2.BÖLÜM

450 21 0
                                    

Sabah gözüme gelen  ışıkla uyandım.  Koltuğa baktığımda gökalp uyuyordu. Ama annem yatağında yoktu bi anki telaşla yere yapıştım.

  Hemen gökalpin yanına gidip "annem nerde lan" dedim.  Gözlerini aralayıp "ben nerden biliyim yatıyodu" dedi

  Ayakkabılarımı giyip hemen çıktım. "Anneeee" diye bağırırken bir yandan da koşuyordum ama benim Tek duyduğum şey sesimin yankısıydı.

  Bir süre daha koştuktan sonra durakladım etrafıma  baktım ormanlık bir alandı. Yere çömelip dizerimin üstüne oturdum. Gözümden gelen yaş  yaş yanaklarımdan akıyordu.

  Arkamdan gelen tanımadığım bir sesle irkildim." Ne oldu küçük kız anneni bulamadınmı" dedi.  Arkamı dönüp adama baktım annemin yaşlarında bir adamdı bu.

  Hemen ayağa kalkıp adamın boynuna yapıştım. " annem nerde lan ne istiyorsun bizden" dedim sinirle. Adamın boynunu öyle sıkıyordum ki kıpkırmızı olmuştu. Adamın boynunu bıraktığımda adam gülüyordu. "Anlaşılan baban sana bizden bahsetmemiş , benden çaldığı paradan , öldürdüğü kızımdan..."

  Babam birinimi öldürmüştü...

  "Peki bizden ne istiyorsun lan benmi öldürdüm kızını" dememle "babanı öldürdüğünü biliyorum " dedi.

  Nerden bilebilirdiki hem o ölmüşmüydü "bu nedenlede babandan alacağımı senden alıcam" diyerek tekrar gülmeye başladı.

  

Acaba başıma neler gelecekti o adam benden ne istiyecekti...

  "Peki benden ne istiyorsun. Ben sana ne yapabilirimki." Dedim o ise "sadece senden istediklerimi yapacaksın yani kısacası benim için çalışacaksın. Tabi annene kavuşmak istiyorsan " dedi

  Gökalpin seslenmesiyle arkama döndüm "nerdesin sen sabahtan  beri seni arıyorum " dedi. Adama bakmak için önüme döndüğümde adam yoktu nereye gitmiştiki...

  Yeni bölüm en kısa zaman da gelicek .

katil kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin