2 HAFTA SONRA
Hayatım yavaş yavaş düzene oturuyordu kolay degildi evini aileni bırakıp farklı bir çevreye adapte olmak. Belkide en çok sevindiğim şey gizem ve furkanla kopmamış olmak. Tabi birde rüzgar vardı.
Rüzgarla 2 haftadır normal bir şekilde konuşuyorduk hiç bir gelişme yoktu tabi benim ondan hoşlanmaya başlamam dışında. Gizem ve akın konuşmaya başlamışlardı. Gizem bu aralar akınla fazlasıyla meşguldü. Bende okuldan sonra direk eve geçiyrodum. Annemler her gün olmasada 2 günde bir arayıp nasıl olduğumu soruyorlar dı. Sonuçta onlarında aklı bende kalıyordu. Apartman dairesinde yaşıyordum ve 2.kattaydım. Bu biraz beni de tedirgin etse de şauanlık sıkıntı yoktu. Ev bulurken zorluk yaşamıştım ya kimse bekar bir kız ev vermek istemiyor ya da genel evler çok büyüktü.
Bunları düşünmeyi bırakıp telefonumu elime aldım. Furkanı aradığımda telefonuna ulaşılamıyordu. Belkide şarjı bitmiştir diye düşünüp duşa girdim. Sonbaharı seviyordum. Ne soğuk ne sıcak. Hafif rüzgar ve kahve tonları...
Duştan sonra saçlarımı kurutup makyaj masama oturdum. Banyodan çıktıktan sonra asla fondöten felan kullanmadım. Normaldede sabahları makyaj yapmaya üşeniyorum. Aslında güzel makyaj yaparım severim de yapmayı ama insana sabah üşengeçlik vuruyordu. Bir rimel sürüp üstümü giyindim.
Beyaz badi siyah pantolon ve üstüme de soğuk olur diye bir ceket almıştım. Saçlarımu da toplayıp çıktım evden. Bugun yürüyecektim belli oldu. Furkanı bir kez daha aradım ama açmadı. Gizemle denk gelemiyorduk. Onun ders saatleriyle benimkiler uyuşmuyordu.
Gizemi aradım belki belki furkandan haberi vardır diye.
" Alo Gizem napıyorsun canım. "
" Okuldayım Doğa sen napıyorsun başlamadı mı dersin."
" yok ya furkan bırakacaktı bugün beni telefonuna da ulaşılamıyor. Haberin var mı diye aradım senide "" ama haberin yok dimi senin furkanın babaannesi vefat etmiş o yüzden Eskişehire gittiler onlar. "
"Yaa haberim yoktu üzüldüm ya "
" neyse kuzum ben ders giriyorum görüşürüz sonra "
"Görüşürüz"
Telefonu kapatıp furkana baş sağlığı dilediğim bir mesaj attım telefonu açınca görür artık.Ben okula doğru yürümeye devam ederken arkamdan bir arabanın korna sesini duyup arkamı döndüm.
Tam o anda rüzgarın arabasını gördüm. Yanımda durduğunda camdan bin işareti yapmıştı bende daha fazla yolu işgal etmemek için bindim.
" günaydın Doğa "
"Günaydın rüzgar "Emniyet kemerimi bağlayıp önüme döndüm.
" furkan yok galiba yürüdüğüne göre"
Bunu söylerken yandan bana bakıyordu sinirli gözüküyordu." evet babaannesi ölmüş Eskişehire gitmiş bir kaç gün buralarda olmaz "
"Üzüldüm Allah rahmet eylesin. "
" Amin "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüzgar Yeli
Fiksi Remaja2 üniversiteli genç aşığın hikayesi. Bu hikayede kaba saba erkek başrol yok. Saf hiçbir şeyin farkında olmayan erkek karakter yok. Çok tatlı bir aşk hikayesi. Bazı bölümlerde yetişkin içerik olabilir.