12

150 2 0
                                    

POV Jenae
Als ik samen met Jesra op haar kamer zit, zie ik een inkomend berichtje. Het is een screenshot van een gesprek van Amelie en een andere goede vriendin van me, Yuli.

Ik open het gesprek en lees het met grote ogen.

Amelie
Ik kan wel vragen of Zakaria het betaald, hij is toch gek op me.

Yuli
Uh ik weet niet, ik kan zelf betalen hoor!

Amelie
Yuul, doe niet zo moeilijk. We mogen best mee genieten van zijn bankrekening.

Yuli
Vraag maar aan Sevv ofzo, ik voel me er niet chill bij Am.

Gelijk stuur ik de screenshot door naar Noussair.

Jenae Khai Taylor
Nous, dit krijg ik net binnen, moeten we dit aan Zaka laten zien?

Noussair Mazraoui
Ik ga het nu tegen hem zeggen.

-

Achteraf zit ik er niet mee dat ik geen contact meer heb met Amelie. Als ik er op terug kijk was het een toxic vriendschap, elke keer dat er iets aan de hand was, nam ik de schuld op me. Alleen omdat het anders nooit goed kwam.

Mikky Kiemeney
Hey Jen, zin om vanavond samen rondje te doen?

Jenae Khai Taylor
Hee Mik! Is goed, app me hoe laat!

-

Als ik de sportschool binnen loop zie ik het jongetje die ik moet gaan trainen. Van zijn moeder heb ik de informatie gelegen dat hij 6 is, professioneel kickbokser wilt worden, en ook echt talent heeft.
Als ik dichterbij kom, schrik ik als ik zie dat hij erg veel op mijn overleden broertje lijkt toen hij jonger was.

Ik schud de gedachten weg en loop naar hem toe. "Hey maatje, ik ben Jenae en ik ga de komende tijd samen met jou boksen goed?" Vraag ik hem als ik een beetje door mijn knieën zak.

Met een verlegen glimlach beantwoord hij mijn high-five. "En hoe heet jij?" Vraag ik hem als ik zie dat hij niks durft te zeggen.

"Savi." Antwoord hij verlegen waardoor ik glimlach. Zijn moeder neemt afscheid van hem en ik pak zijn kleine handje vast.

"Zullen wij samen lekker kickboksen?" Vraag ik waardoor hij met een grote lach op zijn gezicht knikt.

Hij trekt de kleine handschoenen die hij meegenomen heeft aan, en ik doe ze ook aan.

-

Na een halfuurtje wat basis dingen gedaan te hebben, en af een toe een spelletje met Savi hoor ik iemand de zaal inkomen.

"Kijk Savi! Dat is Nous, hij wil vast wel even met jou boksen!"

-

POV Noussair
Als ik door het raam kijk, zie ik Jenae die bezig is met een klein jongetje. Vanbinnen smelt ik en bedenk ik me hoe graag ik kinderen met dit meisje zou willen. Ik zie voor me hoe er kleine Jenae's rondrennen met dezelfde krullen, ogen en sproeten.

Ik open de deur en loop naar binnen, waar ik gelijk 2 schattige gezichtjes naar me zie kijken.

-

Na dat het jongetje Savi weg is, loop ik naar Jenae toe en sla ik mijn armen om haar heen. Snel geef ik haar een kus op haar mond. "Heb je gemist." Zeg ik gemeend waardoor ik haar hoor lachen.

"Je was er gister nog." Ik haal mijn schouders op en geef haar een tik tegen haar bil voordat ik weer terug naar het bankje loop.

"Ik heb het tegen Zaka gezegd, hij gaat het afkappen." Vertel ik Jenae waardoor ze knikt en naar me toe loopt.

Ze komt naast me zitten en geeft me een kus op mijn wang. Ik sla mijn arm om haar heen en trek haar even tegen me aan. "Zit je er mee?"

Ze schud haar hoofd en kijkt me met haar mooie ogen aan. "Nee, ze was toxic en achteraf heb ik veel te veel voor haar gedaan." Ik knik en haal een krul uit haar gezicht.

"Maar je bent wel je beste vriendin kwijt." Kort zucht ze en staat ze op.

"Ach ja, ik heb jou, de jongens en Mikky. Ik red me wel." Zegt ze waardoor ik een glimlach op mijn gezicht krijg.

"En bovendien, hoe meer jongens vrienden, hoe minder gezeik!" Roept ze nog voordat ze weg loopt.

"Wat ga je doen?" Roep ik terug als ik snel achter haar aan loop. Met een grijns kijkt ze me aan. "Wij gaan sporten." Zegt ze terwijl ze de nadruk op "wij" legt.

Ik knik en samen lopen we de zaal in.

Als Jenae haar trui over haar hoofd trekt blijven mijn ogen kort op haar lichaam hangen. Ik bekijk haar prachtige smalle taille, haar kleine strakke sixpack, en dan haar sexy brede heupen.

God wat moet ik met deze vrouw.

POV Jenae
"Kom op Nous, je bent toch geen watje." Hoofdschuddend kijk ik hem aan als hij de halter met gewichten laat vallen. Hij zet zijn handen in zijn zij en kijkt me hijgend met een bezweet hoofd aan.

"Ik kan niet meer Jenae, geef me rust." Zegt hij waarop ik knik.

-

Als we samen de sportschool uit lopen, voel ik hoe Noussair mijn hand vast pakt. "Jenae?" Vragend kijk ik hem aan en knik ik als teken dat hij verder moet gaan. "Wil je met me op date, als in een serieuze?" Vraagt hij waardoor ik een lach op mijn gezicht krijg.

"Wanneer?" Vraag ik hem enthousiast als we in zijn auto stappen. Hij heeft vorige week een nieuwe auto gekocht, en ik ben er helemaal verliefd op. Het is een prachtige Audi RS Q8.

"Vanavond." Ik schrik op en kijk hem verbaasd aan. "Vanavond al?" Noussair knikt en kijkt me aan.

"Hoe laat? Ik ga eerst nog hardlopen met Mik." Zeg ik waardoor hij mij nu verbaasd aan kijkt. "Ga je nou ook nog hardlopen? Hoe veel heb je al gesport vandaag?" Bezorgd kijkt hij me aan.

"Ik wil niet dat je je lichaam helemaal afmat." Zegt hij dan waardoor ik grinnikend mijn hoofd schud.

"Doe niet zo raar, mijn lichaam is dit gewend." Antwoord ik waar hij het maar mee moet doen.

"Half zeven sta ik voor je deur."

-

Nummer 12 Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu