7.bölüm

4 0 0
                                    

Okula girdiğimde geçen rüzgarın yanında gördüğüm kız vardı. Rüzgara yaklaşmış bir şeyler fısıldıyordu .

Yanlarından geçip gizemin yanına gittim.

" naber gizem "
" iyi kuzum senden "
" idare eder. Şu rüzgarın yanında gördüğüm kız vardı ya bugun yine gördüm çok samimiydiler rüzgar çok aklımı karıştırıyor. "

" ayy Doğa ben soracaktım akına unuttum ben bugün bir ağzını ararım onun. "

" tamamdır haber ver bana "

Tamam diyip dersine gitmişti. Bende biraz daha oturdum derse 10 dakikam vardı.

Yanıma biri geldiğinde ona döndüm bizim bölümde olan bir çocuk değildi.

" merhaba ben mimarlık fakültesinden serdar bu akşam büyük bir parti düzenliyoruz. Gelmek istermisin. Hem sizin bölümden de çok kişi gelecek. "

Hiç modum yoktu akşam gidip eğlenmek için. " maalesef gelmicem."

" fikrini değistirirsen bana söylemen yeter." Diyip yanımdan kalkmıştı.

Dersin başlamasına yakın derse girdim. Rüzgarda yanıma gelmişti ona bakmadan not almaya başladığımda bana dönüp.

" Doğa bir şey mi oldu ? "

" hayır niye ki ? "

" hiç bir soğuk gibisin sanki. "

" sana öyle gelmiştir. "

Diyip önüme döndüm eğer ona bu konuyu sorarsam alacağım cevaptan korkuyordum.
O yüzden gizemin akınla konuşmasını beklicektim.

Ders bittiğinde hemen çıkmıştım sınıftan gizemi bulduğumda hemen çekiştirdim yanima.

" kızım yavaş kolumu çıkarıcan. "

" gizem akınla konustun mu ?"

Yüzü düşmüştü kesin tahmin ettiğim seydi.

" Doğa rüzgar birinden hoşlanıyormuş. Ama kim olduğunu vermedi. Tanırmıyım diye sorduğumda tanımazsın bosver yakında kol kola görürüz dedi.  Üzgünüm bebeğim. "

Tam da düşündüğüm gibiydi. Boşuna heveslenmiştim.

" sen niye üzülüyorsun ki sonuçta illaha ki mecbur değil benden hoşlanmaya. "

Bana sarıldı. Biliyordu hayal kırıklığına uğradığımı. Ne kadar belli etmesemde görüyordu. 

" üzülme canım sana erkek mi yok taş gibi hatunsun mübarek. " diyip gülmeye başladı. Biraz daha muhabbet ettikten sonra son dersim için sınıfa ilerliyordum ki rüzgar ve yanındaki kızı gördüm sabah yanıma gelen serdar da ordaydı. Kız bağırarak konuşuyordu.

" serdarcım bizi de yaz oraya rüzgarla beraber geliyoruz biz. "

Serdar tamam diyince arkasındaki beni gördü. " güzel kız teklif hala geçerli geliyormusun partiye. "

O an rüzgar ve yanındaki kıza baktım. Ruzgarda bana bakıyordu .
Onlar eğlenecek te ben evde yas mı tutacaktım yok öyle yağma.

"Yaz beni de geliyorum . "

" gerçekten mi? ****** barda olucak akşam 8 de başlıyor. Akşam görüşürüz."

" görüşürüz. "

Rüzgara bakmadan sınıfa girmiştim. Rüzgarda 2 dakika sonra girmisti sınıfa.

Yanıma geldiğinde "serdarla nerden tanışıyorsunuz partisine gidicek kadar yakından tanıyorsun herhalde."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 22, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Rüzgar Yeli Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin