6. rész

372 26 9
                                    

Sziasztok!

Sajnálom, hogy csak most hozom a részt, d nagyon húzós hetem volt a suli miatt. Megpróbálom a következőt időben hozni, de inkább nem ígérek semmit. :)

Jó olvasást! :*

Robbie szemszöge:

Ha léteznek őrangyalok, akkor az enyém az biztos, hogy egyfolytában a haját tépi, vagy már rég megskalpolta magát. Viszont egész jó arc abban a tekintetben, hogy semmi másnapérzésem nem volt. Komolyan. Még egy kis fejfájás sem. Mondjuk azért tegnap telibe rókáztam a cipőmet.

'Ki tettél magadért haver!' rontott be az ajtón Luke és az arcomba nyomta a telefonját, aminek a kijelzőjén én virítottam seggrészegen.

'Ezt most komolyan kiraktad háttérnek?'

'Aha, ez az első alkalom, hogy én voltam az, aki alig ivott, te meg aki a padlóra került. Ja meg aki megdugott egy random csajt.' röhögött.

'Mi?' Kaptam a fejemhez. 'Ahh... Azt hittem, hogy azt csak álmodtam.'

'Hát mégsem. Ki volt, akit meghúztál?'

'Uhm... Clary. Izé. Hogy is hívják?.' gondolkodtam. 'Ja igen! Clary Healy.'

'Nem tudom ki az.' rántotta meg a vállát. 'Amúgy arra gondoltam, hogy tetováltatok. Szóval most délelőtt elmegyek és kérek időpontot. Nem jössz?'

'De. Én is akartam már. És én vezetek.'

'Arról tegyél le. Apa elvette a slusszkulcsot a hétvégére a tegnapi akciód miatt.'

'Milyen tegnapi akció?' Vágtam értetlen fejet.

'Hát először is mikor hazaértünk fennhangon pofáztál, aztán amikor azt gondoltam, hogy már rohadtul alszol, akkor kirontottál a szobádból, levertél egy lámpát és amellett, hogy lehánytad magad tetőtől talpig, még anya cipőjének is adtál rendesen.'

'Hú.. Bazd meg. Néhány részlet homályos.'

'Szórakoztató volt.'

'Gondolom mennyire.' túrtam a hajamba.

'Lemegyek, kajálok, aztán indulhatunk.'

'Oké. Anyáék itthon vannak?'

'Nem, elmentek vásárolni.'

'Szuper. Egy ideig nem akarok velük összefutni.'

'Ja, én se ajánlom.' mondta és kiment a szobából.

***

'Na mehetünk?' Kérdeztem.

'Már rég kész vagyok. Mit csináltál ennyi ideig?'

'Zuhanyoztam.'

'Tényleg! Már nem vagy olyan kibaszott büdös.' röhögött.

'Ó fogd be! Tudod, hogy én hányszor viseltem el a másnapszagod?!' Elindultam az ajtó felé. Egész jó idő volt kint. Felnéztem a szemben lévő házra, ahonnan Benner stírölt minket az ablakból. Vigyorogva intettem neki ő meg elhúzta a függönyt. Milyen kis barátságtalan.

'Kinek integetsz?' Lépett mellém Luke.

'Bennernek. Majdnem kiesett az ablakon annyira nézett.'

'Bár kiesett volna.' mondta és elindultunk. Útközben nagyjából a tegnapi buli homályos részleteit veséztük ki. Luke mondanivalója alapján egész jól éreztem magam.

A Tanúvédelmi ProgramWhere stories live. Discover now