Evin önüne geldiğimizde hiçbirşey demeden içeri girdim. Girdiğimde gökalp yatakta , başını iki elinin arasına almış bir vaziyette oturuyordu. Yanına gidip oturdum.
Adının çınar olduğunu öğrendiğim çocuk başımızda dikiliyordu. Gökalp "bunu getirmek zorundamıydın" diyerek çınarı gösterdi.
"O bize yardım edecekmiş" dediğimde gökalp "o seni kaldırıyor o da diğerlerinden bunu anlamaman için saf olman gerekiyor" dedi.
Derin bir nefes alıp "başka çaremiz yok. Muhtemelen polisler bizi arıyordur. Biz burda boş boş oturamayız" dediğimde çınar "ben burda yokmuşum gibi davranmayı kesin" dedi sert bir şekilde.
Bir süre sessizce oturduktan sonra gökalp sessizliği bozdu "bu arada sen nereye kayboldun" dedi bana bakarak bense "sen gelmeyince merak edip çıktım." Dedim. Devamını anlatma gereği duymamıştım.
" ee şimdi ne yapıyoruz" dediğimde ikiside bana boş boş baktılar. "inanmıyorum ya daha bir planımız bile yokken ne yapmayı umuyorsunuz. Dedim.
Çınar "aslında benim aklımda bir şeyler var" dedi. Bense "neymiş o anlat bi de öğrenelim" dedim.
" adamın adı serkan üç tane çocuğu var ikisi şimdiki karısından biri de eski karısından eski karısından olan çocuğunu bilen pek kimse yok. Şuanki çocuklarından biri kız biri erkek. Kız olan 15 yaşında erkekse 19 ya-" derken sözünü kestim "adamın hayat hikayesi bizim ne işimize yarıyacak " dedim.
Çınar sinirli bir ses tonuyla "konuşmamı bölmeseydin anlatıyordum " dedi ve devam etti. "Adam yani serkan mafya sayılır oğluyla birlikte kötü işler yaparlar. Hırsızlık , adam kaçırma , uyuşturucu satımı ve bunun gibi birçok şey. Oğlunun adı bora babasının yaptığı tüm işlerden haberi olur ve bizim yapacağımız şey adamın önce islerini sonrada kendisini bitireceğiz" dedi.
Gökalp "peki bunu nasıl yapacağız" dedi.
Çınar "çocukla arkadaşlık kuracağız ama kızlarla arası daha iyi olduğundan azra onunla daha iyi arkadaşlık kuracak " dediğinde gökalple aynı anda "nee" dedik.
Gökalp "ne demek oluyor yani bu" dedi. Çınar yüz ifadesini hiç bozmadan "yani azra borayı kendine aşık edecek , sevgili olacaklar azrada bütün isleri önceden öğrenip bize söyleyecek" dedi.
Ben hala şaşkın şaşkın çınarın yüzüne bakıyordum. Ben hayatta böyle bir şey yapamazdım. Zaten hayatımda gökalpten başka da konuştuğum doğru düzgün kimse yoktu bide kendimemi aşık edecektim. Bunu hayatta yapamazdım.
Gökalp aklımı okumuştu sanki "hayatta olmaz azra yapamaz. Hem yakalanırsa onu kurtarmamız çok zor olur." Dediğinde çınar "başka bir fikriniz varsa söyleyinde biz de öğrenelim" dedi.
Evet başka yapacağımız hiç bir şey yoktu ve benim annemi kurtarmam lazımdı onsuz yaşayamazdım. Zor da olsa elimden geleni yapmam gerekiyordu.
"Tamam" dediğimde gökalp bana şaşkınca baktı ve "sen gerçekten kafayı yemişsin. öldürülebilirsin. Bu adamın sözünemi güveneceksin onu tanımıyoruz bile belkide bize oyun oynuyo." Dedi.
Sinirle ayağı kalktım " başka çarem yok anlamıyormusun annem olmadan ben yaşamayamam. Çınar belki bizi kandırıyor olabilir ama yinede bi umut ışığımız var onuda kaybetmek istemiyorum. Ne pahasına olursa olsun." Dedim.
Gökalp tekrar yatağa oturdu "ne yapmamız gerekiyor diye sordu" bende gökalpin yanına oturup "Teşekkürler" diye fısıldadım
Çınar "sorunun çözulmesine sevindim" dedi ve devam etti " bu gecede burada kalacağız yarın bir araba çağırıcam burdan gidicez" dediğinde "nereye" diye sordum.
"İzmire. bora orda okuyor , ben tüm okul işlemlerini halledicem büyük ihtimalle bir hafta sonra başlarız okula. Gökalple sen kuzen bende gökalpin arkadaşı olucam. Sonrası azraya kalmış" dedi ve gözlerini benimle buluşturdu.
Ben "gitmeden önce eve gizlice de olsa girip bir kaç parça kıyafet alayım bari" dediğimde. "Ikiside bana şaşkınca bakmaya başladı .
Gökalp "sen harbi kafayı yemişsin evin etrafı polis kaynıyodur kıyafet işini hal-" derken bu sefer çınar onun sözünü keserek "ben o işide halledicem"dedi.
Bunca işi nasıl halledicek merak ediyordum doğrusu. Saate baktığımda on biri geçiyordu. Onları umursamadan yatağa girip kendimi karanlığa teslim ettim. Ne de olsa yarın yorucu bir gün olucaktı. Belkide ondan sonraki günlerde...
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Umarım beğenmişsinizdir yeni bölümü en kısa zamanda tekrar yazıcam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
katil kız
Teen Fictioncinayet... benim hayatımın amacı... herşey babamı öldürmemle başladı. babamı öldürmüştüm nefret ettiğim bir o kadarda korktuğum kişiyi öldürmüstüm . her şeyin bittiğini sanıyordum annemle artık mutlu bir hayat yaşayacağımızı ... beklediğim gibi olm...