POV Jenae
Ik pak mijn telefoon als ik hoor dat ik een berichtje heb.Hakim Ziyech
Het is me gelukt kleine, heb 3 matties meegekregen!Ik grinnik en reageer dan snel.
Jenae Khai Taylor
Goed gedaan bekkie, 2 uur vanmiddag?Als Hakim heeft gereageerd heeft dat 2 uur prima is, kleed ik me alvast om in sportkleding zodat ik dat straks niet meer hoef te doen.
Ik besluit mijn krullen los te laten, aangezien ik waarschijnlijk alleen veel ga uitleggen en helpen.
Als het 10 voor 2 is pak ik mijn tas van de tafel en loop ik richting mijn scooter. Als ik zie dat er regen met bakken uit de hemel komt loop ik snel terug naar binnen. Dan maar met de auto vandaag, wat ik totaal niet erg vind.
-
POV Noussair
"Kom op boys zo erg is een beetje extra sporten niet, jullie kunnen het best gebruiken." Grinnikt Hakim terwijl hij naar zijn vrienden kijkt. Hoe hij Noa en en Quincy mee gekregen heeft weet ik niet. Die twee hadden er echt geen zin in na een zware training, maar ik zelf vind het niet zo'n probleem.
"Daar heb je d'r hoor!" Roept Hakim enthousiast door de sportschool als we binnenkomen. Ik kijk op en zie een prachtige dame in sportkleding komen aanlopen met een kleine lach op haar gezicht.
Als dit Hakim zijn personal trainer is, snap ik wel waarom hij blij met haar is. Het is een tijdje geleden dat ik me zo aangetrokken voelde bij alleen het uiterlijk van iemand.
"Zo jongens dit is het kleine sport monster." Zegt hij terwijl hij grinnikt. Als het meisje dichterbij komt zie ik alleen maar meer wat bij me in de smaak valt. Ze heeft een grote bos donker bruine krullen, een mooie getinte huid en schattige sproeten verdeeld over haar wangen.
Ze steekt haar hand naar me uit en glimlacht.
"Jenae Khai Taylor." Zegt ze en terwijl ik haar hand aanneem geef ik haar een gelikte knipoog."Noussair Mazraoui." Zeg ik waarna ze knikt en zich voorstelt aan Noa en Quincy.
Als we na 5 minuten verder de sportschool inlopen, komt Noa naast me lopen. "Heb je dat lichaam eens goed bekeken? Verdomme man wat een wijf." Zegt hij terwijl hij een grijns op zijn gezicht heeft. Ik schud zachtjes mijn hoofd en loop door.
Als we bij een stel apparaten aangekomen zijn draait Jenae zich naar ons om. "We beginnen rustig met een warming-up, speciaal voor jullie heb ik bekkie zijn favoriet gekozen." Naast me hoor ik Hakim al diep zuchtten. "Dat wordt dus alles behalve mijn favoriet." Jammert hij waardoor ik grinnik. "Bekkie he, hoe kom je aan die bijnaam?" Vraag ik hem uit nieuwsgierigheid.
"Omdat hij een grote mond geeft om onder het sporten uit te komen." Hoor ik voor me en zie dat Jenae een kleine lach op haar gezicht heeft.
"Oké en nu genoeg gebabbeld dames! We gaan aan de slag." Roept ze ineens waardoor ik licht schrik. Ik doe warming-up die Hakim doet en denk na over wat ik nog moet doen vandaag.
Na warming-up van 7/10 minuten volgen we Jenae weer.
"Hakim jij begint met de halter en krijgt aan beide kanten 20 kilo om op te bouwen." Hakim gooit dramatisch zijn hoofd achterover waarna hij begint met zijn gekregen opdracht.
"Quincy en Noa jullie gaan een heuveltraining doen van een kwartier. Hij bouwt snel op aangezien jullie wat gewend zijn." De jongens knikken en lopen naar het apparaat.
"En jij Noussair.." Ze kijkt rond wat voor opdracht ze me kan geven.
"Zeg maar Nous hoor." Grinnik ik waardoor ze kort glimlacht.
"Noussair jij gaat opdrukken tot Hakim klaar is. 5 sets en 20 reps." Gaat ze mijn opmerking negerend verder.
"Je krijgt na elke set een halve minuut rust, elke keer dat ik zie dat je extra seconden pauze houd, krijg je er een set bij." Ik knik en ga aan de gang. Ze begint niet rustig op ons, wat ik wel leuk aan haar vind.
Ik hoor Noa vaag wat mompelen en daarna Jenae die er op reageert. "Noa ik heb iets voor je wat misschien meer je ding is." Poeslief kijkt ze hem aan wat ik niet volledig vertrouw.
Noa zijn gezicht licht op als hij hoort dat hij iets anders mag doen.
"Aangezien je van de kinderachtige en onprofessionele opmerkingen bent, stuur ik je naar de zaal hiernaast, ze geven daar boks lessen voor 7 tot 11 jarige." Zegt ze zonder hem aan te kijken.
Ik hoor Hakim en Quincy hard lachen, en kan het zelf ook niet laten om mee te lachen.
Noa zucht diep en loopt daarna grinnikend en hoofdschuddend weer terug naar de loopband en gaat verder met zijn heuveltraining.
"Dat dacht ik al ja."
-
Als we aan het einde zijn gekomen van de personal training bedanken we Jenae.
"Kom jij dan ook eens met ons meedoen?" Vraagt Noa uitdagend. Zonder twijfel schud ze haar hoofd en lacht. "Zeker niet, ik heb totaal niks met voetbal." Beledigd kijkt Noa haar aan.
"Ik weet het Noa, ik heb haar al proberen over te halen maar tot nu toe is het me nog niet gelukt." Vertelt Hakim waardoor ik zacht grinnik.
"Anders kom je een keer kijken, en bepaal je dan of je eens mee doet." Stel ik voor waardoor ze me aankijkt. Even bedenkelijk knijpt ze haar ogen samen.
Ze steekt haar hand uit en ik neem hem aan.
"Deal."
-
JE LEEST
Nummer 12
FanfictionJenae Khai Taylor is een pittige dame die personal trainer is. Ze traint een jongen van Ajax waar ze langzaam bevriend mee raakt. Na een tijdje ontmoet ze een aantal van zijn vrienden en lijkt het al snel te klikken.