Melinda 14 yaşında.
Melinda üvey babasına alışmıştı. İyi anlaşıyorlardı. Adam onu İstanbulun her yerinde gezdirmişti. Yaklaşık 2 yıl sürmüştü bu güzel günler asıl kabus o zaman başlıyacaktı tabi nereden bilebilirlerdi ?
Birgün hep birlikte otururken birşey söylemek isteeiğini söyleyip kimsenin ağzını açmasına fırsat vermeden Ben uyuşturucu bağımlısıyım demesiyle herkesin yüz ifadesi değişmiş ona tiksinerek bakmaya başlamışlardı. Bunu söyledikten bir kaç gün sonra evde uyuşturucu içmeye başlamıştı. Melinda pek dışarı çıkmayı sevmediği için genelde bütün günü evde geçiyor. Bir gün arkadaşı zorlayınca kabul etti bir şort ve t shirt giyip arkadaşının yanına gitmişti. Onu arkadaşlarının yanına götürmek istediğini zorlayıp ne kadar istemesede götürmüştü. Bir grup kaykaycı oturmuş muhabbet ediyorlardı. Melinda da onlara katılmıştı. Herkesi teker teker çok sevmişti ama onun dikkatini çeken bir çocuk vardı. Siyah saçlı mavi gözlü ve yüzünde çok tatlı görünen çilleri olan bir çocuk. Adının Kaya Çoban olduğunu ve 16 yaşında olduğunu öğrendi. Ama Kaya pek takmıyordu Melindayı.
Melinda tam 10 ay boyunca Kaya'yı izlemişti ondan hoşlanıyordu. Onun hakkında kime soru sorsa Hiç bir kızla gerçekten hoşlanarak çıkmadı. Yabıtını alıyordu. Melinda arkadaşını alıp hergün yaptığı gibi kaykacıların yanına gitmişti. Kaya orda değildi. Herkes muhabbet edip kahlahalar atarken Melinda Kaya'nın gelip gelmeyeceğini merak edip en yakın arkadaşı Taha ya sordu. Geliceğini öğrendi. Kaya geldiğinde gözünü etrafta gezdirip Melindayı gördüğü an ona doğru yürümeye başladı. Yanına oturup konu açtı. 2 saate yakın konuştuktan sonra 1 dakika isteyerek en yakın arkadaşının yanına gidip birşeyler söyledi ve tekrar geldi Melindanın yanına. Öylece oturdular bir süre. Melinda merak edip ne olduğunu sorduğunda ondan hoşlandığını söylemişti Kaya. Benimle çıkarmısın Melinda? Melinda kabul etti. Böylece kendine yeni bir sayfa açmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayaller. (askıda)
ChickLitTecavüze uğrayan , hayatını düzene sokmaya çalışan bir genç kızın hayatını anlatan bir hikaye. Okuyanlara şimdiden teşekkürler ^_^