Eve gelince herşeyi gökalpe bir çırpıda anlattım.
Gökalp "burdan gidersek bize ulaşamaya bilirler tabi bizi burda nasıl buldularsa bir dahada bulabilirler ama bulamayadabilirler yani eğer gidersek belkide anneni birdaha göremessin bu sebepten burda kalmamız daha doğru" dedi
Bense "bilmiyorum. Yani polisler bizi bulabilirler bıçakta parmak izim var. Ama annemi asla bırakmam. Muhtemelen kısa bir zamanda bana bir daha ulaşır o zaman bir çaresine bakarız." Dedim.
Gökalp "o pislik adam senden ne isteyecek çok merak ediyorum" dedi sinirle. Ben de omuz silkip "bilmiyorum. Ama belliki hiç de iyi şeyler istemiyecek" dedim ve derin bir iç çektim.
Bir süre öyle oturduktan sonra sessizliği gökalp bozdu "azra , ben odun toplamaya gidicem sen burda otur istersen uzun sürmez yarım saate gelirim."dedi. Ve çıktı.
Biraz oturduktan sonra sigara içmek için bir sigara alıp evden çıktım. Sigaramı yaktım ve merdivenin başına oturdum. Sigarayı bitirip ayağa kalktığımda yarım saatin geçtiğini farkettim gökalp gelmemişti. Bende ona bakmak için ormana girdim bir yandan da "gökaalp" diye bağırıyordum.
10 dk boyunca yürüdüm ama gökalpten iz yoktu belki de eve dönmüştür diye geçirdim içimden ama galiba kaybolmuştum. Sessi sessiz yürüyordum. Nerden döneceğimi bilmiyordumki offf neden çıktım evden yaa.
Yürürken yanımdaki çalılıktan bir hışırtı geldi. Ben "kim var ordaa , gökalp sen mis-" bir elin ağzımı kapatmasıyla sözüm yarıda kaldı.
Tanımadığım adam sadece "şşştt" diyordu. Adamın elini ısırıp kurtuldum . Yüzüne sert bir yumruk indirdim ama adam baya sinirlenmişti.
Hemen ters yöne koşmaya başladım. Adamda peşimden koşuyordu. Nefes nefese kalmıştım ama hala koşuyordum. Adam bana yetişmişti. Kolumdan tutup beni kendine çevirdi ve işte o anda bir silah sesi patladı. Adam. Biri adamı vurmuştu.
Tekrar koşmaya başladım. Ama o kadar çok koşmuştumki bir süre daha koştuktan sonra dizlerimin üstüne düştüm. Yanıma gelen kişiyi görene kadar öyle oturdum. Yaklaşık benim yaşlarımdaydı ya da benden biraz daha büyüktü . "Ne istiyorsun lan bizden " dedim. Sesim beklediğimden kısık çıkmıştı. Yanıma çömelip "senden fazla bir şey istemiyorum sadece bir adamdan intikamımı almama yardım edeceksin." Dedi.
"Sana neden yardım ediyormuşum" dedim. O ise "o adam bugün seninle konuştu onun dediklerini yapmanı istedi değilmi?" sadece kafamı sallamakla yetindim "işte o adam seni kandırdı senin baban kimseyi öldürmedi ama para çaldığı doğru . Ve bu adam senden çok kötü şeyler isteyecek." Dedi. Bende "peki sen benim o adamla görüştüğümü nerden biliyorsun "diyince
" onca söylediğim şeyden sonra sen bunamı takıldın "dedi.
"Peki sen bu adamı nerden tanıyorsun" bu sefer sesim sert çıkmıştı. Bana bakıp "eski bir dost" dedi. Ve yürümeye başladı.
"Bu arada ben çınar. Arkadaşın merak etmiştir sabahtan beri seni arıyo yanına gitsek iyi olur." Dedi ve biraz daha hızlanıp önüme geçti.
Arkasından " azra. Yani adım azra." Dedim. Bu arada gökalpi nerden tanıyordu adımlarımı hızlandırıp çınarın yanına gittim ve "gökalple tanışıyormusun" dedim o ise "tanıstık sayılır" dedi. Yolun kalanında hiç konusmamıştık ama benim aklımda sorucak çok soru vardı
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Yeni Bölüm yakın zamanda gelicek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
katil kız
Teen Fictioncinayet... benim hayatımın amacı... herşey babamı öldürmemle başladı. babamı öldürmüştüm nefret ettiğim bir o kadarda korktuğum kişiyi öldürmüstüm . her şeyin bittiğini sanıyordum annemle artık mutlu bir hayat yaşayacağımızı ... beklediğim gibi olm...