1.Bölüm

6 0 0
                                    

Merhabalar öncelikle ilk hikayem ve kurgum şuan gecenin 2 si ve can sıkıntısına yazıyorum.

Eğer yazım hatalarım olursa şimdiden affedin.

Başlama tarihi yazabilirsiniz.
20.01.2021

Bugün farklı bir heyecanla uyandım. Sebebi de benim çok sevdiğim babaannemin İstanbula gelişiydi. Bu akşam yeni açılacak olan özel bir üniversitenin açılış daveti vardı ve bizde bu davete bir kaç yatırımcı şirket ile beraber olarak ev sahipliği yapacaktık.

Kendimi tanıtmayı unuttum ben size ben Doğa sezen. 19 yaşında ve ailemin yatırım yapacağı özel okuldaki ilk öğrenciler olarak ic mimarlık fakültesine gidiyorum. Daha henüz başlamasına 2 hafta sonra başlıyorum. Heyecanlıyım.

En yakın arkadaşım gizemin aksine ben çok süslü gezmeyi çok seven özgürlüğüne düşkün bir insanım. Özgüvenim oldukça yerindedir. Gizemi de ikna etmiştim birbirimizden ayrılmamak için oda benimle Sargın üniversitesine geliyordu. Onun babası cerrah olduğu için maddi durumları kötü değildi. Ne yazık ki gizem tam bir matematik öğretmeni olmak istediği için bölümlerimiz farklıydı. Olsun en azından farklı şehir değil .

Ben bunları düşünüp kıyafetimi seçerken odaya babaannem daldı.

- kuzuum nasılsın hic beni karşılamaya da gelmiyorsun kırıldım .

Direk boynuna atladım. O kadar çok özlemiştim ki onu.

- ya ben akşam için kiyafet seçiyordum. Özledim seni emine sultan.

- ne seçtin göster bakalım.

- olmaz aksama sürpriz.

- hadi bakalım güzel torunum benim.

Yanağımı öpüp odadan çıkmıştı bende gizemi arayıp gelip gelmiceğini teyit etmek istedim.

- gizem hazırmısın canım ?

- doğa babamın acil ameliyatı çıktığı için gelemicez biz.

- yaa sen gel o zaman tek kalmak istemiyorum orda.

- maalesef çok isterdim. Bu gece kendine bir partner bul artık bulursan kardeşini kuzenini birşeyini de bana ayarlarız kız.

- hahaha tabi canım kapıda sıralanıyorlar benim için zaten. Doğa çıksada kapsak diye.

- tabi kızım 1.70 lik kız mı kaldı bu devirdi bu fizikte güzellikte.

- tabiki bebeğim. Neyse kuzum ben hazırlanıyorum madem gelmiyorsun ben seni arar dedikodu yaparız geceyle alakalı hadi görüşürüz.

- görüşürüz.

Telefonu kapattıktan sonra hemen hazırlanmam lazımdı çünkü bizim eve uzaktı okul . Bu arada 2 hafta sonra açılacak olan okulun konferans ve balo salonun da yapılıyordu davet. Ve okul bizim eve uzaktı . Bu okulu kabul etme sebeplerimden biride buydu. Diğer türlü tercih listelerimize sadece 1 tane okul yazmak mantıklı olmazdı ama puanlarımız yüksek olduğu için 1 tercihle çok rahat Sargın üniversitesine gidebiliyoruk. Babamlar ve diğer girişimciler özellikle çocuklarını bu okula göndermek istediler çünkü yatırım yaptıkları okulun eğitiminin ne kadar iyi olduğunu bizim üstümüzden destekliceklerdi. Yoksa ben İstanbul dışında öğrenci hayatı yaşayacağım bir şehir istiyordum. Allahtan okul evime uzak olduğundan babamları ikna edip ayrı bir eve çıkmıştım okula yakın bir yerde. Gizemle birlikte çıkmak istesemde ailesinin evi zaten okula yakın olduğundan gelmedi.

Üzerime bebek mavisine benzeyen bir ceketli takım gitmiştim saçlarımı salıp arkaya atmıştım. Bugün biraz resmi olmak istiyordu canım. Altına ince bant ten rengi bir topuklu ayakkabı ve güzel sade bir makyajla çok güzel olmuştum.

Rüzgar Yeli Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin