-BÖLÜM 21-

10.1K 308 165
                                    

Beste Karan 🔝

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beste Karan 🔝

İyi okumalar canım okuyucularım 🖤

•°•°•°•°•°•°•

Bütün müzik kesilmiş herkes bizi izliyordu.

Adam bana dönüp baktığında içimden hatim indirmeye başladım.

Eee bu kadar düşünüp bundan sonrası ne olacaktı?

Bittim ben! dediğimde adam yere yığıldı.

Bir Selin'e bir de adama baktım.Etraftaki seslerin çoğalmasıyla kendime gelip Selin'e "Kooşş!" dedim.

Kübra ablayla ne kadar hızlı olabilirse öyle koşuyordu.

Gözüme ilişen kameraya baktım.

Selin'e baktığımda kapıya ulaşmıştı.

Kafamı tekrar kameraya çevirdim.Bu sefer tam karşımdaki masa da duran şişeyi alıp kameraya fırlattım.

Hızla dışarı koştuğumda Selin,Kübra ablayı taksiye bindiriyordu.Ben de taksiye bindim ve eve doğru yol aldık.

İşleri bitirmiş bara gelmiştim.

Benim alanıma çıkıp koltuğa oturdum.

Etrafımdaki korumalardan birine baş parmağım açık,orta ve işaret parmağımı indirip kaldırarak gel dedim.

"Buyurun efendim."

"Everclear söyle." dediğimde "Emredersiniz." diyip uzaklaştı.

Elimdeki içkiyle aşağıdaki insanları izliyordum.

Barın girişinde içeri giren miniğe takıldı gözüm.

Güzelliğine,saflığına,dik duruşuna,hem yaşı küçüktü hem de etrafa boş boş bakışlarından ilk defa böyle bir yere girdiğini anladım.

Olduğum yere bakıp gözlerini kıstı.Arkadaşının ona bir şey söylemesiyle kafasını salladı ve etrafına bakmaya başladı.

Yanındaki kızın bir adamı ittirmesiyle şaşkın ve korku dolu gözlerle bakmaya başladı.

Arkasında olan masadan şişeyi alıp koşarak koltuğa bastı.Bastığı yerden güç alarak adamın kafasında kırdı şişeyi.

Asi minik...

Yan tarafımda hareketlenme olunca elimle Emre'yi durdurdum.

Diğer masadan da bir şişe alıp kameraya fırlattı,hızla çıkışa koştu.

Kafamı çevirmeden Emre'ye hitaben "Küçük cadı hakkında her şeye ulaş!" dediğimde kafasını öne eğip "Tamam abi" dedi.

ARAF'TA KALDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin