Trilogie Nogitsune

6 1 0
                                    

Jmenuji se Uran, jo haha Uran jako planeta a ano přesně jako ta planeta. Uran byl při mém narození v pozici Nogitsune Gaya což je znamení Nogitsne nebo Kitsune. Já jsem bohužel skončil jako Nogitsune. Jsem normální člověk, ale nejsem úplně normálně vypadající. Mám narozdíl od všech špičaté zuby a tmavě černé rty. Je mi 17 let a jsem dle všech divný a já jim to nedávám za zlé. Jsem prostě mimo ně a k tomu s nimi nemůžu chodit večer ven, aby mě nechitili nebo neproměnil se. Každodenně čelím stresu, úzkosti a samotě. Ve svém životě mám jen jednu osobu a to je Kitsune. Moje malá uvízlá liška. Moje Kitsune uvízla v sobě. To znamená, že není člověkem, zůstala liškou. Je to škoda, ale co už možná si pak najde někoho do koho se převtělí. To už je mimo mě. Je pravda, že je příjemné vědět, že nějaká holka vás má ráda a leží vám klidně na klíně a nechává se hladit, uklidní vás při špatné náladě a nebo jen tak vás rozesměje a snaží se udělat vše co vám uvidí na očích ikdyž je to liška, ale já vím, že ona bude jednou člověkem. 

Dnes máme dostat nevého učitele, to bude katastrofa. Nový učitel nové dojmy a taky nové vysvětlování mého jména. A určitě si někdo neudpustí říct, že mám doma lišku, sebrat mi mobil a ukázat ji učiteli. Miluju naší třídu. 

U skříněk byla zas potyčka s Henrym jako každý den mi potřeboval rýpnout do Kitsune. Henry:" Tak co ta tvoje liška hm. Přivedeš ji někdy do školy jak slepeckého psa? Nebo by tu byla podělaná strachy?" Nechal jsem ho být a odešel do třídy. Vzhledem k tomu, že nám dnes odpadly hodiny tak jsme měli mít pouze seznámení s učitelem a pak jsme mohli odejít. Je přeci jenom Halloween. Ve škole budeme mít nějakou párty a vzhledem k tomu, že jsem se naučil po proměně ovládat tak si žádnou masku brát nebudu a Kitsune vezmu s sebou, aby taky jednou šla někam jinam než okolo domu a do parku. Hlavně, že ji vezmu ven a možná si tam najde nějakou dívku kterou bude chtít vlastnit a ovládat. Dost tlachání v mé hlavě. 

Je prostě pěkná. Mám pár hodin tak začnu něco kreslit. Ani jsem nevěděl proč, ale sám od sebe jsem vytáhl telefon a našel si fotku Kitsune, ale při proměném stádiu. Když se odpojovala od lidského těla, aby mohla být se mnou. Ale udělal jsem blbost, protože za mnou všichni začali chodit a vyptávat se co kresím a kde mám předlohu. Rychle jsem zaklapnul mobil, aby nikdo tu fotku neviděl. Mám celkem nahnáno ukázat co je moje Kitsune zač. 




Nová kapitola, nový příběh, nová postava a nová škola. Tohle vše zahrnuje první kapitolka. 

Je tedy kratší a za to se omlouvám, ale někde to ukončit musím, ať je pro vás další kapitola zajímavá. :)

Všechny cesty někde končíKde žijí příběhy. Začni objevovat