç "dediğinde "tamam" diyerek yatağa geçtim ve kendimi karanlığa teslim ettim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
katil kız
Teen Fictioncinayet... benim hayatımın amacı... herşey babamı öldürmemle başladı. babamı öldürmüştüm nefret ettiğim bir o kadarda korktuğum kişiyi öldürmüstüm . her şeyin bittiğini sanıyordum annemle artık mutlu bir hayat yaşayacağımızı ... beklediğim gibi olm...