731

1.3K 180 4
                                    

Zawgyi



Big Sister, Can You Bring Us Inside?

ဂုဏ္ျပဳလႊာ ဆုလက္ေဆာင္က ေ႐ႊဒဂၤါးတစ္ျပားတည္းလား? ဒါဟာ ဘာမွ်မရတာထက္စာရင္ ပိုေကာင္းပါတယ္။ [A Chrysanthemum Opening Towards the South]က ေအးစက္စြာ ေျပာၾကားခဲ့သည္။ '' အလွေလး၊ ငါတို ့၊ အျမင့္မားဆုံးေသာနဂါးဂိုဏ္းဝင္၊ ငါတို႔ ဒီပြဲေတာ္ေန႕မွာ လူတိုင္းကို ႀကိဳဆိုပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ မင္းဒီလိုမ်ိဳးလုပ္ဖို႔ မသင့္ေတာ္ဘူး ''

Ning Shu က ဟန္ေဆာင္ၿပီး မေရမရာပံုစံျဖင့္ မ်က္ေတာင္ခတ္လိုက္ျပီး " ျဖစ္နိုင္တာ မင္းတို ့က ဂုဏ္ျပဳလႊာဆုလက္ေဆာင္ကို မလိုခ်င္တာလား ”

[A Chrysanthemum Opening Towards the South]က ေ႐ႊဒဂၤါးကို သူမဆီသို ့ ျပန္ပစ္ခဲ့သည္။
" စိတ္ပ်က္စရာ "

Ning Shu ကေ႐ႊဒဂၤါးကို ဖယ္ထုတ္ၿပီး ေမးခဲ့သည္။ “ မင္းရဲ႕ ဂိုဏ္းေခါင္းေဆာင္က အခု ဘယ္အဆင့္မွာ ရွိလဲ ”

[A Chrysanthemum Opening Towards the South]က  သူမကို သတိႀကီးစြာ ၾကည့္လိုက္သည္။ "မင္းက ဘာလို႔ အဲဒီလို ေမးရတာလဲ”

"ကိုယ္က သိခ်င္ယံုပါပဲ။ မင္း ဘာလို႔ အရမ္း စိတ္လႈပ္ရွား ေနရတာလဲ” Ning Shuက ရယ္ခဲ့သည္။

အနီးအနားရွိ လူသစ္ႏွစ္ေယာက္က သူတို႔၏ စကားေျပာသံကို အမွတ္မထင္ ၾကားလိုက္ရသည္။ [Lost Little Mimi]က နည္းနည္း ထိတ္လန႔္တုန္လႈပ္ေနျပီး သူမက ေျပာလိုက္သည္။ "ငါတို ့ ဂုဏ္ျပဳလႊာဆုကို ယူသြားဖို ့ လိုအပ္တာလား။ ဒါေပမယ့္ ငါတို႔မွာ ဘာမွမရွိဘူးေလ။ "

[Pure Frost Lotus] သည္လည္း သူမမ်က္ႏွာမွာ စိုးရိမ္စိတ္ ႐ွိေနခဲ့သည္။ "ဒီလိုဆို ငာတို ့ အထဲကို မသြားနိုင္ေတာ့ဘူး။ အထဲကို မဝင္နိုင္ရင္ Suprem Dragonဂိုဏ္းကို ဘယ္လို ဝင္လို့ ရပါေတာ့မလဲ။”

[Little Little Mimi]မွာ သူတို႔ေတြ႕ခဲ့ဖူးေသာ အစ္မႀကီးသည္ Dragon Dragon ဂိုဏ္းသားမ်ားကို သိပုံရသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ သူမသည္ Pure Frost Lotusကို ဆြဲေခၚျပီး Ning Shuဆီသို႔ ေျပးသြားခဲ့၍ “ Big Sister, မင္း ငါတို႔ကို အထဲကို ေခၚသြားေပးနိုင္မလား။?”

Ning Shu: Uh…

Ning Shuက ဘာမွမေျပာေနတာကို [Lost Little Mimi] ျမင္တဲ့အခါမွာ သူက[A Chrysanthemum Opening Towards the South] ဘက္သို ့ လွည့္၍ ေမးလိုက္သည္။
“ ငါတို႔ကို မင္းဝင္ခြင့္ေပးလို႔ ရမလား။ ငါတို ့အဖြင့္ပြဲ အခမ္းအနားကို တက္ေရာက္ဖို႔ ဒီမွာရွိေနၿပီး Suprem Dragon Sect မွာပါ ပါ၀င္ခ်င္ပါတယ္။ ”

I'm a NPC (Realm-11) [Completed]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora