3. rész

294 23 10
                                    

Robbie szemszöge:

 'Ébredj!' Kiabált a fülembe Luke. Ő már teljesen felöltözött én meg még lazán nyomtam az ágyat. 'Apa mondta, hogy elvisz minket a sulihoz. Ja meg, hogy pakoljuk össze a nappalit.' Tegnap kicsit elragadtattuk magunkat meccsnézés közben.

 'Utálom a hétfőket..' morogtam a párnámba.

 'Dettó, viszont ma érkezik meg Mary.' Mary életem nagy szerelme, egy fekete Ferrari 458 italia. Luke-kal közösen kaptuk a 18. születésnapunkra. Az hogy, miért Marynek neveztük el már nem tudom.

 'Remek.' ásítottam és megpróbáltam kikászálódni az ágyból. Igazán kaphattunk volna még egy hét szünetet, de anyáék nem díjazták, mikor felvetettük az ötletet, mert ez az utolsó évünk.

 'Baszki rossz rád nézni.' röhögött Luke. 'Szerintem, ha jelentkeznél a Holtak hajnalára, megkapnád a fő zombi szerepét.'

 'Elszoktam a sulitól.' Már két hete még suli közelében sem voltunk, csak a rendőrségen meg tárgyalásokon.

 'Ja, én is.'

 'Ahhoz képest elég éber vagy.' húztam fel a szemöldököm, amire csak megrántotta a vállát. 

*** 

'Rendben srácok, sok sikert és ne kerüljetek bajba!' Mondta apa. Mik vagyunk mi? Óvodások? Mostanában úgy vagyunk kezelve.

 'Oké.' mondtuk egyszerre és kiszálltunk a kocsiból. A suli előtt néhányan álltak kint, többnyire csoportokba verődve. Deszkások, stréberek, alfahímek, gamerek, kurvák és körülöttük a külön bejáratú papucslények, kirekesztettek, sportolók tehát a gimis kasztrendszer minden szektorából voltak jelenlévők. Sokan bámultak meg minket, ahogy a lépcsőn mentünk fel. Amúgy meg a suli nem nagy durranás, teljesen átlagos. Az igazgatói irodát kerestük, mert jelenésünk van.

 'Itt komolyan számot kell húzni?' Fordultam Luke felé.

 'Hagyd a francba.' mondta és bekopogtatott az ajtón aztán beléptünk rajta.

 'Bizonyára Lucas és Robert Freeven vagytok.' mosolygott ránk az igazgatónő az asztala mögül és megjegyzem, nagyjából a szkíták idejére tenném a születését.

 'Igen.' válaszolt Luke.

 'Isten hozott titeket nálunk.' Nem. Inkább az ördög... Megkaptuk a könyveinket, a szekrénykódokat meg rengeteg untató információt és egy kísérőt az első óránkra.

 'Sziasztok, Matt Grimes vagyok.'

 'Luke és Robbie He.. Freeven.' mondta Luke. És majdnem el is baszta.

 'Király. Honnan jöttetek?'

 'Colorado-ból.' vágtam rá.

 'Zsír. Na szóval itt a francia terem.' mutatott egy ajtóra. 'Mrs. Otip egy seggfej, szóval sok sikert!'

A Tanúvédelmi ProgramWhere stories live. Discover now