8☆

54 1 0
                                    

Geç oldu biliyorum gerçekten herkesten çok özür dilerim :/  Geç yazdığım için hikayenin ortalarında sürpriz var :) Biraz erken oldu sanırım daha geç olması gerekiyordu ama bekleyemedim :) İyi okumalar , vote ve yorumlarınızı bekliyoruum ☆♡
《KAYA》
Melinda'ya İzmire nasıl gideceğimi söyleyeceğimi düşünüyordum. Gerçekten nasıl söyleyecektim? Annem odaya gelmeden önce gözlerim dolmuştu Melinda'yı burada bırakmak istemiyordum. Gözlerine bakarsam anlayacağını biliyordum. Bakmamak çok zordu. Gözleri , o kadar güzeldi ki sanırım hiç kıpırdamadan bütün gün onu izleyebilirdim. Annemin odaya gelmesine o kadar sevinmiştimki. Biraz zaman kazanmış olacaktım. Ne diyeceğini biliyordum. O yüzden mutfağa koştum. Dayanamamıştım. O bana öyle bakarken nasıl söyleyebilirdim. Yaşlar süzülmeye başladığında çok korkmuştum ya Melinda gelirse diye. Hemen kendimi toparladım yemekleri tabaklara koydum. Bu arada nasıl söyleyeceğimi düşünüyordum. Tepsiyi alıp odaya doğru yürüdüm. Kapıdan girdiğimde beni izliyordu. Gözlerime baktığını biliyordum. Ama bakarsam tekrar ağlayacaktım. Ben ağlarsam onun da ağlayacağını biliyordum. Çok duygusaldı. Yemekleri yedikten sonra cesaretimi topladığımı hissettim. Birşey mi oldu birtanem ? Dediğinde artık söylemem geekiyordu. 1 hafta sonra gidecektim. Daha ne kadar geçiştirebilirdim ki.Sana birşey söyleyeceğim ama sakın ağlayayayım deme. Ben bunu söylediğim an gözleri dolmuştu. Sanki biliyordu. Ben İzmir'e gideceğim 3 aylığına. Aslında 3 aylık ama ben hemen dönmeye çalışacağım seni hergün arayacağım. Arayamassam mesaj atacağım. Çok zordu. Birşey sorduğunu duydum ama dinlemedim. Onu üzmek istemiyordum. O her ne kadar odun olduğumu düşünse de ben ona kıyamıyordum. Saçının 1 teline dünyaları verebilirdim. Ben duşa giriyorum. Aslında Melinda gelmeden hemen önce duş almıştım. Tabikide ağlamaya gidecektim. Beni o halde görmesini istemiyordum. Duşta ona söyleyemediğim, erkekliğe sığmayacak derece de ki yaptığım saçmalık geldi aklıma. Ağlamam iyice kuvvetlendi. Uzun süre duşta kaldım , sakinleşmeyi bekliyordum. Duştan çıktığımda o kadar güzel uyuyordu ki. Ben ona yaşadıklarını anlattığı zaman mı bu kadar bağlanmıştım. Bilmiyorum ama çok seviyordum onu. Daha küçücükken o küçücük kalbiyle neler yaşamış. Küçücük vucüduyla ne yükleri kaldırmaya çalışmış. Aklıma geldikçe sinirlerimr hakim olamıyordum. Ama onun yüzünü gördüçe sakinleşiyordum. Melek gibi uyuyordu.Beni nasıl bağladın bu kadar. Dediğimde biraz kıpırdandı. Dayanamayıp yanağına küçük bir öpücük kondurdum. Ona anlatmaya cesaret bulamadığım 2 konu vardı 1 tanesini söyleyebilmiştim. Peki diğeri. Onu söylememeye karar verip unutmaya çalıştım. Uzun bir süre yanında uzanıp onu izledim. Her seferinde melek gibi olduğu geliyordu aklıma. Ben biraz kıpırdayınca , gözlerini kısarak bana baktı nerede olduğunu anlamaya çalışarak. Kendime lanet okudum.Neden öyle bakıyorsun ? Dedi. Çok güzel uyuyordun özür dilerim uyandırmak istemedim.Dedim dudağımı büzerek. Bana baktı gülümsedi. O an bana attığı gülücük için ölebilirdim.Neden bu kadar güzelsin ? Seni çok seviyorum melek. Şaşkın şaşkın gözlerini bana dikti.Kötü birşey mi söyledim ? Gözlerini gözlerimden ayırıp dudaklarıma dikti. Birşey söylemeye yeltendiğimde dudaklarını hissettim. Bu ilkti. Yani onun isteğiyle ilk olacaktı. Dudaklarını çekti ve kulağıma doğruldu Hazırım. soru sormama fırsat vermeden Senin olmak istiyorumdedi. Mutlu olmalı mıydım? Kendimi kötü hissetmeye başlamıştım. Canını yakmak istemiyordum. Çünkü benim de ilk olacaktı. Bu konuları konuşuyorduk ara ara. Tabi bunu söylemeye cesaretim olmadığından ona bir sürü kızla beraber olduğumu söylemiştim. Trip atmadı değil. Ama küçük düşmekten korkmuştum. Ezik hissedecektim. O bunları söyledikten sonra birbirimize baktık bir süre. Dayanamayıp bu sefer ben yapıştım dudaklarına. Çok güzeldi dudakları. Üstündeki bluzu sıyırıp karnını ortaya çıkarttım. Elimi karnının üstünde gezdiriyordum. Ben devam ettikçe hırıldamaya başladı. Hoşuna gittiğinin farkındaydım. Ama ona eziyet ediyormuş gibiydim o an. Birden inledi. Ardından kafasını bana çevirdi ve gülümsedi. O hali çok hoşuma gitmişti. Elini uzatıp elimi tuttu ve yavaşça itekledi. Sıra bende derken dememe kalmadan elini erkekliğime götürdü. Kısa süreli şok yaşamıştım ve bir o kadar da güzel hissetmiştim. Resmen bu sefer o bana eziyet ediyordu. Dayanamayıp onu sırt üstü yatırıp bacaklarını ayırdım ve üstüne çıktım.  Dudaklarına gözüm takılda sanki gel beni öp diyorlardı bana. Eğilip dudaklarını ısırmaya başladım. İstemsizce yapıyordum çünkü gerçekten çok güzel dudakları vardı dayanılacak türden değildi. Biraz acıdan inlettikten sonra doğrultup bluzu çıkartıp yere attım. Elini uzatıp üstümdeki t-shirtümü çıkardı. Vücuduna hayran kalmıştım. Pürüssüzdü bebek teni gibi. Kendimi boynunu öperken bulana kadar ne yaptığımın farkında değildim. Öpmek denirse , sanırım gayet emiyordum. Boynundan aşağı doğru ittim kendimi. Göbek deliğine gelene kadar indim. Ben küçük öpücükler kondururken ağzından küçük iniltiler kaçıyordu. Bir yandan karnını öperken bir yandan pantolonunun düğmesini açmaya çalışıyordum. Baya uğraştıktan sonra seri bir şekilde pantolonunu ve pantolonumu çıkarttım. Gerçekten nasıl bu kadar güzel vücudu olabilirdi. Ben onu süzerken doğruldu ve kolumdan tutarak üstüne doğru çekti beni. İstemiyor gibisin  dedi dalga geçer gibi. Sadece zarar vermekten korkuyorum. Gerçekten emin misin istediğine ? Canın yanarsa yaşayamam. ben bunu söyleyebilmiştim kendime hayret ediyordum. Sakın böyle düşünme ben , ben gerçekten istiyorum. Elbet korkumu yeneceğim değil mi? Bunun seninle olmasını istiyorum. Bana neden bu kadar güveniyordu. Ben güvenilecek biri değildim ki. Peki diyebildim. Tamam bende çok istiyordum ama o olaydan sonra ona ağır gelmesinden çok korkuyordum. Bu sefer o benim sırt üstü yatmamı sağladı. Birden benden gözlerini ayırarak etrafa bakındı. Bilgisayar masamdaki çekmecelere dikti gözünü hemen kalktı ve birşeyler aramaya başladı. Ne arıyorsun? cevap vermeden aramaya devam etti sanki istediğini bulacağında emin gibiydi. Canım birşey mi oldu?  tekrar sorduğumda bana bakıp Korunmayacak mıyız? diye sordu. Hassiktir. Ben nereden bilebilirdim ki onun bu kadar çabuk hazır olacağını ? Sen kadınlarla birlikte olurken korunmuyor musun? Neden yok? diye sordu. Sanırım sıçtım.. Bitti dedim inanmasını dileyerek. Nasıl yapacağız? Gidip alır mısın ? ben gidip prezervatif mi alacaktım? Yok artık daha neler. Nasıl isteyecektim ki ? Gerçekten sıçmıştım. Bu seferlik olmasa olmaz mı? cevap vermeden yatağa yöneldi. Tekrar eski yerini aldı , morali bozulmuştu sanırım hamile kalmaktan korkuyordu. Birşey sormadan devam ettik.
 

Hayaller. (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin