POV Jenae
"Am wat moet ik aan?" Met een zucht laat ik mezelf op bed vallen. "Gewoon iets waar je je goed in voelt." Antwoord ze terwijl ze me aankijkt. Daar heb ik dus niks aan.
Noussair Mazraoui
Ben er om 6 uur. Stuur je locatie en trekt wat moois aan.Jenae Khai Taylor
Oké baas.Als ik terug kom uit mijn badkamer zie ik dat Amelie het berichtje van Noussair gelezen heeft. "Dominant type of niet." Grijnst ze waardoor ik moet lachen.
"Mocht hij willen."
"Wauw je ziet er prachtig uit Jen. Als hij hier niet voor valt weet ik het ook niet meer." Lief kijkt ze me aan. Ik geef haar en kus op haar wang en loop dan naar mijn spiegel om mijn haar te doen.
Als mijn krullen naar mijn zin zitten kijk ik op de klok, ik heb nog een kwartier om mijn make-up te doen wat genoeg is. Ik doe wat mascara en wenkbrauw gel op. Ik gebruik geen foundation zodat je mijn sproeten blijft zien.
-
Als de bel gaat, is Amelie net weg. Ik pak mijn kleine zwarte Michael Kors tas en doe dan de deur open.
Voor de deur staat een jongen die net gekleed is met een grote lach op zijn gezicht. "Noussair."
"Hey Jenae." Hij kijkt naar me met een brede lach en pakt mijn hand. "Je ziet er prachtig uit."
Verlegen kijk ik weg waarna ik hem volg naar zijn auto. Hij rent snel naar de deur en houd hem voor me open. "Wat een gentleman." Glimlach ik naar hem.
"Alles voor jou."
Hij komt naast me zitten en start de auto. "Waar gaan we naartoe?" Vraag ik hem als hij niks zegt.
"Dat zie je vanzelf." Knipoogt hij waarna hij weer op het verkeer let. Als ik een bekende langs de weg zie staan zeg ik tegen hem dat hij moet stoppen. Hij doet wat ik zeg en snel stap ik uit.
POV Noussair
Verward kijk ik naar de Jenae die zojuist op hakken de auto uit rent. Ik zie hoe ze naar een dakloze man rent en hem een knuffel geeft. Niet wetende wat ik moet doen stap ik uit en loop ik naar ze toe.
"Noussair dit is Enzio." Vertelt ze me met een grote lach op haar gezicht. Sinds ik haar ontmoet heb, heb ik haar nog niet zo zien lachen. Het doet me goed om haar zo te zien.
"Leuk om u te ontmoeten Enzio." Vertel ik gemeend met een glimlach. "Enzio wanneer kom je weer langs bij mijn moeder haar kapsalon?" Vraagt ze lief terwijl hij haar een aai over haar hoofd geeft. "Snel lieverd." Ze knikt en zegt gedag waarna ze weer naar de auto loopt. Ik kijk haar glimlachend na en wil me omdraaien om de man gedag te zeggen.
JE LEEST
Nummer 12
FanficJenae Khai Taylor is een pittige dame die personal trainer is. Ze traint een jongen van Ajax waar ze langzaam bevriend mee raakt. Na een tijdje ontmoet ze een aantal van zijn vrienden en lijkt het al snel te klikken.