POV Jenae
Hakim Ziyech
Ik heb Jenae maar even in onze groepsapp gezet, anders komt ze nooit haar afspraak na om langs te komen bij training.06********:
Jenae?Hakim Ziyech
Mijn personal trainer en maatje, als iedereen even zijn naam gooit weet zie wie wie is.Jenae Khai Taylor
En ik dacht er nog onderuit te komen. :(Ik voeg iedereen toe aan mijn contacten als ze hun naam gegeven hebben. Al snel zie ik nog een appje.
Noa Lang
Dus Jenae, wat dacht je van vanmiddag? Als je er 3 uur bent ben je geweldig op tijd. 😉Jenae Khai Taylor
Vooruit, dan heb ik het maar gehad.Ik zucht en kleed me dan om in mijn Gymshark kleding, eerst nog even hardlopen.
-
Op een flink tempo ren ik door het Vondelpark, tot ik iemand mijn naam hoor roepen.
"Jenae! Jezus wacht doe even rustig aan." Ik lach en zie Donny op me af komen rennen. "Tering wat voor tempo heb jij man." Hoofdschuddend komt hij aanlopen en staat dan even stil. "Even pauze." Hijgt hij.
"Dacht dat je topsporter was?" Grinnik ik terwijl ik op zijn schouder klop. Hij zakt door zijn knieën en staat hurkend uit te hijgen. "Ik kan wel sprinten, maar hoe lang jij dat tempo vast houd, vind ik knap." Reageert hij waardoor ik lachend mijn hoofd schud.
"Samen verder lopen?" Vraag ik hem als hij een beetje bijgekomen is.
Op een iets rustiger tempo als eerst ren ik samen met Donny door het Vondelpark.
Als we ruim een uur hardgelopen hebben, geven we elkaar en knuffel en zeggen we gedag.
-
POV Noussair
We zijn allemaal aan omkleden terwijl ik een gesprek opvang van Donny en Matthijs. "Ja ik kwam haar tegen in het Vondelpark, ik was bekaf toen ik haar eindelijk aangesproken had man. Dat tempo dat ze de hele tijd aanhoud is niet gezond." Hoor ik Donny zuchten. Matthijs lacht en ik krijg een kleine glimlach op mijn gezicht. "Maar toen ik haar eindelijk aangesproken had zijn we samen verder gaan lopen en heeft ze het tempo wat verminderd gelukkig."Ik kijk een keer om en mijn ogen ontmoeten die van Donny. "Sportmonster van Hakim?" Vraagt Noa waardoor hij lachend zijn hoofd knikt.
Ergens diep van binnen voel ik wat jaloezie. Ik heb het gevoel dat iedereen klikt met Jenae, behalve ik. Voor mijn idee doe ik gewoon zoals ik altijd doe, maar volgens mij vind ze mij niet zo aardig. Ik schrik op uit mijn gedachten als ik noppen overal hoor tikken. Ik loop snel achter de andere jongens aan naar het veld.
Na een paar minuten zie ik Hakim van de groep weglopen. "Ha daar is de kleine hoor!" Roept hij terwijl hij op iemand afloopt. Als ik beter kijk zie ik dat het Jenae is, wat niet gek is aangezien ik in de groepsapp zag dat ze vandaag zou komen kijken, alleen had ik er niet meer aan gedacht.
Ik zie hoe Hakim en Jenae elkaar een knuffel geven en schud dan mijn hoofd. Is er iets wat ik verkeerde doe? Of kom ik arrogant over? Ik besluit te stoppen met nadenken waarom ze me niet zou mogen en ga verder met de training.
-
POV Jenae
Met een beetje spijt zit ik op een bankje, heel leuk allemaal maar ik heb totaal niks met voetbal. Het enigste was ik doe is een beetje rondkijken.Ik kijk hoe de jongens een wedstrijdje doen en mijn ogen blijven hangen bij Noussair. Ik bestudeer hem onopvallend en krijg en kleine glimlach op mijn gezicht. Ik wil het eigenlijk niet toegeven, maar toch is het wel duidelijk dat hij mijn type is.
Ik kijk weer naar de andere jongens en zucht zachtjes. Nog even volhouden.
-
Ik loop nadat de jongens klaar zijn en ik Hakim en Noa gedag gezegd heb, richting mijn auto en ga zitten. Net als ik mijn auto wil starten hoor ik een klopje op het raam.
Ik kijk in de lieve bruine ogen van Noussair en rol het raam naar beneden. "Ga je weg zonder gedag te zeggen?" Vraagt hij met een grijns op zijn gezicht.
Ik glimlach kort en schud mijn hoofd. "Doei Noussair." Zeg ik dan waarna ik het raam weer omhoog laat komen.
Hij schud zijn hoofd en bijt op zijn lip om zijn lach in te houden, wat hij beter niet kon doen. Ik rol mijn raam weer naar beneden als hij blijft staan en kijk hem aan. "Je hebt een mooie auto." Met een goedkeurende blik kijkt hij me aan. "Wat wil je." Vraag ik hem met een zucht.
Hij plaatst zijn armen in het gat van het raam en kijkt me recht aan. "Één date." Zegt hij zonder twijfel waardoor ik een beetje schrik. Ik voel mijn wangen iets verkleuren en kijk snel naar de passagiers stoel zodat hij mijn wangen niet ziet en ik mijn telefoon kan pakken.
"Durf je dat aan?" Vraag ik hem als mijn wangen weer mijn normale kleur zijn.
"Zeker weten. Ik app je." Zegt hij droog waarna hij wegloopt. Ik kijk hem na en zie hoe hij naar Hakim loopt en knikt. Hakim geeft hem lachend een high five en geeft hem een tik op zijn hoofd.
Ik start snel mijn auto en rijd weg, dit zal Jesra leuk vinden om te horen.
-
POV Noussair
"Nous! Je bent er weer eens!" Vrolijk komt mijn moeder op me aflopen. Gelijk krijg ik een grote lach op mijn gezicht. "Hey lieve mama." Groet ik haar terwijl ik een kus op haar wang druk.Na een halfuurtje zitten we aan het eten en voel ik ogen op me branden. "Nous heb je nou al een meisje gevonden?" Vraagt mijn zusje nieuwsgierig.
Ik kijk haar even aan terwijl ik nadenk wat ik ga zeggen. "Ik heb een meisje op date gevraagd."
Haar ogen worden groot. "Niet! Heb je een foto van haar?" Ze begint nog niet te springen en ik zie mijn moeder met een troste glimlach toekijken. "Nee ik heb geen foto, en er is nog niks officieel. Ik heb een beetje het idee dat ze mij niet zo ziet zitten." Zeg ik eerlijk waardoor mijn moeder haar blik gelijk veranderd.
"Heb je wel je best voor haar gedaan dan?" Vraagt ze me met een strenge blik. "Nee ik ken haar pas net, ik wil het rustig doen." Zeg ik waardoor ze gelijk haar hoofd begint te schudden.
-
JE LEEST
Nummer 12
FanfictionJenae Khai Taylor is een pittige dame die personal trainer is. Ze traint een jongen van Ajax waar ze langzaam bevriend mee raakt. Na een tijdje ontmoet ze een aantal van zijn vrienden en lijkt het al snel te klikken.