Bu bölümü çok sevdiğim arkadaşım duyguya ithaf ediyorum.
Multimedyadaki Azra çınar ve gökalpin kaldığı ev. Umarım bölümü beğenirsiniz.
Sabah birinin "azra"demesiyle gözlerimi açtım. Çınar yatağın ucuna oturmuş beni uyandırmaya çalışıyordu anlaşılan kalktığımı anlamamış hâla beni dürtüklüyordu gökalpse ortalarda yoktu.
"Ne oldu ya sabah sabah daha erken değilmi" dedim uykulu bir sesle. "Seni dışarıda bekliyoruz hazırlan ve çık istanbula gidiyoruz" dedi ve konuşmama izin vermeden çıktı.
Yataktan doğruldum koltuğun üzerinde dar paça kot ve salaş bir tişört vardı. Kıyafetleri alıp banyoya girdim üstümdekilerden kurtulup yeni kiyafetleri giydim saçlarımida salaş bir örgü yapıp evden çıktım.
Çıktığımda çınar sigara içiyordu gökalpse etrafına bakınıyordu. Beni gördüklerinde çınar sigarasını söndürdü gökalpse yerinden doğruldu ve hiç konusmadan arabaya bindik.
Ben arka koltuğa Gökalpde ön koltuğa oturmuştu.
Yol boyunca hiç konuşmadık. uzun bir süre sonra araba durdu ben daha ne olduğunu anlamadan ikiside arabadan indiler. Anlaşılan gelmiştik.
Arabadan inip önünde durduğumuz eve baktım. Bu ev harika. Biz bu evdemi kalıcaz.
Çınar aklımı okumuş olucakki "uzun bir süre burada kalacağız alışsanız iyi olur" dedi ve eve doğru yürümeye başladı.
Gökalpe baktım ama o da benim kadar şaşkındı. Anlaşılan çınarın durumu baya iyiydi. Bir süre öyle durduktan sonra çınarın peşinden eve girdik. Evin içide dışı kadar mükemmeldi.
Çınar "evle ilgili herşey hazır birsürü kıyafet , telefon, sahte kimlik, para kendinize ait bir oda , okulla ilgili herşeyde hazır 2 gün sonra okullar açılıyor zaten. Şimdi iyi bir uyku çekin yarın halletmemiz gereken isler var."dedi.
Bense ağzım açık onu izliyordum bunca şeyi nasıl halletmisti. Gökalp "vay be sanki her şey önceden hazırlanmış gibi" dedi.
Çınarsa "zaten önceden hazırlanmıştı" dedi. "nasıl" dedim.
Gözlerimin içine bakıp "benimle iş birliği yapıcağınızdan emindim" deyip alayla sırıttı.
Gökalp "ya seninle iş birliği yapmasaydık" dedi bunu çınarınkiyle aynı ses tonunda söylemişti. "Yapıcaktınız ve yaptınızda" dedi.
Bense sadece susuyordum. Bir süre öyle sessizce durduktan sonra. Çınar bize odalarımızi tarif edip gitti.
Çınarın tarif ettiği odaya girdiğimde küçük çaplı bir şok daha yasadım. Yatak cam kenarındaydı bir dolap vardı ve içinde bir sürü kıyafet ,her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüstü. Güzel bir boy aynası takılar , calışma masası ,makyaj malzamesi bile vardı.
Odaya bir süre daha öyle baktıktan sonra yatağa uzandım ve kendimi uykuya teslim ettim.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Umarım beyenmişsinizdir yeni bölüm en fazla bir hafta sonra gelir. :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
katil kız
Teen Fictioncinayet... benim hayatımın amacı... herşey babamı öldürmemle başladı. babamı öldürmüştüm nefret ettiğim bir o kadarda korktuğum kişiyi öldürmüstüm . her şeyin bittiğini sanıyordum annemle artık mutlu bir hayat yaşayacağımızı ... beklediğim gibi olm...